Miksi miehen pituudella on niin paljon väliä?
Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. Olen tyytyväinen pituuksiimme enkä edes salaa toivo, että hän olisi pidempi.
Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa.
En ymmärrä, miksi miehen pituudella on niin paljon väliä, ja osa palstan naisista on väittänyt jopa 180 cm miehen olevan lyhyt!
Tuntuu, että palstalla on ollut tästä lähiaikoina paljon keskustelua, siksi tämä aloitus.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
No, haluan miehen olevan vähintään minun pituiseni. Ei sillä muuta väliä ole.
Olen 176 cm.
Yleensä jotkut turhamaiset naiset haluavat miehen olevan sen verran pidempiä että he voivat käyttää korkokenkiä vaikka miehellä olisi täysin tasapohjaiset jalkineet. Ulkopuolisen silmin lähes yhtäpitkät pariskunnat näyttävät jotenkin sopusuhtaisimmilta verrattuna siihen että joku naurettavan lyhyt nainen on jonkun pitkän "koripalloilijamiehen" kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että miehen pituudella on enemmän väliä miehelle itselleen, kuin naisille tai muille miehille.
Olen itse 163 cm ja jokainen max 170-senttinen mies pitää lyhyyttään ongelmana. Hirveä vinkuminen aiheesta, itsensä vähättely ja lyhyyden kompensointi ulkonäöstä huolehtimisella, lihasten treenaamisella ja itsekeskeisyydellä, ylimielisyydellä, besserwisseröinnillä, jne... Väittävät etteivät kelpaa naisille koska ovat niin lyhyitä, vaikka todellisuudessa naiset karkoittaa tuo heidän käytöksensä ja tympeä luonne!
Eihän tuollaisia miehiä jaksa edes kaverina.
Yksi eksäni oli n. 165-senttinen ja isomunainen, hyväkroppainen jne. Ja järkyttävän ulkonäkökeskeinen, lapsellinen, mustasukkainen, kateellinen muille miehille jotka olivat häntä pidempiä, jne. Ei kestänyt kauaa se parisuhde.
Yli 180-senttinen on jo aika pitkä minulle, mutta 180-senttinen on juuri sopiva. Ei ole liian pitkä, mutta ei myöskään pidä omaa pituuttaan ongelmana ja ole sen vuoksi rasittava ihminen. 190-senttiset miehet eivät enää kiinnosta, ovat liian pitkiä.
Minun 165-senttinen eksäni oli terveellä tavalla itsevarma ja ihanan miehekäs käytökseltään. Olin häneen aivan lääpälläni (suhde ikävä kyllä päättyi, muista syistä). Nyt pitkät miehet eivät herätä enää mitään kiinnostusta, koska heiltä puuttuu se sisäinen varmuus ja voima, joka tällä eksälläni oli. Johtuukohan siitä, että pitkä mies voi rakentaa itsevarmuutensa pituuden varaan, eikä tarvitse kehittää persoonallisuuttaan yhtä aktiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että miehen pituudella on enemmän väliä miehelle itselleen, kuin naisille tai muille miehille.
Olen itse 163 cm ja jokainen max 170-senttinen mies pitää lyhyyttään ongelmana. Hirveä vinkuminen aiheesta, itsensä vähättely ja lyhyyden kompensointi ulkonäöstä huolehtimisella, lihasten treenaamisella ja itsekeskeisyydellä, ylimielisyydellä, besserwisseröinnillä, jne... Väittävät etteivät kelpaa naisille koska ovat niin lyhyitä, vaikka todellisuudessa naiset karkoittaa tuo heidän käytöksensä ja tympeä luonne!
Yksi eksäni oli n. 165-senttinen ja isomunainen, hyväkroppainen jne. Ja järkyttävän ulkonäkökeskeinen, lapsellinen, mustasukkainen, kateellinen muille miehille jotka olivat häntä pidempiä, jne. Ei kestänyt kauaa se parisuhde.
Yli 180-senttinen on jo aika pitkä minulle, mutta 180-senttinen on juuri sopiva. Ei ole liian pitkä, mutta ei myöskään pidä omaa pituuttaan ongelmana ja ole sen vuoksi rasittava ihminen. 190-senttiset miehet eivät enää kiinnosta, ovat liian pitkiä.
Minun 165-senttinen eksäni oli terveellä tavalla itsevarma ja ihanan miehekäs käytökseltään. Olin häneen aivan lääpälläni (suhde ikävä kyllä päättyi, muista syistä). Nyt pitkät miehet eivät herätä enää mitään kiinnostusta, koska heiltä puuttuu se sisäinen varmuus ja voima, joka tällä eksälläni oli. Johtuukohan siitä, että pitkä mies voi rakentaa itsevarmuutensa pituuden varaan, eikä tarvitse kehittää persoonallisuuttaan yhtä aktiivisesti?
Ei johdu. Ei normaalit miehet ajattele tämmöisiä juuri ollenkaan
eri
Vierailija kirjoitti:
Pieni ristiriita?
Vierailija kirjoitti:
On mukava tuntea itsensä pieneksi
Pienillä miehillä on komplekseja, räyhäävät
Pitkä on menestyjä
No niin aina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ristiriita?
Missä näet ristiriidan? Vai onko luetunymmärtäminen jotenkin liian vaikeaa?
Miehiä itseään haittaa olla lyhyt, alle 180-senttinen.
Tuo mitä minä sanoin lopussa, ettei minua kiinnosta 190-senttiset miehet, tarkoittaa sitä, etten pidä liian pitkistä miehistä. Miten se liittyy siihen, että 165-senttinen mies vinkuu ja kiukuttelee jatkuvasti sitä, että ei kelpaa naisille, vaikka syy hänen kelpaamattomuuteensa on luonne, ei lyhyys?
Oletko itse lyhyt vai mistä tiedät? ;)
Minun kirkkaasti paras seksikumppanini oli itseni pituinen mies, 165 cm. Siinä ei ollut kuule kömpelöydestä tietoakaan. Mies oli myös huomattavan etevä lattaritansseissa.