Miksi miehiä pitäisi kohdella kuin sankaria, kun tekevät jotain pientä kotityötä?
Hohhoijaa. Mies kävi vähän lapioimassa ulko-oven edestä lunta pois ja kylläpä sitä sen jälkeen oltiin niin sankaria että.. Ukko rösähti samantien sohvalle oluen kanssa ja huohotteli kuinka raskasta oli ja kuinka paljon hän nyt tekikään hommia. Eipä siinä mitään, mutta kun se jankkaa vielä illallakin samaa asiaa kuinka teki niiiiin paljon kotitöitä tänään.
Minä teen nuo pihahommat monta kertaa talven aikana, enkä oleta, että mua pitäisi kohdella kuin sankaria sen jälkeen. Mutta kun mies tekee vähänki jotain niin on se niin mahtavaa! Taputetaan ihmeessä kaikki. Tap tap!
Kommentit (27)
Ja palstamammat ovat taas maanneet koko päivän palstalla.
Aloittajan mies on saanut varmasti enemmän aikaan tänään kuin aloittaja
Mies jaksoi jatkuvasti ilmoittaa kun teki pienenkin kotityön. Aloin sitte yhtenä päivänä huutelemaan sille tyyliin "ny mä laitoin riskiin noi kuoret tosta pöydältä" (jotka se oli siihen jättäny), "ny mä tiskasin ton pannun pois tosta", järjestin nää ny tänne kaappiin" jne. Meni perille, ei oo hehkuttanut omia "saavutuksiaan" enää. Ja silti saa osallistua kotitöihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme kaikki, että ap on trolli, eikä aloitus pidä paikkaansa.
Ei todellakaan.
Eihän nyt ole edes lunta.
Alapeukuttajat voisivat kertoa missä on lunta.
Keski-suomessa. Myös aurauskalusto on käytössä.
Aika lapanen saa mies olla jos kotitöihin ryhtyy! Salille treenaamaan sitä mennään, eikä imurin varteen.
Vierailija kirjoitti:
Exän kun jätin, niin kommentoi mulle "kyllä mä ajattelin et olisin voinu joskus auttaa sua kotitöissä". Sai jäädä auttelemaan ihan ite itteensä
Mun exä taas kommentoi, miten oisi voinut huomioida minutkin sängyssä sen "heti sisään, kun en voi odottaa" tyylin sijaan.
Eikä edes ollut suurin vika siinä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kun jätin, niin kommentoi mulle "kyllä mä ajattelin et olisin voinu joskus auttaa sua kotitöissä". Sai jäädä auttelemaan ihan ite itteensä
Mun exä taas kommentoi, miten oisi voinut huomioida minutkin sängyssä sen "heti sisään, kun en voi odottaa" tyylin sijaan.
Eikä edes ollut suurin vika siinä miehessä.
Hyi!
Tää mun aarteeni taas joskus oli sitä mieltä ettei naiset voi nauttia sek sistä yhtä paljo kun miehet. Kertoo jotain sen rakastajan taidoista