Miehen iso pää oli syynä etten häneen ihastunut.
Se on takaraivosta niin laaja etten voi hyväksyä. Onko meitä muita pienipäisistä pitäviä?
Kommentit (35)
Mun työpaikkaruokalassa käy tosi lyhyt mies jolla on lisäksi ihan suhteettoman lyhyet käsivarretkin. Hänellä on maailman ihanin hymy ja ystävälliset silmät. Olen ihastunut! Voi kunpa uskaltaisin lähestyä. Ilman superlyhyitä käsivarsia en olisi kiinnittänyt häneen mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voinut jatkaa tapailua, koska miehellä oli isot ja harvat hampaat. Koko ajan katse kiinnittyi niihin rumiin hampaisiin. Yökötti.
Huonot hampaat ovat kyllä turnoff. Ymmärrän myös ison pään aiheuttaman ällötyksen. Pitkä selkä - lyhyet jalat -yhdistelmä on myös aika karsea. Samoin veltot ja hikiset kädet, haiseva hengitys (liittyy sekin tietty hampaisiin ja suuhygieniaan), lörppähuulet, leuattomuus, liian pieni nyherönenä, kaljamaha, huono ryhti jne. - onhan näitä. Ja tärkeää on, että ulkonäkökin miellyttää kumppania. Se valehtelee, joka muuta väittää.
Millä perusteella ajattelet, että juuri tämän takia et ihastunut? Olit jo hänestä kiinnostunut muuten, mutta sitten lopahti pään takia?
Iso pää isolla miehellä on ihan ok. Iso mies on seksikäs.
Iso pää naisella ei ole kaunista. Pahinta pikkuinen pötkylä valtavalla kallolla.
Liian pieni pää miehellä tai naisella näyttää kehityshäiriöiseltä.
Minä taas en tykkää, jos miehellä on liian pieni pää, tai sitten sellainen liian lättänä ”alatakaraivo”. Eli korvasta korvaan takakautta ei saa olla liian lyhyt matka, ja kallon muodon pitää olla kupera. Jotenkin tulee olo, ettei sinne päähän mahdu tarpeeksi järkeä, jos takaraivo on olematon. Tiedän, että tämä kuulostaa kamalalta, enkä tätä olekaan koskaan kenellekään sanonut ennen kuin täällä nyt.
26 tässä vielä. Olen siis itse suht pienikokoinen nainen, mutta minulla on iso pää. Että tiedostan kyllä, että se on voinut yhtälailla häiritä jotakuta. 😅
Nämä keskustelut ovat kyllä välillä käsittämättömiä. Oikeastiko joku pään muoto ja koko on tärkeää? Että toisen ihmisen kanssa viihtyminen on pään muodosta tai jostain korvien koosta kiinni? Ei ihme että ihmiset ovat yksinäisiä ja lisääntymiskyvyttömiä. Saavat juuri sitä mitä tilaavat.
Vierailija kirjoitti:
Iso pää isolla miehellä on ihan ok. Iso mies on seksikäs.
Iso pää naisella ei ole kaunista. Pahinta pikkuinen pötkylä valtavalla kallolla.
Liian pieni pää miehellä tai naisella näyttää kehityshäiriöiseltä.
Jos synnytät tämän isopäämiehen vauvaa niin ei sillä miehen koolla ole siinä kohtaa mitään merkitystä. Ainoastaan vauvan (oli se sitten tyttö tai poika) pään ympäryksellä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut ovat kyllä välillä käsittämättömiä. Oikeastiko joku pään muoto ja koko on tärkeää? Että toisen ihmisen kanssa viihtyminen on pään muodosta tai jostain korvien koosta kiinni? Ei ihme että ihmiset ovat yksinäisiä ja lisääntymiskyvyttömiä. Saavat juuri sitä mitä tilaavat.
No nimenomaan lisääntymismielessä kumppania hakevat ovat syystäkin liikkeellä tosi krantuin kriteerein. Eihän jälkeläiselleen halua mitään ei-toivottuja fyysisiä ominaisuuksia, vaan perintötekijät haluaisi mieluiten mahdollisimman sopusuhtaiselta ja geneettisesti täydellisen oloiselta kumppanilta.
Itse en ole ikinä lapsia halunnut, mutta olen kelannut mielessäni kuitenkin, että en olisi ehkä halunnut lisääntyä oman mieheni kanssa, vaikka rakastan häntä. Hänen ulkonäössään on piirteitä, joita en haluaisi lapselleni. Enkä pidä myöskään omaa ulkomuotoani täydellisenä. On siis juuri hyvä näin, että meidän geenimme eivät tätä kautta enää jatka eloaan.
Voi hyvät hyssykät. Ja tämä jälkeläisten hyvä ja sopisuhtainen ulkonäkö olisi kovin tärkeää koska...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan lisääntymismielessä kumppania hakevat ovat syystäkin liikkeellä tosi krantuin kriteerein. Eihän jälkeläiselleen halua mitään ei-toivottuja fyysisiä ominaisuuksia, vaan perintötekijät haluaisi mieluiten mahdollisimman sopusuhtaiselta ja geneettisesti täydellisen oloiselta kumppanilta.
Itse en ole ikinä lapsia halunnut, mutta olen kelannut mielessäni kuitenkin, että en olisi ehkä halunnut lisääntyä oman mieheni kanssa, vaikka rakastan häntä. Hänen ulkonäössään on piirteitä, joita en haluaisi lapselleni. Enkä pidä myöskään omaa ulkomuotoani täydellisenä. On siis juuri hyvä näin, että meidän geenimme
eivät tätä kautta enää jatka eloaan.
Isopää ei ole aerodynaaminen. Toisaalta siihen mahtuu enemmän mainoksia. Penan pää on yksiönä vuokralla eirassa. Vain 650 kuussa, ei paha.
Se vaan on. Joka muuta väittää, esittää parempaa kuin onkaan. Kuka muka haluaa rumia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on. Joka muuta väittää, esittää parempaa kuin onkaan. Kuka muka haluaa rumia lapsia?
Tämä siis vastauksena kommenttiin 32/34
Minä en voinut jatkaa tapailua, koska miehellä oli isot ja harvat hampaat. Koko ajan katse kiinnittyi niihin rumiin hampaisiin. Yökötti.