Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen iso pää oli syynä etten häneen ihastunut.

Vierailija
02.11.2019 |

Se on takaraivosta niin laaja etten voi hyväksyä. Onko meitä muita pienipäisistä pitäviä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. 

Vierailija
2/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla taas miehen paksut pohkeet etoivat ja hänen lyhyytensä. Myös nimensä on ruma ja väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei puolestaan ihastunut sinuun, syynä tyhjä pääsi.

Vierailija
4/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni on lakannut kahden miehen kohdalla siksi, että ekalla oli todella pienet korvat ja toisella lyhyt kaula. Tajuaminen oli sellainen ahaa-elämys, että tuo juttuhan sen ulkonäössä olikin häirinnyt. :D

En tiedä onko tämä trolli vai ei, mutta sattuuhan näitä, että kokonaisuus ei vaan miellytä omaa silmää.

Vierailija
5/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden aivan ihanan isopäisen miehen.

Vierailija
6/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas ei pitänyt minun kahdesta roikkuvasta nahkakintaastani

Vierailija
7/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden?! ;) 

Vierailija
8/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pää ja harvassa korvia.

Vierailija
9/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muita en tajua mutta ison pään pelon kyllä ymmärtää, etenkin jos se on periytyvää.

Vierailija
10/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiits, nyt en saa mielestä sitä south parkin tikkarinmuotoista mmmkay-tyyppiä.

Vierailija
11/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden?! ;) 

Joo, yks riittää, kun se on paras!

Vierailija
12/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isopäinen mies, ja hänen kanssaan kaksi isopäistä lasta.

Iso pää, vähän järkeä. Pieni pää, ei sitäkään vähää.

Vierailija
13/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pään muoto ja koko aina onneksi periydy. Mun ex on iso mies ja minä taas pienempi ja lapsemme muistuttavat pään mallissa minua ja ruumiinrakenteella. Kasvoista ovat isänsä näköisiä.

Vierailija
14/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten mies ei varmastikaan ole sulle se oikea !

Vierailija
15/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on lakannut kahden miehen kohdalla siksi, että ekalla oli todella pienet korvat ja toisella lyhyt kaula. Tajuaminen oli sellainen ahaa-elämys, että tuo juttuhan sen ulkonäössä olikin häirinnyt. :D

En tiedä onko tämä trolli vai ei, mutta sattuuhan näitä, että kokonaisuus ei vaan miellytä omaa silmää.

Tietkö kun kenenkään ulkonäölle ja muodolle ei saisi nauraa ja pitäs kuulemma antaa se mahdollisuus. Mutta jos on liian lyhyet kädet, niin tarviiko antaa mahista. Oikeasti liian lyhyet kädet. Vähänku pukupaita missä hihat loppuu kyynärpäähän.

Vierailija
16/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkaa jaska jokunen vai oliko head jota kiersi satellitteja? Kävelessä on mukana koutsi joka kannustaa jaksaa, jaksaa. Se tunne pihalla kun jokin peitti auringon. Kävelit johonkin pahki kun et voinut olla tuijottamatta. Omaankin niskaan alkaa sattua kun katsoo sitä lamonttia.

Vierailija
17/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Vierailija
18/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mitattua oma meloni, 60cm ympärysmitta. Onko iso vai pieni? Haha.

Vierailija
19/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas voi sietää pienipäisyyttä. Joka luokassa on yksi tai kaksi, kaivakaa vaan luokkakuvat esiin niin joku erottuu joukosta aivan tajuttoman pienellä päällään. Jotenkin se näyttää minusta vaan jotenkin sairaalta tai tyhmältä vaikkei varmasti mitenkään korreloikaan, mutta mielikuva on vahva. Itselläni ja miehelläni on täydellisen sopusuhtainen pää eivätkä isot päät häiritse. Mutta pienet päät vain ahdistavat kamalasti.

Tietysti mieluummin pienipäinen kuin vaikka...…………………………….. tupakoitsija, arvasitte väärin, hihhih.. :D

Vierailija
20/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietkö kun kenenkään ulkonäölle ja muodolle ei saisi nauraa ja pitäs kuulemma antaa se mahdollisuus. Mutta jos on liian lyhyet kädet, niin tarviiko antaa mahista. Oikeasti liian lyhyet kädet. Vähänku pukupaita missä hihat loppuu kyynärpäähän.

Vähänku. Ruumiinrakenteen vaurio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi