Naapuri pesee pyykkiä SUNNUNTAINA! :O
Kommentit (25)
Soita poliisille, palokuntaan , iltalehteen ja tee nyt ainakin lasu ja päivitä face
Mullakin pyörii nyt astianpesukone. Ja äsken imuroin. Mikä mua vaivaa??
Joo, meilläkin pyörii pesukone.
Kohta viedään ulos kuivumaan.
En pese. Pesukone pesee. Joudun ripustamaan pyykit, mutta onneksi niitä on vain kaksi koneellista helppoa ripustettavaa.
En elä lapsiperheessä, jossa pienten vaatteiden oikomisessa ja ripustamisessa menee ikuisuus
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kerrostaulu?
En tiedä mutta ilmeisesti siellä ei kannata pyykätä pyhänä.
Moi alakerran kyylä! Saat tehdä ihan mitä haluat asialle, mua ei kiinnosta sun tekemiset, harmi ettei samaa voi sanoa toisin päin.
Lue 30 x Isä meidän. Kyllä se siitä.
Ei, kyllä pyykit pitää pestä silloin kun itse on töissä!
Jaa. Sunnuntait ovat parhaita pyykkipäiviä ja iltaisin vaihdan koneellisia aina tanssiohjelman välissä. Kerrostalo, vahvat kiviseinät, ei kuulu imuroimiset eikä muut koneet huoneistoista toisiin.
Olen aina miettinyt, mitä tekisin, jos astian- ja pyykkipesukone alkaisivat pyöriä.
...
Asiaan!
Sunnuntaina pestään pyykkejä ja astioita, äidytään jopa supersynnillisesti imuroimaan, koska monille meistä se on ainoa vapaapäivä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Moi alakerran kyylä! Saat tehdä ihan mitä haluat asialle, mua ei kiinnosta sun tekemiset, harmi ettei samaa voi sanoa toisin päin.
Mikä se kerrostaulu on, jossa peset pyykkiä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, meilläkin pyörii pesukone.
Kohta viedään ulos kuivumaan.
Tiedäthän, että nyt on marraskuu??
Mäkin pyykkään just kerrostaulussa!
Hoh melkein jo ajattelin että minustako se ap puhuu. Noh ei sentään kun asun rivarissa.
Vaan juu pyykkikone pauhaa ja tulee pauhaamaan vielä toiseenkin kertaan illemmalla. Ja olinpa ajatellut kämpän imuroidakin tänään! x)
No, et mitään. Pyykkiä saa pestä milloin vaan.
Naapuri joutuu kadotukseen ja palaa siellä iäisyyden!
Ota Jeesus sydämmeesi ja lähde Taivaan kotiin!
Mikä on kerrostaulu?