Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töitä tarjolla, palkka 2095 e/kk

Vierailija
02.11.2019 |

te-palvelut. fi sivuilta löydetty.
Tässä vaatimukset:
Työmarkkinoiden, koulutusjärjestelmän ja ammattialojen hyvää tuntemusta.
Asiakkaiden osaamisen tunnistamiskykyä suhteessa työmarkkinoiden vaatimuksiin ja asiakkaan palvelutarpeen arviointikykyä.
Kantaaottavuutta asiakkaiden työllistymisen edistämisessä.
Itsenäistä ja tulostavoiteorientoitunutta työotetta.
Tiimityötaitoja ja joustavuutta vaihtelevissa työtehtävissä.
Hyviä vuorovaikutus- neuvottelu- ja asiakaspalvelutaitoja.
Kykyä hankkia, omaksua ja soveltaa tietoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaan paljon ja siitä ollaan valmiita maksamaan nimellinen korvaus. Tyypillistä Suomessa 2019.

Vierailija
2/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue laikkariksi. Saman saa sairaalassa. Vaatimukset 18 vuoden ikä ja auttava suomen kielen taito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko toi työpaikka työkkärissä?

Vierailija
4/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko toi työpaikka työkkärissä?

Näitä oli ainakin 15, ei vain yhtä. Määräaikaisia tosin ensi vuoden loppuun, mutta kiva työ, mukavat asiakkaat ja asillinen palkka!

Vierailija
5/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta palkka on ihan ok (tuosta ei mene kovin paljoa veroa joten kun säästäväisesti elelee niin pärjää kyllä) jos olisi jotain helppoa, kepeää työtä. Mutta tuossa kyllä vaatimukset semmoiset että palkan pitäisi olla tonnin isompi. En kyllä hakisi paikkaa.

Vierailija
6/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samaa. Jos menisin tuohon työhön, tarttuisin ekaan mahdolliseen tilaisuuteen etsiä itselleni parempipalkkainen työ pinon päältä. Olisi vaikea saada asuntolaina maksettua ja lapsi elätettyä tuollaisella palkalla.

Vierailija
7/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan on pitkä vaatimuslista ja pitäisi olla kokemusta, palkka aivan minimi.

Miten yhtään mihinkään pääsee sellainen ihminen, jolla ei vielä ole kokemusta? Ja ne jotka ovat jo selvästi aikuisia ja kenties perheellisiä, miten eletään noilla opiskelijoiden ja töissä vasta aloittelijoiden palkoilla?

Vierailija
8/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työtön saa enemmän rahaa käyttöönsä kuukaudessa kuin te-toimiston virkailija.

Vierailija
9/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttava palkka.

Saan vaativasta työstä hankalien asiakkaiden parissa suunnilleen saman palkan. Sain tällaista palkkaa viimeksi viisitoista vuotta sitten. 

Vierailija
10/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ymmärrän miksi työkkärin työntekijät on mitä on.

Vierailija
11/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin hakea tuota paikkaa. Huomasitko, että on mahdollisuus saada myös henkilökohtaista lisää palkkaan?

No ei se mitään, ei siihen kuitenkaan oteta ketään ulkopuolista vaan se sama, joka on ollut määräaikaisena jo 15 vuotta.

Vierailija
12/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että kyseessä jokin palveluohjaajan/sosiaaliohjaajan työpaikka. Näihin vaaditaan amk tutkinto, joten kyllä tuo palkka on tosi alhainen. Itse olen sosionomi, ja olen palveluohjausta tekevä 8-16 työajalla. Aloituspalkkani oli sen +2600. Nyt jo vähän korkeampi. Noita 2000e/kk palkkoja saa usein avustavat ohjaajat.

Vierailija
13/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistuttava palkka.

Saan vaativasta työstä hankalien asiakkaiden parissa suunnilleen saman palkan. Sain tällaista palkkaa viimeksi viisitoista vuotta sitten. 

Täh?

Eli saat vai sait vai saat edelleen vai?

Vierailija
14/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaavissa töissä 20v sitten, ja silloin palkka oli 1750, ei oo liikoja noussut vuosien aikana :D

Vierailija
15/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo huono palkka? En olekkaan ymmärtänyt että olen huonopalkkaisessa työssä. Pitää kai ottaa loparit jos saan kerta työttömänä paremmin?!

Vierailija
16/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien kannalta on surullista, että heitä auttamaan haetaan ihmisiä noin surkealla palkalla. Työkkäri on saanut erityisesti pyyhkeitä siitä, että korkeakoulutettujen työmarkkinoista heillä ei ole mitään käryä. No onko ihme? Kuka vähänkään sitä puolta tunteva suostuu töihin tuollaisella palkalla?

Vierailija
17/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo huono palkka? En olekkaan ymmärtänyt että olen huonopalkkaisessa työssä. Pitää kai ottaa loparit jos saan kerta työttömänä paremmin?!

Tyhmyydelläsi ehkä ansaitset huonon palkkasi.

Vierailija
18/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa töissä on pienempi palkka kuin tuo vaikka on vaativaa. Esim siivoojilla palkka kohoaa monesti 1600 euroon ja saa painaa peräsuoli pitkällä tyrät rytkyen ja joku taso siivousjäljessäkin olisi oltava. Jos tuo työ sopii ja vaikuttaa kivalta, niin olisi varmasti kevyempää ja miellyttävämpää.

Missä muuten on nyt nämä "kaikki työ on kelvattava" -huutelijat.

Vierailija
19/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työllistämisohjelmassa, jossa tuonkaltainen henkilö kai työskentelee. Viime tapaamisessa pakotti hakemaan työpaikkaa, johon mulla ei ole koulutusta/osaamista. 0% mahdollisuus saada paikka. Hänen kun vaan piti saada merkitä tietoihini, että olen hakenut töitä, vaikka mitään sopivaa paikkaa ei löydykään. Täyttä ajanhukkaa kaikkien kannalta.

Vierailija
20/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin hakea tuota paikkaa. Huomasitko, että on mahdollisuus saada myös henkilökohtaista lisää palkkaan?

No ei se mitään, ei siihen kuitenkaan oteta ketään ulkopuolista vaan se sama, joka on ollut määräaikaisena jo 15 vuotta.

Toki huomasin. Käytännössä määräaikaisena ei saa enempää kuin max 8.5 % lisiä eli ei se palkka silloinkaan huimaavaksi nouse etenkin kun valituilla on vähintään AMK-tutkinto. Sitä ei virallisesti edellytetä, mutta se pitää olla.

Työkkäreissä ei muuten ole ketään, joka olisi ollut siellä määräaikaisena 15 vuotta. Sellaisia on, jotka ovat ko. aikana tehneet määräaikaisina erilaisia jaksoja, mutta olleet välillä myös muualla töissä.