Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nelikymppinen eronnut nainen saa seuraa?

Vierailija
03.11.2019 |

Olen luullut, että olen suht ok ikäisekseni: normaalipainoinen vaikken fitnesmissi, kauniit kasvot, pukeudun tyylikkään naisellisesti. Olen keskustelukykyinen, rento ja huumorintajuinen. Hyvässä työssä ja talous kunnossa. Ja ulkonäön suhteen usein muilta naisilta tulee kehuja ja huomaan, että kerään katseita esim. työpaikan miehiltä.
Ilmeisesti miinuksena pienet lapset ja ikä (41)? Kun haen esim. nettideiteillä ”kaltaistani” (ikäiseni eronnut mies suunnilleen samalla sosioekonomisella taustalla, ok-näköinen, muttei mikään karkki vaan suunnilleen exäni tasoa) en koskaan saa tykkäyksiä takaisin. Tai saan tykkäyksen, mutta siihen jää.

Haussa olisi seurustelusuhde, mutta paremman puutteessa pelkkä treffiseura tai seksiä. Olen ilmoituksissa tarkoituksella jättänyt tämän epämääräiseksi.

Tuntuu, että esim Eliittikumppaneissa edes tarjolle ei tule kiinnostavia miehiä, joita lähestyä. Viikossa ehkä 10 uutta ehdokasta, joista suurin osa yli 10-15 v vanhempia, itseäni lyhyempiä (halua olla miestä pienempi, koska selkeästi sitä miehetkin lopulta haluavat) tai peruskoulutaustaisia (joiden kanssa olemme keskusteluissa täysin eri aaltopituuksilla, kokemusta on) tai 150 km päästä.

Onko muilla samoja kokemuksia, vai pitääkö tästä päätellä, että vika on minussa? Olen miettinyt esim laihduttamista ja treenaamista, mutta koska kuvissa ei ne pienet makkarat erotu vaatteiden alta, en usko, että se on ongelman ydin. Livenä saattaisi olla, mutta sinne asti en pääse. Sitä paitsi itse olen ihan tyytyväinen näinkin.

Mitä noin 45-vuotiaat miehet tokalla kierroksella hakevat? Kaltaistaan, vai itseään tasokkaampaa ja 15 v nuorempaa? Kun nämä miehet vielä kuukausienkin jälkeen aktiivisesti seuraa hakevat palstoilla? Eli ihan heti ei tärppää noilla kriteereillä. Onko miinus, jos nainen ei halua lisää lapsia?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät osaa olla yksin? Aina niillä pitäisi olla joku äijänkäppänä. Huoh.

Vierailija
22/50 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule en tiedä kun ei ole kokemusta. Mielestäni en ole minkään näköinen, mutta miehiä on tyrkyllä joka paikassa. Mitä ihmettä te teette jotka ette huomiota saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  olin 28 vuotta yksin eron jälkeen, joitakin lyhyitä seurustelusuhteita mutta en halunnut kenenkään kanssa muuttaa yhteen ja tuoda uutta miestä taloon kun oli kaksi pientä lasta.

Mutta nyt kun ikää alkoi olla päälle 50, alkoi tuntua siltä, että ei halua olla ihan kokonaan yksin loppuelämäänsä ja vanhuutta. Netistä löysin leskimiehen, joka asuu n. 200 km päässä - en pidä välimatkaa ollenkaan esteenä. Kiva se on olla kaveri reissuihin ja ulos syömään ja muuten vaan aamukahvilla rupatteluseuraa. Me ollaan melkein vuoron perään viikonloput toisen kotona. Muutama vuosi vielä kummallakin työtä jäljellä, sitten on suunnitelmat muuttaa jomman kumman kotikaupunkiin yhdessä. Lyödään eläkkeet yhteen niin tullaan loistavasti toimeen.

Vierailija
24/50 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli nelikymppinen eronnut mies PK-seudulta. Normaalipainoinen, huumorintajuinen (en kai täällä muuten kirjoittelisi), hyvin koulutettu ja hyvässä asemassa työelämässä. Lapsiakin on.

Tinderin olen huomannut olevan paras alusta naisystävien hankintaan. Etsin lähinnä 35-40-vuotiaita naisia, joilla saa mieluusti olla 1-2 lasta. Yhtä naista kerrallaan toki. Tarjokkaita on ollut paljon.

Tämä alustuksena AP:lle. Siksi suositan hänelle katsomaan ainakin noin 5 vuotta vanhempaa miestä. Tasokkaan eronneen miehen on niin helppo saada itseään nuorempi naisystävä, että moni helposti käyttää tämän kortin. AP:n ikäiset katselevat 5-10 vuotta nuorempia.

Vierailija
25/50 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ongelma on pienet lapset. Sen ikäiset vievät suurimman osan huomiosta, joten kumppani jäisi automaattisesti hieman taka-alalle.

Yksi pieni lapsi ei haittaa, kunhan ei nyt ihan vauva ole. Moni mies haluaa deittailu-, seksi- ja vaikka satunnaista viikonloppumatkaseuraa. Jos naisella on tukiverkostot kunnossa ja lapsenvahti joskus löytyy, niin tämä OK. 30-40-vuotias yhden lapsen äiti on tosi hyvä kevytsuhteeseen.

Vakavampaan suhteeseen lapsi lienee suurempi taakka. Varsinkin miehelle, jolla on jo lapsia. Moni mies epäröi mahdollista tulevaisuuden uusperhekuviota.

M40

Vierailija
26/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule en tiedä kun ei ole kokemusta. Mielestäni en ole minkään näköinen, mutta miehiä on tyrkyllä joka paikassa. Mitä ihmettä te teette jotka ette huomiota saa?

Ehkä kyse on tasosta. Tasottomilta miehiltä kyllä jokainen saa huomiota, mutta nyt haetaan oman tasoista miestä.

Vierailija
27/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mä ainakin toivoisin seuraa joka ei dissaa mua heti kättelyssä vääränlaisen "sosioekonomisen taustan" takia jos ilmoitan olevani pienituloinen maanviljelijä.

Vierailija
28/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V astaanottokeskuksesta.

Vierailija
29/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itseäni lyhyempiä (halua olla miestä pienempi, koska selkeästi sitä miehetkin lopulta haluavat)"

Onks tää nyt sitä rentoutta? Vai kuuluuko keskustelutaitoisuuteen se, että päätät keskustelukumppanin mielipiteet?

Vierailija
30/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on tasosta. Tasottomilta miehiltä kyllä jokainen saa huomiota, mutta nyt haetaan oman tasoista miestä.

Taitaa ollakin, että tässä nyt yliarvioidaan se oma taso.

Vierailija
31/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"itseäni lyhyempiä (halua olla miestä pienempi, koska selkeästi sitä miehetkin lopulta haluavat)"

Onks tää nyt sitä rentoutta? Vai kuuluuko keskustelutaitoisuuteen se, että päätät keskustelukumppanin mielipiteet?

Tuo on naisille tyypillinen tapa selitellä omia vaatimuksiaan niin, että syyttää miehiä siitä. Miehiltä ei kuule noin raukkamaisia selittelyjä vaikkapa naisen ylipainosta tai iästä.

Vierailija
32/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mitään tasoja pitänyt olla olemassakaan?

Vierailija
33/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli nelikymppinen eronnut mies PK-seudulta. Normaalipainoinen, huumorintajuinen (en kai täällä muuten kirjoittelisi), hyvin koulutettu ja hyvässä asemassa työelämässä. Lapsiakin on.

Tinderin olen huomannut olevan paras alusta naisystävien hankintaan. Etsin lähinnä 35-40-vuotiaita naisia, joilla saa mieluusti olla 1-2 lasta. Yhtä naista kerrallaan toki. Tarjokkaita on ollut paljon.

Tämä alustuksena AP:lle. Siksi suositan hänelle katsomaan ainakin noin 5 vuotta vanhempaa miestä. Tasokkaan eronneen miehen on niin helppo saada itseään nuorempi naisystävä, että moni helposti käyttää tämän kortin. AP:n ikäiset katselevat 5-10 vuotta nuorempia.

Keijo tuli taas omaan ketjuunsa mollaamaan nelikymppisiä naisia (joita ei saa). Onneksi minun ei tarvitse 10 vuotta vanhempaan ukkoon, oishan se surkeeta.

Vierailija
34/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo taitaa poistatella epämieluisia kommentteha.

35/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama ongelma.

Kaksi kouluikäistä lasta, nätiksi ja kauniiksi kehuttu, olen hoikka ja siro, kroppa on mallia fitness (olen vuosia harrastanut urheilua ja käytän PT palveluita säännöllisesti).

Olen hoikka. Terveelliset elämäntavat. Hyvä työ rahoitusalalla. Talous on kunnossa, ja olen siltä osin itsenäinen.

Erosin miehestäni kun hän sairastui alkoholismin, muutoin liitto oli toimiva.

Olen luonteeltani maanläheinen, kiltti ja lempeä, sovitteleva. Olen iloinen ja tykkään ruoanlaitosta. Olen mainio kokki.

Seksistä myös tykkään ja sitä elämääni kaipaan vaikka en harrasta irtojuttuja.

Tosi paljon on kysyntää nettisovelluksissa, mutta tähän saakka on tosi paljon sitoutumiskammoisia, ongelmaisia (esim alko). Paljon tulee yhteyden ottoja myös itseäni huomattavasti vanhemmilta ja huonokuntoisilla miehiltä.

En ole löytänyt vakavissaan olevaa, fiksua, asiansa hyvin hoitamatta, liikunnallista samanikäistä miestä.

No mutta hei😘

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa oman kokemukseni näin nelikymppisenä naisena.

Mies, kalju, ylipainoinen, kaljamaha, 56- vuotias, persaukinen, kouluttamaton duunari, keltaiset, epätasaiset hampaat, aknearpia naamassa, sänki ruokkoamaton, naureskeli itsekin että näyttää ihan rikolliselta (lapset mm pelkäsivät hänen rujoa naamaa), kertoili ääneen juttuja, että naisella On viimeinen käyttöpäivä, nelikymppisenä.

Oli jo vaari.

Hän etsi 30Vuotiasta, maksimissaan 45 vuotiasta naista. Hoikkaa ja rintavaa. fitness tyyppistä naista. Urheilullinen ulkonäkö pakollinen kriteeri, samoin sirous ja hoikkuus ja nuori ikä. Naisella piti olla pitkä, tumma ja tuuhea tukka. Ruotsinkielinen. Asua lähellä miestä. Pukeutua naisellisesti. Olla kiltti, sovitteleva ja iloinen ja ehdottoman joustava miehelle. Älyllä ei niin väliä, kun mies itse sanoi että kun ei ne omatkaan älynlahjat ole suuret niin ei naisenkaan tarvitse älyllä loistaa.

Mies puhui, että harkitsee Thai-naista, sellaista lapsen kokoista joka saa painaa maksimissaan 45-50 kg.

Kertoi myös, että sinkkumiehen on ihan ok käydä välillä maksullisissa. Hänkin voi käydä silloin kun ei ”ole suhteessa”. Kuolasi myös avoimesti Instassa seksikkäitä Instapimuja, joilla hyvin seksikkäitä ns herutuskuvia. Myös treffeillä.

No sanojaa nyt miehet? Mitä mieltä löytääkö vaari-ikäinen, lihava ja ruma mies kaunista, nuorta fitness pimua rinnalleen?

Lähdit tuollaisen kanssa treffeille koska ... ?

M

Vierailija
37/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, kalju, ylipainoinen, kaljamaha, 56- vuotias, persaukinen, kouluttamaton duunari, keltaiset, epätasaiset hampaat, aknearpia naamassa, sänki ruokkoamaton, naureskeli itsekin että näyttää ihan rikolliselta (lapset mm pelkäsivät hänen rujoa naamaa), kertoili ääneen juttuja, että naisella On viimeinen käyttöpäivä, nelikymppisenä.

Oli jo vaari.

Hän etsi 30Vuotiasta, maksimissaan 45 vuotiasta naista. Hoikkaa ja rintavaa. fitness tyyppistä naista. Urheilullinen ulkonäkö pakollinen kriteeri, samoin sirous ja hoikkuus ja nuori ikä. Naisella piti olla pitkä, tumma ja tuuhea tukka. Ruotsinkielinen. Asua lähellä miestä. Pukeutua naisellisesti. Olla kiltti, sovitteleva ja iloinen ja ehdottoman joustava miehelle. Älyllä ei niin väliä, kun mies itse sanoi että kun ei ne omatkaan älynlahjat ole suuret niin ei naisenkaan tarvitse älyllä loistaa.

Mies puhui, että harkitsee Thai-naista, sellaista lapsen kokoista joka saa painaa maksimissaan 45-50 kg.

Kertoi myös, että sinkkumiehen on ihan ok käydä välillä maksullisissa. Hänkin voi käydä silloin kun ei ”ole suhteessa”. Kuolasi myös avoimesti Instassa seksikkäitä Instapimuja, joilla hyvin seksikkäitä ns herutuskuvia. Myös treffeillä.

No sanojaa nyt miehet? Mitä mieltä löytääkö vaari-ikäinen, lihava ja ruma mies kaunista, nuorta fitness pimua rinnalleen?

M

Koska asia selkisi vain treffeillä. Olin siis valmis lähtemään ruman, lihavan ja itseäni 11 vuotta vanhemman duunari miehen kanssa treffeille, koska en etsi komeaa ulkonäköä tai paksua lompakkoa. Esittelytekstissä oli aika vähän tekstiä, ei etenkään näitä miehen älynväläyksiä:D

Treffeillä huomasin että olen sekä tyhmän, että sovinistin, että seksistisen, pinnallisen miehen kanssa treffeillä.

Vierailija
38/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo vaari.

M

Koska asia selkisi vain treffeillä. Olin siis valmis lähtemään ruman, lihavan ja itseäni 11 vuotta vanhemman duunari miehen kanssa treffeille, koska en etsi komeaa ulkonäköä tai paksua lompakkoa. Esittelytekstissä oli aika vähän tekstiä, ei etenkään näitä miehen älynväläyksiä:D

Treffeillä huomasin että olen sekä tyhmän, että sovinistin, että seksistisen, pinnallisen miehen kanssa treffeillä.

Herran Vuonna 2019 on olemassa välineet ottaa nyt edes ihan perusteista selvää ilman että tarvitsee raahautua fyysisille treffeille pettymään. Skypet yms on keksitty.

M

Vierailija
39/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo vaari.

M

Herran Vuonna 2019 on olemassa välineet ottaa nyt edes ihan perusteista selvää ilman että tarvitsee raahautua fyysisille treffeille pettymään. Skypet yms on keksitty.

M

No kyllä haluan livenä nähdä. Puhelinnumeroani en anna kuin luotetuille, hyvin harvalle. Miehet voi esittää puhelimitse/viesteissä mitä vain, mutta totuus paljastuu yleensä treffeillä.

Joo olisin ”hyvännäköisenä ja urheilullisena” kelvannut kyseiselle miehelle. Itseäni alkoi oksettaa sen maksullisten juttujen jälkeen. Numeroa en antanut koskaan.

Vierailija
40/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo vaari.

M

M

No kyllä haluan livenä nähdä. Puhelinnumeroani en anna kuin luotetuille, hyvin harvalle. Miehet voi esittää puhelimitse/viesteissä mitä vain, mutta totuus paljastuu yleensä treffeillä.

Joo olisin ”hyvännäköisenä ja urheilullisena” kelvannut kyseiselle miehelle. Itseäni alkoi oksettaa sen maksullisten juttujen jälkeen. Numeroa en antanut koskaan.

No jokainen taaplaa tyylillään. Itse en ainakaan lähde yhtään minnekään pelkkien tekstinpätkien perusteella. Ja niin, kyllä videoyhteydet onnistuvat ihan ilman puhelinnumeroiden jakelujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan