Minkälaista penistä pidätte parhaimpana?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17/4 cm mittainen. Olen kovin epävarma että riittääkö se naiselle johon rakastuin.
Siitähän se selvii, kun laitat sille dickpickin.
Sellainen, joka ei tunkeudu koloon ilman esileikkiä ja kestää kovana enemmän kuin pari minuuttia. Koolla ei väliä kai.
Vierailija kirjoitti:
BBC
Koko uutistoimisto?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17/4 cm mittainen. Olen kovin epävarma että riittääkö se naiselle johon rakastuin.
Pituus hyvä, mutta kovin on ohut, jos tuo 4 cm todella on paksuimmasta kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBC
Koko uutistoimisto?
Bick Black Cock
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei tunkeudu koloon ilman esileikkiä ja kestää kovana enemmän kuin pari minuuttia. Koolla ei väliä kai.
Ennen viestin lukemista loppuun tulkitsin ensimmäisen lauseen niin, että kaipaat niin paksua penistä, ettei se mahdu sisään ilman kunnon lämmittelyjä. Itse olisin tullut sanomaan saman.
Sitä, jonka jatketta rakastan. Muunlaisiin en ole koskaan tutustunut lähemmin.
Luulisin, että kovuudella on enemmän merkitystä kuin koolla. Sitten kun mennään oikeasti isoihin kovuudesta on jo haittaa. Itse aina ihmetellyt tummien miesten notkeita ja taipuisia kaluja, joilla sitten paukutetaan hurjaa vauhtia. Oma kookas kaluni ollut aina kivikova ja täysin taipumaton. Ei sillä voi runnoa ja vetää vauhdilla pitkiä vetoja. Naiminen ollut aina siksi enemmän poraamista ja pyörittelyä pillun pohjassa. Nuorempana vaimo aina lukitsi reidet ympärille ja poisti liian liikkumisen. Meni pitkään ymmärtää, että pitää oikeasti varoa. Jos ei kerran ole voinut paljoa liikuttaa, niin pituudella ei ole niin paljoa merkitystä. Ilman esileikkejä ei ollut toivoakaan naimisesta.
Onko bugi vai postataanko täällä pariin kertaan aina samaa otsikkoa?
Miksi joku ihmettelee, eikö mies ole tärkein; otsikossa kysyttiin peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvät sinun mitat on. Itse olin tulossa vastaamaan tänne noin 18cm pitkä ja 4-5cm paksu. Sellainen omalla kullalla on ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan kokoista, ei liian isoa:)
Tässä taas ikävä totuus peniskompleksiensa kanssa mittoja kyseleville. Iso on huono monella tavalla. Sen ymmärtää vasta kun pääsee ensimmäisiä kertoja naisen kanssa "silleen". Siihen saakka alle 20cm on katkarapu ja kyselyt jatkuvat.
Miten nää nyt oikein sitten mitataan oikein? Netissä sanotaan että pitäisi painaa se viivotin luuhun asti kiinni ja mitataan kalun päältä?
Mulla on vähän mahaa (painoindeksi 26), mutta saan tuolla mittaustavalla ainakin 1.5 senttiä lisää. Enemmänkin jos nyt kunnolla runnoisi, mikä tuskin on tarkoitus. Eli pitäskö tässä nyt aatella että on 15.5cm vai 17cm?
Leveyttä on 4.5cm ja ympärysmittaa noin 12.5cm. Yleensä on kehuttu juuri sopivaksi, eli ei väitetty liian isoksi eikä pieneksi. Ihan tyytyväinen miehenä olen. Lepokoko olisi kiva olla vähän suurempi, mutta toisaalta en mä yritä miehiä saunailloissa saada vaikuttuneiksi.
Oma penikseni on ehdottomasti paras. Meillä on ollut koko elämäni pituinen intiimi suhde ja en voisi edes ajatella eläväni ilman penistäni.
Vierailija kirjoitti:
Oma penikseni on ehdottomasti paras. Meillä on ollut koko elämäni pituinen intiimi suhde ja en voisi edes ajatella eläväni ilman penistäni.
Sinun peniksesi ei ole paras; minun penikseni on paras, upein ja hienoin penis koko maailmassa
BBC