Käytätkö pillifarkkuja?
Kysymys otsikossa. Saa kertoa myös millaisia muita farkkuja käytät? Oma lemppari tällä hetkellä bootcut malli tai rento suoralahkeinen.
Kommentit (13)
En. Vartalolleni sopii parhaiten bootcut. Leveä lantio kaipaa lahkeisiin myös hieman leveyttä.
Joo, mut oon lämmennyt kyllä leveälahkeisemmillekin vaikkei oo käytössä. Ehkä ens keväänä, kun ei viitsi syksyn loskakeleille sellaisia laittaa. Mut leveämmissä lahkeissa inhoan sitä trendiä, mitä monet "vaikuttajat" käyttää että lahkeet on niin pitkät että hipoo ja melkein laahaa maata. 🤮 Housujen pitää olla sellaiset et niitä voi käyttääkin 😀
En käytä, en omista minkäänlaisia farkkuja. Jos hommaisin farkut, niin jotkut löysähköt, ehkä sellaiset mom jeans -tyyliset. Löydettyäni mukavan pukeutumisen en enää ikinä vetäisi päälleni pillejä, luulin kyllä että ne on ihan mukavat silloin kun käytin, mutta tutustuttuani oikeasti mukaviin ja rentoihin housuihin tajusin miten kamalat ne pillifarkut oileasti olivat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mut oon lämmennyt kyllä leveälahkeisemmillekin vaikkei oo käytössä. Ehkä ens keväänä, kun ei viitsi syksyn loskakeleille sellaisia laittaa. Mut leveämmissä lahkeissa inhoan sitä trendiä, mitä monet "vaikuttajat" käyttää että lahkeet on niin pitkät että hipoo ja melkein laahaa maata. 🤮 Housujen pitää olla sellaiset et niitä voi käyttääkin 😀
Ehkä se on se 90-00 muoti joka on tullut takaisin, silloin tyyliin kaikilla oli farkkujen lahkeet rispaantuneet kun ne oli liian pitkät.
On mulla yhdet pillit, mutta ylikokoiset eli vähän löysät. Eniten tykkään mummofarkuista ja boyfried-tyylisistä.
Saatan käyttää pillifarkkujakin koska olen kapealanteinen ja hoikkasäärinen ja ne sopivat minulle. Nykyinen muoti väljine pöksyineen ja säkkimäisine mekkoineen on armeliasta naisille, jotka haluavat peitellä vartaloaan.
Käytän vain ja ainoastaan pillifarkkuja. En pysty käyttämään mitään leveämpilahkeisia, muistuttaa liikaa 90-luvusta ja yläasteajoista.
Mulla on aika muhkea takapuoli ja paksut reidet, silti pillit istuu itselleni mielestäni paremmin, kun vyötärö on kuitenkin kapea.
Käytän. Kapea lantio ja pitkät jalat.
En ole koskaan käyttänyt. En vain pääse yli siitä, kuinka valtavilta kengät näyttävät niiden kanssa. En käytä myöskään muita pillimallisia housuja tai leggingsejä housuina.
Käytin teininä 35 vuotta sitten. On ollut senkin jälkeen kapeampia farkkuja mutta eivät ne ole suoraan olleet pillifarkkuja.
Mun kropanmallille (perseetön ja kapealanteinen, pitkät jalat) pillifarkut passaa parhaiten, joten käytän. Bootcutit ja leveät ihme purjemalliset ei jotenkin vaan sovi ollenkaan vaikka testaisit mitä kokoja ja malleja. Kun ei niin ei.
Lisäksi kun housuissa paras koko olisi vy/ly 26 tuumaa ja lahkeen pituus minimissään 34, niin tuollaista yhdistelmää ei kovin helposti löydy. Pillifarkut antaa aavistuksen vajaamittaisiksi jäädessään enemmän anteeksi, mutta liian lyhyet bootcutit näyttää umpi-idiootilta.
En. Hirveät jalassa. En käytä farkkuja ollenkaan.
Miksi se edellinen ketju samasta aiheesta poistui?