Olen kehittänyt viiden kysymyksen sarjan jolla saa selville ihmisen iän vuoden tarkkuudella.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?Okei, no testataan. Arvaa mun ikä vastauksien perusteella. Valmistuin viimeisimmästä koulusta 2015, lempiohjelma lapsena oli muumit, äiti teki usein esim. jauhelihaa ja riisiä, oli puhelin noin 12-vuotiaasta lähtien, on lapsia kaksi, 2v ja 3v.
35v.
(eri kuin kysyjä)
31v on oikein ja joku taisi sen arvatakin. :)
Minä arvasin puhelimen saamisen perusteella.
Olisin kans veikannut 31 v tuon perustella, koska olen itse saman ikäinen ja silloin monet sai puhelimen 6.-7.-luokalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?Mitäs veikkaatte minusta:
Viimeisimmästä koulusta valmistuin. 1999.
Pieni talo preerialla
Sunnuntaisin porsaankyljyksiä, muutoin paljon kanarisottoa.
Ei ollut
Lapset 19 ja 17.
1976
noin. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?No,annas tulla: 1974, Bonanza,Ivanhoe,Karjalanpaistia,ei ollut,on,30v
63
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkokehitin sun ideaa ja sain karsittua kysymykset yhteen: "Minä vuonna olet syntynyt?"
Saat myydä tämänkin poliisille, en ole ahne.
nyt on kova!
1. Viimeisimmästä koulusta 1999
2. Dallas
3 Ranskalaisia perunoita
4. Ei ollut
5. Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?1. toukokuun lopussa
2. yleensä elokuvat
3. äiti ei tehnyt ruokaa
4. oli meillä puhelimia parikin
5. ei lapsia
eli miten vanha olen? en tietenkään kerro vuotta jolloin lopetin koulussa koska sehän on aika suoraan ikä.
19 näsäviisauden perusteella
Ei tää sun systeemisi tunnu oikein toimivan jos et saa porukkaa itse kertomaan minkä ikäinen on vaikka sitten epäsuorasti. Samaan muuten perustuu kaikki nää ennustajien sun muiden mentalistien temppuilut.
Vierailija kirjoitti:
2. Dallas
3 Ranskalaisia perunoita
4. Ei ollut
5. Ei ole
42
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?
Yliopistosta valmistuin 2015, pikkukakkonen, äiti laittoi kanaa ja riisiä, oli peruskoulussa mutta ei aivan alimmilla luokilla vielä, ei omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?
Viimeisimmästä koulusta valmistuin 2016
Lempiohjelmia oli lapsena mm. Prätkähiiret ja Disney-leffat
Spagetti ja jauhelihakastike nyt tuli ekana mieleen
Oli puhelin
Ei ole lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?Viimeisimmästä koulusta valmistuin 2016
Lempiohjelmia oli lapsena mm. Prätkähiiret ja Disney-leffatSpagetti ja jauhelihakastike nyt tuli ekana mieleen
Oli puhelin
Ei ole lapsia
28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Dallas
3 Ranskalaisia perunoita
4. Ei ollut
5. Ei ole
42
Väärin arvattu.
Ei nuo sarjat toimi, kun niitä uusitaan. Isä on katsonut Bonanzaa ja on yli 70v.
Pieni talo preerialla alkoi pyöriä Suomessa 1976. Sitä tehtiin 1974-82(83).
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
2006
Pikku Kakkonen
Lasagnea
Oli
Ei
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Viimeisimmästä koulusta valmistuin vuonna 2017. Lempiohjelma oli Vili Vilperi. Äiti kokkaili minusta vaihtelevasti, ei läheskään päivittäin. Joskus teki ihan perus kotiruokia ja välillä uuniin lykkäistiin vain nakkia ja ranskalaisia. Oli lapsena puhelin, ensimmäisen sain jo 7-vuotiaana. On lapsi, 3-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin:
Koska valmistuit koulusta? Mikä oli lempiohjelmasi lapsena? Mitä äitisi teki aina ruuaksi? Oliko sinulla lapsena puhelinta? Onko sinulla itselläsi lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä?Viimeisimmästä koulusta valmistuin 2016
Lempiohjelmia oli lapsena mm. Prätkähiiret ja Disney-leffatSpagetti ja jauhelihakastike nyt tuli ekana mieleen
Oli puhelin
Ei ole lapsia
28
Hyvin arvattu, 27.
Näytät viisikymppiseltä sairaanhoitajalta.