Kysymys yksinäisille: mitä haluaisit tehdä ystävän kanssa?
Moi kaikille!
Olen ajatellut ilmoittautua kaverini pyörittämään toimintaan jossa vapaaehtoiset voivat alkaa ystäviksi yksinäisille. Eli voidaan tehdä jotain yhdessä tai ihan vaikka jutella. Kahdestaan tai isommalla porukalla.
Mikä sinua kiinnostaisi? Retki luontoon? Museot? Konsertit? Ihmisten tapaaminen kahvilassa?
Olen 40+ mies. Itse tykkään eniten musiikista ja luonnosta, mutta olen lähdössä mukaan avoimin mielin.
Voit ilmoittaa ikäsi ja sukupuolesi, mutta pakko ei ole. Toiminta on tarkoitettu kaikenikäisille.
Kiitos :)
Kommentit (23)
Keskustella pintaa syvemmin erilaisista asioista maailmassa jossa elämme. Vaihtaa mielipiteitä ja avartaa toinen toisensa näkökulmia.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttäviä vastauksia.
Minä en ole yksinäinen. Kavereita on, mutta jos yritän saada ketään mukaan noihin listattuihin (luontopolku, sienimetsä, museo, konsertit pl. rock/rap, tms)...kukaan ei lähde.
Te yksinäiset olette paljon kiinnostavampia ihmisiä kuin uskottekaan.
Sama tuli itsellenikin mieleen. Mä vähän luulen, että monella ei-yksinäisellä on elämässään ja arjessaan niin paljon kaikenlaista tekemistä, ettei pahemmin ehtisikään tuntea itseään yksinäiseksi. He eivät jätä tekemättä jotain itselleen mieluista asiaa vain siksi, että kukaan kaveri ei lähde seuraksi. Viestittelyt ja puhelut kavereiden kanssa riittävät yhteydenpidoksi varsin hyvin. Tietysti on mukavaa joskus tavatakin, mutta tapaamisia ei tarvitse olla kovin usein.
Olen todella introvertti ihminen. Haluaisin, että joku jaksaisi jutella kanssani puhelimitse, kasvokkain en pysty kommunikoimaan rehellisesti kenenkään kanssa. Olisiko sinusta puhelinseuraa minulle?