Ihastuuko miehet koskaan salaa hullun lailla työkavereihin tms?
Tiedän, että monille naisille käy noin, mutta en tiedä yhtään miestä. Vai salaako ne sen vaan paremmin?
Kommentit (12)
Kyllä. Näin on käynyt ainakin minulle jo monta ketraa, mutta pidän mielessäni että kuormasta ei syödä. Nytkin olen ihastunut työpaikalla vieressäni istuvaan naiseen, mutta meillä on aika suuri ikäero ja kumpikin on varattu joten asia pysyy viattomana.
Ei sitä tapahdu muuta kuin naisten unelmissa.
Ei se ole kauaa salaista.
Mun mies tekee sitä vähän väliä.
Tietysti. Aina missä ihmisiä siellä tunteita.
Kyllä. Ja haukkuvat vaimonsa hulluksi kun vaimo kehtaa epäillä että kyseessä on jotain muuta kuin ystävyys.
Onhan se ällöttävää.
Pitäisivät omina tietoinaan.
Töissä ollaan töissä. Riittää mulle.
Kyllä mä ajattelen yhdestä työpaikkani naisesta, että hän on kuin unelma. Taitaa ehkä olla varattu, enkä muutenkaan osaa aloittaa small talkia, joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ajattelen yhdestä työpaikkani naisesta, että hän on kuin unelma. Taitaa ehkä olla varattu, enkä muutenkaan osaa aloittaa small talkia, joten se siitä.
Ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin on käynyt ainakin minulle jo monta ketraa, mutta pidän mielessäni että kuormasta ei syödä. Nytkin olen ihastunut työpaikalla vieressäni istuvaan naiseen, mutta meillä on aika suuri ikäero ja kumpikin on varattu joten asia pysyy viattomana.
En tiennytkään että olet minuun ihastunut! :)
T. Vieruskaverisi
Joo, tosi huomaamatonta miehillä kun heti ollaan laittamassa viestiä.