Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan työtäni, antakaa vinkkejä miten jaksaa siitä huolimatta!

Vierailija
03.11.2019 |

Teen puhelin lasiakaspalvelu neuvonta työtä ja inhoan sitä. Työ ei kiinnosta yhtään eikä ole motivaatiota. Työsopimusta jatkettiin enkä ole edes innoissani, toivoin että ei olisi jatkettu. Työ ei vastaa koulutustani eikä kiinnosta. Yksi syy varmaan sekin että olen jatkuvasti väsynyt .. Kääntäkää mun pää miten saisin enemmän motivaatiota enkä ajattelisi näin negatiivisesti. Eipä se työttömyyskaan herkkua ole.. Antakaa mulle vähän perspektiiviä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asiakaspalvelu ei lasiakas... Ap

Vierailija
2/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnkuvanasi perintätoimistosta velalliselle soittelija ?

Te-toimiston kontrollisoittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele rahaa. Sen takia sä kai työssä käyt.

Laita tavoitteeksi jokin tietty summa, joka sun pitää saavuttaa, ja sen jälkeen voit ottaa loparit jos siltä tuntuu. Toimii etenkin, jos mahdollisuus ylitöihin tai bonareihin eli itse voit vaikuttaa ansioihisi. Tai koeta pedata itsellesi ylennystä. Jos ei sekään motivoi, ota asenne että olet siellä vain töissä sen 8h, evvk muu. Jos tämäkään ei toimi, aloita työpaikkaromanssi. Saat uutta intoa työpäiviin.

Vierailija
4/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnkuvanasi perintätoimistosta velalliselle soittelija ?

Te-toimiston kontrollisoittaja?

Ei mikään näistä, mutta aika läheltä liippaa. Ap

Vierailija
5/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tavoitteeksi jokin tietty summa, joka sun pitää saavuttaa, ja sen jälkeen voit ottaa loparit jos siltä tuntuu. Toimii etenkin, jos mahdollisuus ylitöihin tai bonareihin eli itse voit vaikuttaa ansioihisi. Tai koeta pedata itsellesi ylennystä. Jos ei sekään motivoi, ota asenne että olet siellä vain töissä sen 8h, evvk muu. Jos tämäkään ei toimi, aloita työpaikkaromanssi. Saat uutta intoa työpäiviin.

Joo no kyllä raha kelpaa.. Tosin mulla jäisi varmaan ansiosidonnaisesta enemmän käteen kun voisin olla silloin miehen kanssa saman katon alla. Nyt miltei puolet palkasta menee vuokraan. Ei ole mahdollista ylitöitä tehdä eikä bonareita. Ylennyskaan ei tule kysymykseen, koska mulla on eri alan tutkinto. Varattu myös olen, joten ei se romanssikaan tule kysymykseen.

Vierailija
6/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa miettimästä sitä, miten paljon ja mitä kaikkea työssäsi inhoat. Niillä vain ajat itseäsi syvemmälle inhoosi. Mieti sen sijaan joka päivä 3 asiaa, jotka meni hyvin, joissa onnistuit tai joilla oli joltain kantilta väliä. Sun ei tarvitse pitää niistä, kunhan ne meni hyvin tai onnistuit tai sillä oli merkitystä. Kaksi niistä saa olla samoja kuin edellisenä päivänä, kolmannen pitää olla eri. Ajattele niitä. Kirjoita ne ylös. Keskity niihin. Näin jaksat.

Vierailija
7/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa miettimästä sitä, miten paljon ja mitä kaikkea työssäsi inhoat. Niillä vain ajat itseäsi syvemmälle inhoosi. Mieti sen sijaan joka päivä 3 asiaa, jotka meni hyvin, joissa onnistuit tai joilla oli joltain kantilta väliä. Sun ei tarvitse pitää niistä, kunhan ne meni hyvin tai onnistuit tai sillä oli merkitystä. Kaksi niistä saa olla samoja kuin edellisenä päivänä, kolmannen pitää olla eri. Ajattele niitä. Kirjoita ne ylös. Keskity niihin. Näin jaksat.

Kyllä lopulta aloinkin ajatella hyviäkin puolia ja päädyin siksi jatkamaan sopimusta. Ehkä täytyy alkaa kirjaamaan ylös ja keskittyä näihin puoliin vaikka työ ei itsessään kiinnosta. Mulle vaan valitettavasti tärkein juttu työssä on se, että se kiinnostaa edes jollain tasolla. Mutta tällaista työtä en saanut valmistumisen jälkeen vaan sain tämän asiakaspalvelu työn täysin koulutustani vastaamattomalta alalta. No halusin töihin niin otin tämän homman ja jopa jatkosopparia vastaan. Ap

Vierailija
8/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
10/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no kyllä raha kelpaa.. Tosin mulla jäisi varmaan ansiosidonnaisesta enemmän käteen kun voisin olla silloin miehen kanssa saman katon alla. Nyt miltei puolet palkasta menee vuokraan. Ei ole mahdollista ylitöitä tehdä eikä bonareita. Ylennyskaan ei tule kysymykseen, koska mulla on eri alan tutkinto. Varattu myös olen, joten ei se romanssikaan tule kysymykseen.

Ylennyksen voi saada vähän erikoisemmallakin tutkinnolla, jos osaa myydä itsensä ja osaamisensa.

Kevyt työpaikkaromanssi, joka ei johda toimintaan, antaa kipinää työpäivään ja on jännintä ja kutkuttavinta juuri varattuna.

Vierailija
11/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylennyksen voi saada vähän erikoisemmallakin tutkinnolla, jos osaa myydä itsensä ja osaamisensa.

Kevyt työpaikkaromanssi, joka ei johda toimintaan, antaa kipinää työpäivään ja on jännintä ja kutkuttavinta juuri varattuna.

Valitettavasti en ole mikään supliikki itseni myyjä, joten ylennys tuntuu kaukaiselta.. Enkä edes halua jatkaa nykyisessä työpaikassa. Ehkä täysin eri tehtävässä (kyseessä iso työnantaja) mutta luulen, että ainoa mitä tarjolla on on juurikin tämä kyseinen työnkuva. No työ on naisvaltainen, joten romanssikin kuulostaa kaukaa haetulta.. Ap

Vierailija
12/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alan vaihto ei ole vaihtoehto?

Vierailija
13/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nykyisessä työssä ja hae samalla sinua kiinnostavia työpaikkoja. Sopimuksen (myös määräaikaisen) saa tarvittaessa purettua, jos satut löytämään sulle sopivampaa. Ja on aina plussaa, jos haet töitä jo työssäkäyvänä etkä työttömänä.

Vierailija
14/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan pankissa?

Vierailija
15/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä koulutuksesi on? Mitä erityisosaamista sinulla on?

Vierailija
16/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei auttanut ainakaan minua. Lähinnä työ alkoi tuntumaan entistä karmivammalta. Minua auttoi se, kun ajattelin että työstä saa rahaa ja sen rahan avulla saan tiettyjä asioita ja myöhemmin voin vähentää töitä. Täytin tänä vuonna 50 vuotta ja nyt minulla sijoituksia sen verran, että teen vain 3 päiväistä työviikkoa.

Vierailija
17/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suht sama tilanne eikä siitä näy ulospääsyä. Nyt on sunnuntai ja koko päivä on pilalla koska tiedän että työviikko alkaa taas huomenna.

Työssäni positiivista on se että pidän lähes kaikista työkavereistani ja joukossa on jopa aivan mahtavia tyyppejä joiden seurassa on mukava olla.

Mutta muuten en pidä työstäni enkä varsinkaan asiakaspalvelun osuudesta siinä. Harmittaa myös että olen koulutukseltani maisteri, työni ei kuitenkaan vastaa koulutustani millään tasolla. Lisäksi palkkakin on surkea.

Pitäisi kai muuttaa jonnekin muualle mutta miehen ja kolmen lapsen kanssa se ei oikein onnistu.

Vierailija
18/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmuile niin paljon kuin voit ja/tai tee työsi vaan ihan suosiolla huonosti, käytä mahdollisimman vähän energiaa siihen. Aikaa tietysti tuhlaantuu mutta siitä sitä rahaa kuitenkin saa. Laske paljonko tarvitsee säästää jotta selviät mahdollisesta karenssiajasta ja irtisanoudu sitten kun olet saanut säästöön tarpeeksi. Jos on määräaikainen, niin säästä silti äläkä ota enää uutta vastaan, vältät karenssin silti kivasti ja on helpompi olla ottamatta töitä vastaan kun tilillä on jo rahaa niin että pärjäilee hetken sillä + ansiosidonnaisella.

Vierailija
19/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan pankissa?

En ole pankissa. Ap

Vierailija
20/22 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on suht sama tilanne eikä siitä näy ulospääsyä. Nyt on sunnuntai ja koko päivä on pilalla koska tiedän että työviikko alkaa taas huomenna.

Työssäni positiivista on se että pidän lähes kaikista työkavereistani ja joukossa on jopa aivan mahtavia tyyppejä joiden seurassa on mukava olla.

Mutta muuten en pidä työstäni enkä varsinkaan asiakaspalvelun osuudesta siinä. Harmittaa myös että olen koulutukseltani maisteri, työni ei kuitenkaan vastaa koulutustani millään tasolla. Lisäksi palkkakin on surkea.

Pitäisi kai muuttaa jonnekin muualle mutta miehen ja kolmen lapsen kanssa se ei oikein onnistu.

Kuulostaa niin tutulta. Mullakin suuri syy se, että työkaverit sentään ok ja parin kanssa ollaan muutenkin tekemisissä jonkun verran. Mulla mies eri paikkakunnalla.. Siksi nakertaa entistä enemmän. Onneksi saan välillä tehdä etätyötä. Onko maisterintutkintosi eri alalta vai liittyykö mitenkään nykyiseen työhösi? Mulla ei liippaa läheltäkaan. Ei ole siis toivoa että siirtyisin muihin tehtäviin ja etenisi.. Turhauttaa. No just lähti työhakemus toiseen paikkaan.. Josko tällä kertaa tärppää.. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä