En ole missään vaiheessa valittanut talon kustannuksista
Nyt vastike vastaa kerrostalokaksion vuokraa täällä päin. Helsingissä ei tälläkään summalla saisi kuin pikkuisen yksiön. Että kyllä se ongelma tässä on se, että ihan yhtäkkiä kaikki rahahanat lyödään kiinni useaksi viikoksi ja joka ikiseen hakemukseen tulee hylkäys.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti ollut säästöjä. Perintöä? Ja olet käyttänyt ne rahat tuon 8 vuoden aikana?
Et ole opiskellut tai käynyt töissä.Nyt sitten ihmetteler, kun pitäisi elää yhtä vähällä kuin kaikki opiskelijat. He käyvät kesätöissä ja säästävät ne rahat. Asumistuki ja opintotuki menee kaikilla asumiseen.
On ollut perintöä. Ei ole ollut kahdeksaa vuotta.
Mistä ne rahat sait?
Liittyy mihin???
Rahankäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen hakenut lisää lainaa, mutta eiköhän siihenkin tule joku hylkäys vaihteeksi.
Se myönnetään samalla kuin opintotuki. Etkö ole syksyksi hakenut?
Olen. Eikä ole mitään nostettavaa. En saa yhtään mistään mitään.
Eli olet käyttänyt marras ja joulukuun rahat etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lakkaa määkimästä tukirahoja.
No miten voin tehdä töitä jos työssäoppimisjakso vie 30 h viikossa??? Monista paikoista on sanottu että sori, ei onnistu, ota yhteyttä sitten kun olet suorittanut opinnot. Että eipä sinne töihin edelleenkään MENNÄ TUOSTA NOIN VAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen hakenut lisää lainaa, mutta eiköhän siihenkin tule joku hylkäys vaihteeksi.
Olen maksanut laskuja. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti ollut säästöjä. Perintöä? Ja olet käyttänyt ne rahat tuon 8 vuoden aikana?
Et ole opiskellut tai käynyt töissä.Nyt sitten ihmetteler, kun pitäisi elää yhtä vähällä kuin kaikki opiskelijat. He käyvät kesätöissä ja säästävät ne rahat. Asumistuki ja opintotuki menee kaikilla asumiseen.
On ollut perintöä. Ei ole ollut kahdeksaa vuotta.
Mistä ne rahat sait?
Liittyy mihin???
Rahankäyttöön.
Jaa millähän tavalla???
Eli nyt minulla on hyvä syy tappaa itseni.
Edelleen monista työpaikoista on sanottu että sorry ei onnistu, ota yhteyttä uudestaan sitten kun olet suorittanut opinnot. Että sinne töihin ei aina vain MENNÄ!
Hah. Ei ole kauaa kun kehuskelit kuinka hyvin olet hoitanut asiasi kun on oikein omakotitalokin, toisin kuin muilla opiskelevilla.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Ei ole kauaa kun kehuskelit kuinka hyvin olet hoitanut asiasi kun on oikein omakotitalokin, toisin kuin muilla opiskelevilla.
Mitä hemmettiä? Hae lääkitys harhoihisi. Asun erillistalossa.
Enkä ole kehuskellut mitään. Olen saanut talon perinnöllä. Ja erillistalo ei ole omakotitalo!!! Dorka.
Äitihullu on näköjään aloittanut opinnot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajellut taksilla hakemaan ruokaa kaupasta, kuten täällä taannoin kerroit, ja suutuit kun sinulle sanottiin että se ei ole oikein järkevää rahankäyttöä.
Ja jos ette tienneet sellaista pikkujuttua että opiskelijakin voi hakea täydentävää/ehkäisevää toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajellut taksilla hakemaan ruokaa kaupasta, kuten täällä taannoin kerroit, ja suutuit kun sinulle sanottiin että se ei ole oikein järkevää rahankäyttöä.
Ööö mitä vttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö mitä vttua?
Ihan varmasti olit sinä. Se kielenkäyttö ja kirjoitustyyli oli niin yksi yhteen että muuta mahdollisuutta ei ole.