Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera siitä ettei äidilläni ole oikeaa hautapaikkaa

03.11.2019 |

Hänet on haudattu muistolehtoon. En edes tiedä minne sinne. Huomenna tulee 12 vuotta kuolemasta. Edelleen 22-vuotiaana hankala mennä sinne kun ei ole oikeaa paikkaa missä surra. Harmittaa mennä sinne yleiselle paikalle nyyhkimään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisten ei sallittu ruusuja tuoda aution tuyhjille kummuille.

Vierailija
2/6 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surra voit siellä missä sinä olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun äitisi olisi sen enempää läsnä ihan omallakaan hautapaikallaan. Ruumis ja sen jäänteet ovat vain atomeja. Hän on läsnä kaikkialla mukanasi, muistoissa ja ajatuksissa.

4/6 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun äitisi olisi sen enempää läsnä ihan omallakaan hautapaikallaan. Ruumis ja sen jäänteet ovat vain atomeja. Hän on läsnä kaikkialla mukanasi, muistoissa ja ajatuksissa.

Tiedän. Tavallaan kuitenkin sellainen olo että jos muistolehtoon dumpataan niin sillä ihmisellä ei ole merkistystä tai väliä.

Vierailija
5/6 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure kotonasi. Koko hautausmaa on julkinen paikka. Ei se hautapaikka muuta tilannetta muuten kuin niin, että joutuisit siitä maksamaan.

Vierailija
6/6 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Molemmat vanhemmat vaativat että muistolehtoon haudataan. Tuo kyseinen muistolehto on vielä todella kolkon näköinen. Sinne kynttilän vein mutta pahalta tuntui. Mä haluaisin että saisin käydä hoitamassa itse hautaa, laittaa sen nätiksi ja jutella siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän