Arvostatko henkilöä joka on hankkinut kokonaisen tutkinnon avoimesta yliopistosta?
Kaikesta päätellen hänellä on ollut jonkinlainen tutkinto-oikeus mutta kuitenkin maksanut käymistään kursseista.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Samat luennothan he käyvät rinnakkain tavallisten opiskelijoitten kanssa, ei mitään eroa osaamisessa ja monesti pätevämpiäkin.
höpöhöpö,en ole nähnyt ainoatakaan tavallista opiskelijaa avoimessa. Käyn verkossa,ei siellä erotella kuka on tavallinen ,kuka epätavallinen.
Kai olen se epätavallinen ,olen 65v.
Ja EI OLE tutkinto-oikeutta ennenkuin suoritan hyäksytysti hyvillä arvosanoilla kurssit.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Oulussa voi suorittaa kauppatieteen kandidaatin suoraan avoimessa.
Ei siellä voi sen kummemmin suorittaa tutkintoa kuin missään muuallakaan avoimessa,kay vaikka lukemassa. JOS hakuehdot täyttyvät,VOI hakea avoimen kautta. Siellä se on sivuilla.
Uskokaa jo, ulkomailla voi suorittaa kokonaisen tutkinnon avoimessa yliopistossa!
Arvostan aina ihmistä, joka opiskelee ja tekee työtä arvosanojensa eteen, väylästä riippumatta.
opopopovovol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kertynyt opintopisteitä korkeakoulusta 70 op ja yliopistosta 30 op. Olen siis harrastanut ja saanut näitä pisteitä.
Osa on mennyt vanhaksi ja osa kursseista on päällekkäisiä.
Opintopiste maksaa noin 15 €, joten aika halvalla saisi tutkinnon kuitenkin, jos saisi kaikki suoritettua avoimessa.
Ihan samanlainen tutkinto olisi varmasti, en yhtään epäile.
No,mikä on sun korkeakoulu ja mikä on sun yliopisto?
JA sillä todistuksella ei saa työpaikkaa jos on vaatimuksena maisterin paperit tai kandin tutkinto,se osoittaa vain että harrastat opiskelua.
Aalto-yliopisto ja Kuva. Harrastan opiskelua, kyllä. Olen myös todennut, että en ehkä halua kokopäiväseksi opiskelijaksi sen takia, että tietoa tulee ihan liikaa. Mitä järkeä on opiskella asioita, joita ei ehdi pohtia ja hyödyntää omassa tekemisessään. Sen sijaan voin käydä yhden hiukan pidemmän kurssin, vaikka 10 op. ja keskittyä siihen ja hyödyntää oppimaansa aktiivisesti.
En halua opiskella mitään, mistä ei ole hyötyä. Pelkän tutkinnon takia opiskelu ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
opopopovovol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kertynyt opintopisteitä korkeakoulusta 70 op ja yliopistosta 30 op. Olen siis harrastanut ja saanut näitä pisteitä.
Osa on mennyt vanhaksi ja osa kursseista on päällekkäisiä.
Opintopiste maksaa noin 15 €, joten aika halvalla saisi tutkinnon kuitenkin, jos saisi kaikki suoritettua avoimessa.
Ihan samanlainen tutkinto olisi varmasti, en yhtään epäile.
No,mikä on sun korkeakoulu ja mikä on sun yliopisto?
JA sillä todistuksella ei saa työpaikkaa jos on vaatimuksena maisterin paperit tai kandin tutkinto,se osoittaa vain että harrastat opiskelua.
Aalto-yliopisto ja Kuva. Harrastan opiskelua, kyllä. Olen myös todennut, että en ehkä halua kokopäiväseksi opiskelijaksi sen takia, että tietoa tulee ihan liikaa. Mitä järkeä on opiskella asioita, joita ei ehdi pohtia ja hyödyntää omassa tekemisessään. Sen sijaan voin käydä yhden hiukan pidemmän kurssin, vaikka 10 op. ja keskittyä siihen ja hyödyntää oppimaansa aktiivisesti.
En halua opiskella mitään, mistä ei ole hyötyä. Pelkän tutkinnon takia opiskelu ei kiinnosta.
Kuinka paljon opinnoista ylipäänsä on täyteopintoja?
Kiinnostaisi tietää prosenttilukuja. Entäs sellaisia opintoja, joista on oikeasti ollut hyötyä työelämässä?
Täyteopinnot -mielenkiintoinen ilmaisu. Miksi käyttää aikaa ja energiaa jonkin asian opiskeluun, joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Samat luennothan he käyvät rinnakkain tavallisten opiskelijoitten kanssa, ei mitään eroa osaamisessa ja monesti pätevämpiäkin.