Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän instakäyttäytyminen muuttunut sen jälkeen, kun poistui se, että näkee muiden toiminnan?

Vierailija
03.11.2019 |

Mä selvästi huomaan, että yritykset tykkäilee vähemmän, koska eihän se enää samalla tavalla kannata. Siis minun julkaisuista.
Ennen kun menin välilehdelle, jossa näkyi seuraamieni tilien toiminnat, niin yrityksetkin pysyi mielessä, kun usein näki, että "xxx tykkäsi kuudesta kuvasta" tmv. Nyt ne yritykset helposti unohtuu, jos eivät itse ahkerasti julkaise jotain. Ja monethan harrasti, myös tavis käyttäjät, sitä että tykkäili jonkun käyttäjän useasta kuvasta, että sai näkyvyyttä tuon toiminnan kauttakin.

Lisäksi mä käyn paljon harvemmin nykyisin instassa, kun ei voi "stalkata" mistä muut ovat tykänneet! :D Ennen tuli ihan vain ajankuluksi käytyä katsoon sekin välilehti.
Jotenkin meni tylsäksi nyt insta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. En ole koskaan käynyt millään välilehdillä vaan kun selaan instaa, niin selaan niitä kuvia joita on tarjolla sen aikaa kuin huvittaa. Itse postaan ihan samoja kuvia kuin aina ennenkin. Ei minua liikuta, mistä muut ovat tykänneet.

Vierailija
2/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. En ole koskaan käynyt millään välilehdillä vaan kun selaan instaa, niin selaan niitä kuvia joita on tarjolla sen aikaa kuin huvittaa. Itse postaan ihan samoja kuvia kuin aina ennenkin. Ei minua liikuta, mistä muut ovat tykänneet.

Ehkä mulla on vain liikaa aikaa... Oli kiva käydä katsomassa mistä muut on tykänneet, sillä tavalla näki uusia mielenkiintoisia tilejä ja kuvia.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri katsonut sitä välilehteä, josta näkyy toisten toiminnat. Olen kokenut sen liian ahdistavaksi, siis esim. katsoa kun ihmiset tykkäävät laumoittain jonkun narsistin tai kiusaajan postauksista. He jos ketkä osaavat esittää instassa muuta kuin ovat.

Mutta tuo uudistushan vaikuttaa hyvältä!

Vierailija
4/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä on itselläni muuttunut on se, että tykkään nyt sellaisista julkaisuista joissa on jotain sydänsuru -quoteseja. Ennen en kehdannut, ettei kukaan stalkkaa ja näe että sattuu niin sootanasti vieläkin.

Vierailija
5/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juuri katsonut sitä välilehteä, josta näkyy toisten toiminnat. Olen kokenut sen liian ahdistavaksi, siis esim. katsoa kun ihmiset tykkäävät laumoittain jonkun narsistin tai kiusaajan postauksista. He jos ketkä osaavat esittää instassa muuta kuin ovat.

Mutta tuo uudistushan vaikuttaa hyvältä!

On se hyväkin tuossa mielessä, mutta voin uskoa miten yrityksiä harmittaa.

ap.

Vierailija
6/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan katsonut niitä, mistä muut tykkäilee. Ei kiinnosta!

Se kyl harmittaa, että stoorien "esikatselu" juttua ei enää ole.

Vierailija
7/7 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä on itselläni muuttunut on se, että tykkään nyt sellaisista julkaisuista joissa on jotain sydänsuru -quoteseja. Ennen en kehdannut, ettei kukaan stalkkaa ja näe että sattuu niin sootanasti vieläkin.

Mulla toisinpäin! Ennen tykkäilin just tuollaisista, että muut näkisi. Nyt ei enää ole mitään motivaatiota. xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän