Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehistä tietävät :D

Vierailija
03.11.2019 |

Olen ollut ihastunut erääseen mieheen jo hyvän aikaa. Nyt olen vain ruokkinut ihastusta sillä että olemme muutamaan kertaan jo (minun aloitteesta) menneet sänkyyn, istumme sohvalla ihan vieri vieressä sekä vaihdamme pitkiä katseita. Mies itse ei tee juurikaan alotteita esim viestittelyn suhteen, paitsi joskus vienyt keskustelun kaksimieliseen suuntaan, mutta jos nukumme vierekkäin niin hän ottaa itse minut kainaloon. Luulen että tämä on miehelle vain hauskanpitoa mutta mitä mieltä muut ovat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis niin tiedän just ton miehen.

Mut en voi kertoo mitää ku lupasin sille.

Et sori vaa, deal with it.

Vierailija
2/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, että tästä nimenomaisesta miehestä tietää parhaiten mies itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, melko suppea kuvaus. Kuinka hyvin alkujaan tunnette, oletteko kavereita siis vai mitä? Vai ihan deittailumielellä alun perin?

Vierailija
4/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, että tästä nimenomaisesta miehestä tietää parhaiten mies itse.

Ei oo näi. MINÄ tiedän, mut ei voi kertoo ku oon luvannu. Just toi mies, kaikist maailman miehistä. Se just.

Vierailija
5/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla jännä mies.

Vierailija
7/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hämmentävää luettavaa, kun kirjoitit että olet ollut ihastunut jo pitkään mutta sitten oltiinkin suoraan sänkyhommissa. Miksi ihmeessä menisit sänkyyn sellaisen miehen kanssa jota kohtaan sulla on tunteita ennen kuin olet selvittänyt, voisiko hän olla kiinnostunut sinusta ihan vakavissaan? Nythän sua sattuu kamalasti jos hänen mielestään kyseessä on pelkkä seksi. Ja missä sun taito lukea ihmisiä on, jos ei miehen käytöksestä sängyssäkään selviä mitkä sen fiilikset on sinua kohtaan?

Vierailija
8/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla jännä mies.

Onks tuo se RasmusMarko?

Vierailija
9/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas hämmentävää luettavaa, kun kirjoitit että olet ollut ihastunut jo pitkään mutta sitten oltiinkin suoraan sänkyhommissa. Miksi ihmeessä menisit sänkyyn sellaisen miehen kanssa jota kohtaan sulla on tunteita ennen kuin olet selvittänyt, voisiko hän olla kiinnostunut sinusta ihan vakavissaan? Nythän sua sattuu kamalasti jos hänen mielestään kyseessä on pelkkä seksi. Ja missä sun taito lukea ihmisiä on, jos ei miehen käytöksestä sängyssäkään selviä mitkä sen fiilikset on sinua kohtaan?

Tiedän että oli suuri riski mennä sänkyyn ja todennäköisesti sattuukin jossain vaiheessa, siksi yritän vain turruttaa tunteeni ja/tai elää niiden kanssa.

Ja käytöksestä kyllä voisi päätellä että tykkää vähän enemmänkin mutta kun miehistä ei ikinä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän