Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä valmistuu lääkäriksi, mihin vien hänet Suomessa tammikuussa yllätyslomalle ILMAN AJOKORTTIA?

Vierailija
03.11.2019 |

Eli poikaystävä valmistuu lääkäriksi tammikuussa ja haluan yllättää hänet pienellä matkalla :) <3. Budjetti noin 600€ sisältäen kaiken. Minne menisimme Suomessa tammikuussa? Kumpikin ajokortittomia eli oltava hyvät julkiset kulkuyhteydet bussilla tai junalla. Vähän vaikeaa keksiä, Lappi olis kiva mutta siellä ilm ajokortti aika must, meillä ei sellaisia ole eikä järkeä suhata taksilla joka paikkaan.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluttaisiin Suomeen lomalle

Vierailija
42/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri tienaa nopeasti lisää päivystämällä hetken ja luulisi niitä tuloja jo olleen tähänkin asti ammatinharjoittamisesta.

Mutta minä maksan ja olen itse opiskelija. T ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu siitä missä asut.

Kotikaupungin kylpylä sviitteineen voisi olla ihan mahtava juttu, jos asenne on oikea ja sopiva kylpylä löytyy. Pikkurahalla pääset myös risteilylle, Tukholmaan tai Tallinnaan, jos asut Turussa tai Helsingissä. Turusta pääsee pikkurahalla Riikaan tai Gdanskiin lentämällä, jos löytää hyvät lennot, mutta tietysti silloinkin avainasia on hyvä hotelli ja mahdollisuus hemmotteluun.

Itse panostaisin matkanteon sijasta aikaan ja laatuun, romantiikkaan ja hemmotteluun. Kylpylä, muutamat hoidot, hyvää syömistä ja juomista ja silkkisatiinia ylle niin son siinä.

Vierailija
44/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri tienaa nopeasti lisää päivystämällä hetken ja luulisi niitä tuloja jo olleen tähänkin asti ammatinharjoittamisesta.

Palstamamman mielestä mies saa maksaa kaiken, jopa omat lahjansakin? Eipä  yllätä tämäkään

Vierailija
45/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää junalla Tuuriin tai sitten Ähtäriin katsomaan pandoja. Molemmista paikoista juna-asemalta kävelymatka kohteeseen ja myös hotelli. Periaatteessa samalla reissulla ennättää molempiin.

Vierailija
46/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuudellasadalla juuri varattu pitkä vkonloppu Etelä-Euroopasta kahdelle. Siis lennot ja hotellit. Oleilu siellä halvempaa kuin kotimaassa. Miksi täällä?

Etkö lukenut aloitusta? 600 euroon piti sisällyttää KAIKKI mahdollinen siis lentojen ja majoituksen lisäksi syöminen, juominen, liikkuminen kohteessa, mahdolliset ostokset ja pääsyliput jne. 300 euroa per nuppi ei riitä järkevään ulkomaanmatkaan. Jos ei ole tarkoitus tehdä mitään ja ruokailut suoritetaan syömällä leipää hotellihuoneessa, niin sitten ehkä, mutta minusta sellainen matkailu ei ole kovin mielekästä.

Vierailija
47/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lääkäriksi valmistuu?

Olisiko jotain alaan sopivaa paikkaa?

Kuten kahville sairaalan kanttiiniin, vai?

Vierailija
48/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naantali.

Porvoo.

Asut varmaan itse Porvoossa, sillä kukaan muu ei suosittelisi Naantalia. Kuollut pikku kyläpahanen, joka epätoivoisesti yrittää tulevilla asuntomessuilla houkutella lisää asukkaita. On täällä tietenkin ylihintainen kylpylä, jonka kauneushoidoista lääkärimies varmasti nauttisi (hahah), mutta ei yhtään mitään muuta ainakaan tähän aikaan vuodesta. Kesällä on muumeja, jotka on todellakin kahden aikuisen juttu! 

Vierailija
49/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään ei provoa vastaajaa? :( Ihan tosissani kyselen. Itselleni 600e on opiskelijana iso raha.

Johan mä tuossa edellä sanoin, että äkkilähtö Kanarialle. Olen itsekin opiskelija ja mieheni kanssa käydään joka talvi tammikuun lopulla Teneriffalla patikoimassa. Ihana saari erityisesti meille luontoihmisille. Tammikuun lopulla helppo löytää äkkilähtöjä koska ei ole lomasesonki. Ihan mahdollista 600€ kaksi henkeä, jos asuu vaatimattomasti.

Vierailija
50/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen torni hotelli on hieno paikka, siellä on tosi siisti baari ylimmässä kerroksessa jossa hienot juomat.

Me ollaan menossa sinne viettämään 20-vuotishääpäivää. Otettiin joku sviitti missä on oma sauna ja kylpyamme. Mut me tehtiin häämatkakin Tampereelle, niin siksi Tampere on meille vähän special place, ei me varmaan muuten mentäis.

Mutta mietin tuota, miksi lähteä merta edemmäs kalaan? Onko tarkoitus ihan mennä jotain nähtävyyksiä katselemaan? Helsingissä on montakin kivaa hotellia minne voisi mennä lähimatkalle. Eihän niissä muuten tule käytyä, kun täällä asuu. Kävisihän se hemmottelusta ja seikkailusta, kun kävisi jossain hienosti syömässä ja sitten illaksi hotelliin, siellä ehkä saunaan joko illalla tai aamulla ja hotelliaamiainen siihen päälle. Esim. Clarionista olisi illalla kiva tähystellä kaupungin valoja. Ja ehkä samalla miettiä missä olisi kiva asua sitten kun lääkärin palkka mahdollistaa muuttamisen pois sieltä metron varrelta.

Vierailija
51/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpylä.. just joo.. mies jäänee mielummin kotiin. Tai joku tallireissu, toivotaan että mies osaa jo ratsasta koska muuten jäänee taas mielummin kotiin.

Vierailija
52/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staycation hyvään hotelliin. Tammikuussa on ihan turha lähteä mihinkään Suomessa, pimeää ja kylmää. Käytä rahat mielummin ravintolaan ja muuhun hemmotteluun kotikaupungissa.

Vierailija
53/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran valtionhotelliin. Shampanjaa ja seksiä ohjelmaksi.

Vierailija
54/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa matkailu tosiaan noin kallista? yli 600e joku lapin matka?

Itse lähden viikoksi etelään, matkan saa noin 550e + omat ostokset

Vierailija
55/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylää ja hevostilaa, ihan jokaisen heteromiehen ykkösvaihtoehtoja tietenkin.

Naisten itsekkyys ei yllätä

No minulle ei oikeasti tule mieleen muita mahdollisuuksia Suomesta tuolla budjetilla. Olisit voinut solvaamisen sijasta ehdottaa itse jotain.

Vierailija
56/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuudellasadalla juuri varattu pitkä vkonloppu Etelä-Euroopasta kahdelle. Siis lennot ja hotellit. Oleilu siellä halvempaa kuin kotimaassa. Miksi täällä?

Etkö lukenut aloitusta? 600 euroon piti sisällyttää KAIKKI mahdollinen siis lentojen ja majoituksen lisäksi syöminen, juominen, liikkuminen kohteessa, mahdolliset ostokset ja pääsyliput jne. 300 euroa per nuppi ei riitä järkevään ulkomaanmatkaan. Jos ei ole tarkoitus tehdä mitään ja ruokailut suoritetaan syömällä leipää hotellihuoneessa, niin sitten ehkä, mutta minusta sellainen matkailu ei ole kovin mielekästä.

Riittäähän oikein hyvin, syötte tosta van pippuripihvit, aamupalat ja jotain lounastakin plus matkat jne.

Ainakin jos reissuksi riittänee viikonloppu. Lentojakin saa muutamalla kympillä.

Vierailija
57/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään ei provoa vastaajaa? :( Ihan tosissani kyselen. Itselleni 600e on opiskelijana iso raha.

Johan mä tuossa edellä sanoin, että äkkilähtö Kanarialle. Olen itsekin opiskelija ja mieheni kanssa käydään joka talvi tammikuun lopulla Teneriffalla patikoimassa. Ihana saari erityisesti meille luontoihmisille. Tammikuun lopulla helppo löytää äkkilähtöjä koska ei ole lomasesonki. Ihan mahdollista 600€ kaksi henkeä, jos asuu vaatimattomasti.

Katsoin TUIn lentoja Gran Canarialle tammikuussa. Halvinkin matka lennot+hotelli on 1000 euroa, ja siihen tulee vielä ruoat päälle. Teneriffalle pääsee kahden tähden All Inclusive hotelliin 990 eurolla. Ap:n rahat ei sinne riitä. 

Vierailija
58/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä lähtis Helsingistä pois kuudella sadalla. Vaan ottaisin sviitin jostain kivasta hotellista ja siellä saunoisin ja lilluisin kattojen yllä.

Tai kunnon ravintolaan illalliselle. Siihenkin saa kulumaan muutaman satasen helposti.

Kävisin tutkimassa kaupungin osia, joissa en ole ennen käynyt. Tää oli mun hubaa, kun helsingissä asuin. Paikkurilla summamutikassa jonkin dösän päättärille ja sitten siellä kävelin ja ihastelin arkkitehtuuria tms. Olisi jäänyt japanilaispuisto näkemättä, jos en olisi noin tehnyt. Toki ei se mikään vetonaula taida tammikuussa olla.

Teatteriin.

Matkailuinfo on myös kiva paikka. Siellä on paikkoja joista ei ole koskaan kuullutkaan ja tekemistä.

Vierailija
59/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä Kanarialla tekisi jos koko 600 euroa menisi matkoihin?

Ja asuisi vaatimattomasti, niin ei edes aamiainen kuuluisi hintaan.

Viikko on pitkä aika kävellä tyhjin vatsoin.

Helsingistä pääsee Tukholman risteilylle helposti, hyvä ruoka ja viinit sekä hiukan parempi hytti. 600 riittää hyvin

Tai tosiaan hotelli tai kylpylä, Hämeenlinnassa on Hotelli Aulangon yhteydessä uudehko kylpylä, hyvät kulkuyhteydet Helsingistä.

Kasnäs ja Långvik lähellä myös.

Lappiin en nyt tälle budjetilla lähtisi koska matkoihin menee rahaa.

Vierailija
60/97 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa matkailu tosiaan noin kallista? yli 600e joku lapin matka?

Itse lähden viikoksi etelään, matkan saa noin 550e + omat ostokset

Suomi on ihan ylihinnoiteltu. Eikä täällä ole mitään nähtävää paitsi Helsinki. Kaikki muut väitteet on ihan höpön löpöä.

Ap, kasvata vähän budjettianne ja lennätte vaikka Roomaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi