En usko enään ilmastonmuutokseen
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä samaa Espanjalaisilta.
Ihan normaali kesä.
- Spaniardi
Ei siihen kannatakaan uskoa. Joutuisi miettimään tekemisiään.
Ihanko et ENÄÄN usko?
Vau, no kiitti tästäkin tiedosta, älyn jättiläinen. 🙄
Ethän sinä ole koskaan uskonutkaan. Etkä tule koskaan uskomaan.
Se ei riipu sinun uskostasi yhtään sen enempää kuin painovoima.
No Euroopassa mitatun historian kuumin kesä, ei se muuksi muutu kieltämällä tosiasiat. Mutta tomppelit uskoo vain siihen mitä itse näkee kotipihallaan - Suomessa viileää, kaikkialla viileää, öyh öyh!
Yksittäisen vuoden yhden vuodenajan yksittäiset päivät eivät vielä anna koko kuvaa ilmastosta, joka aivan eri asia kuin säätila.
Siihen on syynsä, miksi asioihin tulee perehtyä ennen kuin lähtee tekemään tai sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sää on ollut helteinen etelä ja keski-euroopassa tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
No Euroopassa mitatun historian kuumin kesä, ei se muuksi muutu kieltämällä tosiasiat. Mutta tomppelit uskoo vain siihen mitä itse näkee kotipihallaan - Suomessa viileää, kaikkialla viileää, öyh öyh!
Tiedettä vastustaa mm. ne, jotka ei ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se menee niin että, meillä on ollut sää ja keski-euroopassa ilmastonmuutos?
Voi hyvää päivää, mistä näitä AP:n kaltaisia idiootteja aina vaan riittää.
Uskon asioista ei voi kiistellä. Jotkut uskoo Jeesukseen, toiset ilmastonmuutokseen. Kumpaakaan ei voi itse nähdä missään. Jeesusta ei koskaan näy missään, eikä myöskään ilmastonmuutosta. Painovoiman sen sijaan kuka tahansa näkee kun pudottaa jotain, joten se ei ole uskon asia.
"En usko enään ilmastonmuutokseen"
Kuuleppas nyt! Kyllä se ilmasto on aina muuttunut ja muuttuu vielä tulevaisuudessakin.
Ilmastonmuutos on kuin korkea verenpaine. Vaikuttaa harmittomalta kunnes ei enää olekaan sitä.
Urheilukisoja katsellessa esim. yleisurheilun EM- Birminghamissa ja sää on wee bit nippy, kuten sanotaan ja USAn futiskisoissa ilmastoidut stadikat pidettiin auki koska ei vaan ollut tarvetta laittaa kiinni. Ne on aika hyviä mittareita.
Eikä usko ap näemmä lukemiseenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja Saharassa kasvoi aikaisemmin puita. Ilmasto tosiaankin muuttui mutta ilman ihmisen vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
"En usko enään ilmastonmuutokseen"
Kuuleppas nyt! Kyllä se ilmasto on aina muuttunut ja muuttuu vielä tulevaisuudessakin.
"Viime jääkausi alkoi noin 115 000 vuotta sitten jopa nykyistä lämpimämmän Eem-lämpökauden jälkeen. "
"Veiksel-jääkausi alkoi noin 116 000 vuotta sitten ja päättyi noin 11 500 kalenterivuotta sitten"
"Jääkauden lopussa ilmasto lämpeni nopeasti ja mannerjää vetäytyi; Suomen alue alkoi paljastua noin 13 000 vuotta sitten, ja jää hävisi lopullisesti Käsivarren Lapistakin noin 10 500 vuotta sitten"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Viime_j%C3%A4%C3%A4kausi_Suomessa