Miehen iso pää oli syynä etten häneen ihastunut.
Se on takaraivosta niin laaja etten voi hyväksyä. Onko meitä muita pienipäisistä pitäviä?
Kommentit (35)
Niin mulla taas miehen paksut pohkeet etoivat ja hänen lyhyytensä. Myös nimensä on ruma ja väärä.
Mies ei puolestaan ihastunut sinuun, syynä tyhjä pääsi.
Ihastukseni on lakannut kahden miehen kohdalla siksi, että ekalla oli todella pienet korvat ja toisella lyhyt kaula. Tajuaminen oli sellainen ahaa-elämys, että tuo juttuhan sen ulkonäössä olikin häirinnyt. :D
En tiedä onko tämä trolli vai ei, mutta sattuuhan näitä, että kokonaisuus ei vaan miellytä omaa silmää.
Mä tunnen yhden aivan ihanan isopäisen miehen.
Mies taas ei pitänyt minun kahdesta roikkuvasta nahkakintaastani
Vierailija kirjoitti:
Yhden?! ;)
Noita muita en tajua mutta ison pään pelon kyllä ymmärtää, etenkin jos se on periytyvää.
Kiits, nyt en saa mielestä sitä south parkin tikkarinmuotoista mmmkay-tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden?! ;)
Joo, yks riittää, kun se on paras!
Mulla on isopäinen mies, ja hänen kanssaan kaksi isopäistä lasta.
Iso pää, vähän järkeä. Pieni pää, ei sitäkään vähää.
Ei pään muoto ja koko aina onneksi periydy. Mun ex on iso mies ja minä taas pienempi ja lapsemme muistuttavat pään mallissa minua ja ruumiinrakenteella. Kasvoista ovat isänsä näköisiä.
No sitten mies ei varmastikaan ole sulle se oikea !
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on lakannut kahden miehen kohdalla siksi, että ekalla oli todella pienet korvat ja toisella lyhyt kaula. Tajuaminen oli sellainen ahaa-elämys, että tuo juttuhan sen ulkonäössä olikin häirinnyt. :D
En tiedä onko tämä trolli vai ei, mutta sattuuhan näitä, että kokonaisuus ei vaan miellytä omaa silmää.
Tietkö kun kenenkään ulkonäölle ja muodolle ei saisi nauraa ja pitäs kuulemma antaa se mahdollisuus. Mutta jos on liian lyhyet kädet, niin tarviiko antaa mahista. Oikeasti liian lyhyet kädet. Vähänku pukupaita missä hihat loppuu kyynärpäähän.
Luokkaa jaska jokunen vai oliko head jota kiersi satellitteja? Kävelessä on mukana koutsi joka kannustaa jaksaa, jaksaa. Se tunne pihalla kun jokin peitti auringon. Kävelit johonkin pahki kun et voinut olla tuijottamatta. Omaankin niskaan alkaa sattua kun katsoo sitä lamonttia.
Tuli mitattua oma meloni, 60cm ympärysmitta. Onko iso vai pieni? Haha.
Minä en taas voi sietää pienipäisyyttä. Joka luokassa on yksi tai kaksi, kaivakaa vaan luokkakuvat esiin niin joku erottuu joukosta aivan tajuttoman pienellä päällään. Jotenkin se näyttää minusta vaan jotenkin sairaalta tai tyhmältä vaikkei varmasti mitenkään korreloikaan, mutta mielikuva on vahva. Itselläni ja miehelläni on täydellisen sopusuhtainen pää eivätkä isot päät häiritse. Mutta pienet päät vain ahdistavat kamalasti.
Tietysti mieluummin pienipäinen kuin vaikka...…………………………….. tupakoitsija, arvasitte väärin, hihhih.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietkö kun kenenkään ulkonäölle ja muodolle ei saisi nauraa ja pitäs kuulemma antaa se mahdollisuus. Mutta jos on liian lyhyet kädet, niin tarviiko antaa mahista. Oikeasti liian lyhyet kädet. Vähänku pukupaita missä hihat loppuu kyynärpäähän.
Vähänku. Ruumiinrakenteen vaurio.
Joopa joo.