Mistä nelikymppinen eronnut nainen saa seuraa?
Olen luullut, että olen suht ok ikäisekseni: normaalipainoinen vaikken fitnesmissi, kauniit kasvot, pukeudun tyylikkään naisellisesti. Olen keskustelukykyinen, rento ja huumorintajuinen. Hyvässä työssä ja talous kunnossa. Ja ulkonäön suhteen usein muilta naisilta tulee kehuja ja huomaan, että kerään katseita esim. työpaikan miehiltä.
Ilmeisesti miinuksena pienet lapset ja ikä (41)? Kun haen esim. nettideiteillä ”kaltaistani” (ikäiseni eronnut mies suunnilleen samalla sosioekonomisella taustalla, ok-näköinen, muttei mikään karkki vaan suunnilleen exäni tasoa) en koskaan saa tykkäyksiä takaisin. Tai saan tykkäyksen, mutta siihen jää.
Haussa olisi seurustelusuhde, mutta paremman puutteessa pelkkä treffiseura tai seksiä. Olen ilmoituksissa tarkoituksella jättänyt tämän epämääräiseksi.
Tuntuu, että esim Eliittikumppaneissa edes tarjolle ei tule kiinnostavia miehiä, joita lähestyä. Viikossa ehkä 10 uutta ehdokasta, joista suurin osa yli 10-15 v vanhempia, itseäni lyhyempiä (halua olla miestä pienempi, koska selkeästi sitä miehetkin lopulta haluavat) tai peruskoulutaustaisia (joiden kanssa olemme keskusteluissa täysin eri aaltopituuksilla, kokemusta on) tai 150 km päästä.
Onko muilla samoja kokemuksia, vai pitääkö tästä päätellä, että vika on minussa? Olen miettinyt esim laihduttamista ja treenaamista, mutta koska kuvissa ei ne pienet makkarat erotu vaatteiden alta, en usko, että se on ongelman ydin. Livenä saattaisi olla, mutta sinne asti en pääse. Sitä paitsi itse olen ihan tyytyväinen näinkin.
Mitä noin 45-vuotiaat miehet tokalla kierroksella hakevat? Kaltaistaan, vai itseään tasokkaampaa ja 15 v nuorempaa? Kun nämä miehet vielä kuukausienkin jälkeen aktiivisesti seuraa hakevat palstoilla? Eli ihan heti ei tärppää noilla kriteereillä. Onko miinus, jos nainen ei halua lisää lapsia?
Kommentit (50)
No täällä on 44-vuotias mies. Olen akateeminen, johtavassa asemassa, urheilullinen ja pidän ihmisten seurassa olemisesta. Huumoriakin löytyy.
Mulle tässä iässä pienet lapset (varsinkin alle kouluikäiset) on täydellinen turn off. En vain yksinkertaisesti millään jaksa enää sitä rumbaa. Vanhemmat koululaiset ei ole mikään ongelma. Deittisivuilla mun huomion kiinnittää iloisuus, elämänmyönteisyys, huumori ja pilke niin tekstissä kuin silmäkulmassakin.
Kun sivuistoilta raakkaa pois selkeästi itserakkaat, itsestään liikaa luulevat, töröhuuliset fitnessbimbot ja peruskoulutason kandit niin jäljelle ei oikeasti jää juuri mitään. Siksi kai edelleen jatkan sinkkuna. Ehkä pk-seudulla tarjonta on Pirkanmaata parempaa, mutta täällä tilanne vaikuttaa toivottomalta.
aloittajan juurikin kandee etsiä 50+miehiä jotka on juoksunsa juossut, kuten sanonta kuuluu. lapset sillä on jo isoja eli ne ei haittaa sekä iän mukana tuoma uskollisuus on plussaa. muutama makkara ei sinussa häiritse jos osaat nauttia sen omasta makkarasta eli imet ja nielet. myös b rapun veto on extraplussaa. mitäpä sitä muuta naiselta vaaditaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, palsta-geijon vakioavaus. Pääsee taas haukkumaan +40naisia
Tämä. Ihan kuin ok nelikymppinen nainen ei saisi seuraa tai tietäisi, mistä sitä saa.
Mut voi, kun keijo pääsis edes pari kertaa heittämään sen, että miehille kelpaa vain nuorempi. 😂
Vinkki: nelikymppiset naiset eivät omaa kuuttakymmentä käyvien miesten maailmankuvaa noin keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
No täällä on 44-vuotias mies. Olen akateeminen, johtavassa asemassa, urheilullinen ja pidän ihmisten seurassa olemisesta. Huumoriakin löytyy.
Mulle tässä iässä pienet lapset (varsinkin alle kouluikäiset) on täydellinen turn off. En vain yksinkertaisesti millään jaksa enää sitä rumbaa. Vanhemmat koululaiset ei ole mikään ongelma. Deittisivuilla mun huomion kiinnittää iloisuus, elämänmyönteisyys, huumori ja pilke niin tekstissä kuin silmäkulmassakin.
Kun sivuistoilta raakkaa pois selkeästi itserakkaat, itsestään liikaa luulevat, töröhuuliset fitnessbimbot ja peruskoulutason kandit niin jäljelle ei oikeasti jää juuri mitään. Siksi kai edelleen jatkan sinkkuna. Ehkä pk-seudulla tarjonta on Pirkanmaata parempaa, mutta täällä tilanne vaikuttaa toivottomalta.
Ok. Minulla on 8 ja 15 vuotiaat kiltit lapset.
On myös Treffipalstalla salikuva (jossa kokovartalokuva) koska minulla on urheilullinen, hoikka kroppa ja harrastan liikuntaa. En ole fitnessbimbo, ja minulla on luonnostaan muhkeat huulet (ei täyteaineita vaikka moni niin luulee).
Urheilu ei määritä elämääni saan siitä hyvän olon. Jaksaa arkena paremmin kun kroppa on kunnossa.
Ikävä, jos kuntosalilla käyvä nainen automaattisesti on sinulle poissulkeva asia, urheilu kun ei tee välttämättä harrastajastaan ns fitnessbimboa.
Mutta toisaalta en halua miestä, kenelle minun rakkaat lapseni on turn off, koska minulle kumppanin lapset sitä ei ole, ymmärrän että tässä iässä monella niitä lapsia luonnollisesti on.
Samoin urheiluharrastus ei ole este kumppanissa, jos se ei mene överiksi. Mielummin urheilu kuin lötsähtänyt sohvaperuna. Lisäksi urheiluharrastus lisää miehen viriiliyttä, kun mies on kunnossa niin pinkuveitikka toimii yleensä paremmin. Se on siis seksuaalisesti vetoavaa kun mies on ”mieskunnossa”.
Vierailija kirjoitti:
Mulla naisena suunnilleen samat speksit, mutta en kyllä deittipalstoilla olekaan näkyvillä. Juuri nyt ei ole aikaa siihen materiaalin kahlaamiseen, enkä tykkää pitää kasvojani näkyvillä, koska työ.
Pitäisi varmaan keksiä joku salainen merkki, että palaveripöydissä ynnä muissa työtapaamisissa erottaisi sinkut. Voisi sitten heittää treffiehdotusta työajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mä ainakin toivoisin seuraa joka ei dissaa mua heti kättelyssä vääränlaisen "sosioekonomisen taustan" takia jos ilmoitan olevani pienituloinen maanviljelijä.
Ap ei dissannut, hän vain ei yksinkertaisesti etsi köyhää maanviljelijää. Jos ap itse on (eri tavalla) vaativaa työtä tekevä, mukana vaikka kansainvälisessä bisneksessä, sinulla ja hänellä ei liene paljon edellytyksiä kumpaakin osapuolta kiehtovalle keskustelulle.
Olen itse vähän saman tyyppinen kuin sinä, viihtyisin varmasti maatilalla ja tulotasoksikin riittää niukka. Tuosta katkeruudesta hyväosaista ja vaativaa naista kohtaan en sen sijaan käsitä. Itse ymmärrän vallan hyvin etten kuulu jonkun uratykin unelmanaisiin, enkä pidä sitä dissaamisena. En minäkään sellaisen tykin kanssa osaisi olla.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mä ainakin toivoisin seuraa joka ei dissaa mua heti kättelyssä vääränlaisen "sosioekonomisen taustan" takia jos ilmoitan olevani pienituloinen maanviljelijä.
Ap ei dissannut, hän vain ei yksinkertaisesti etsi köyhää maanviljelijää. Jos ap itse on (eri tavalla) vaativaa työtä tekevä, mukana vaikka kansainvälisessä bisneksessä, sinulla ja hänellä ei liene paljon edellytyksiä kumpaakin osapuolta kiehtovalle keskustelulle.
Olen itse vähän saman tyyppinen kuin sinä, viihtyisin varmasti maatilalla ja tulotasoksikin riittää niukka. Tuosta katkeruudesta hyväosaista ja vaativaa naista kohtaan en sen sijaan käsitä. Itse ymmärrän vallan hyvin etten kuulu jonkun uratykin unelmanaisiin, enkä pidä sitä dissaamisena. En minäkään sellaisen tykin kanssa osaisi olla.
-ohis
Hetkinen, ihmisten nykyiset työt määrittelevät sen miten kiehtoviin keskusteluihin ihmiset keskenään kykenevät?
Katkeruus on ihan oma keksintösi.
t. sama
Miksi poistettiin minun kokemukseni 56 vuotiaasta lihavasta vaarista, joka etsi rinnalleenruotsinkielistä, eksoottisen tummaa fitnesspimua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistettiin minun kokemukseni 56 vuotiaasta lihavasta vaarista, joka etsi rinnalleenruotsinkielistä, eksoottisen tummaa fitnesspimua?
Täällä on tänään tavanomaista neuroottisempi sensurointipäivä. Sanomalla vaikeaa, raiska.avia mamutaksikuskeja, Husun husuilut yms.
Satsaa hyvään kuvaan, ap. Itse kun nettideittalin niin ihmettelin monien huonolaatuisia kuvia. Kuva on kuitenkin tärkeä ensivaikutelman antaja!
Ja jos sinulla on kriteerejä esim. miesten pituuden suhteen niin laita se selvästi esille.