Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pituudella on niin paljon väliä?

Vierailija
02.11.2019 |

Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. Olen tyytyväinen pituuksiimme enkä edes salaa toivo, että hän olisi pidempi.

Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa.

En ymmärrä, miksi miehen pituudella on niin paljon väliä, ja osa palstan naisista on väittänyt jopa 180 cm miehen olevan lyhyt!

Tuntuu, että palstalla on ollut tästä lähiaikoina paljon keskustelua, siksi tämä aloitus.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi lapsellisimmista ketjuista mitä on. Tässä ilmenee jotkut standardit vain mitä suomessa on "itsestään selville" asioille.

Vierailija
42/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa miehen pituudella on jokin omituinen erityismerkitys ja syynä on tietenkin se, että lyhyet ja ylipainoiset, mutta myös hevosenpuolikkaan kokoiset naiset tuntisivat itsensä pienemmiksi pitkän miehen rinnalla.

Höpsistä. t. 155cm pituisen miehen kanssa seurustellut. Ite olen 167cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäpä tunnustan, että tykkään pitkistä miehistä. Mielellään saisi olla +190cm.  Daah. Täytyyhän jonkun olla se poikkeus, joka tykkää pitkistä.

N175cm

Vierailija
44/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInäpä tunnustan, että tykkään pitkistä miehistä. Mielellään saisi olla +190cm.  Daah. Täytyyhän jonkun olla se poikkeus, joka tykkää pitkistä.

N175cm

Ja lisään vielä, että hoikkuuskin on plussaa. Pitkä, hoikka mies vaan on minusta viehättävämpi kuin lyhyt ja tukeva. Makuasia. Itsekin olen pitkä ja hoikka.

Vierailija
45/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus selitin tämän hyvin lyhyenä ja ketju taisi kadota tai en tätä tulevaa mutta se oli toinen tarina. Melko aikaa pakoilevaa on jos kaikki sensuuriin piikkiin on vain De Facto. Lyhyet miehet käyttävät aikaa paremmin työssä kuin pitkät miehet.

Tämä on niin totta kuin vain voi olla.

Eräässä työpaikassa oli pitkä mies ja minä lyhyenä paiskin hommia ja hänen oli pakko tulla viereeni ylistämään siinä tilanteessa oikeaoppisesti ja myönteisesti niin että ei perkele kyllä sinä hommaat osaat.

Vierailija
46/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. -- Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa."

Höpö höpö.

Seksi omanpituisen miehen kanssa onnistuu kyllä paljon paremmin ja on siksi yleensä parempaa kuin pitkän.

Ja pitkän naisen ja pitkän miehen kesken seksi vasta parasta onkin. :)

Ai? Mietityttää, että mistä sä voisit tämän edes periaatteessa tietää. Jos vertaat niihin kokemuksiin joita sulla oli ennen kuin kasvoit pitkäksi, niin ne saattoi olla huonoja esim. siksi että olit 13.

Älä turhia kuvittele. Jokainen tietää, että kahden lyhyen seksi on kömpelöä puuhaa:

https://www.123rf.com/photo_716633_two-jigsaw-puzzle-pieces-fitting-tog…; :D

Vierailija
47/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet eivät vaan kiinnosta, kyseessä preferenssi. Pidän lyhyitä miehiä jotenkin naismaisina ja tämä ei vaan yksinkertaisesti herätä mitään kiinnostusta. En tykkää lintuluisen siroista miehistäkään - preferenssi sekin. Samoin kimeä ääni, tämäkin naismaista joten se ei miehessä viehätä.

Kellään ei ole velvoitetta viehättyä oman ihanteensa vastaisista jutuista. Mikä tässä on niin vaikeaa hyväksyä?

Vierailija
48/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N175cm

Ihan ot. Näin tänään juoksulenkillä söpön parin. Nainen oli suunnilleen 165cm ja mies rapiat 190cm <3

Vierailija
49/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat idiootteja.

Joskus ysärillä ja ennen ulkomaalainen mies oli joku hyväkin juttu. Nykyisin taas ainakin joku afrikan, lähi idän tai latino mies vierellä on lähinnä noloa, ainakin paremmissa piireissä.

Näin on. Tyyliin thaikku miehellä. Et sitten muuta saanut

Vierailija
50/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N175cm

Ja lisään vielä, että hoikkuuskin on plussaa. Pitkä, hoikka mies vaan on minusta viehättävämpi kuin lyhyt ja tukeva. Makuasia. Itsekin olen pitkä ja hoikka.

Ei ole standardeja olemassa. On stabiili verimäärä joka on jokaisella ihmisellä kehossa jos olemme tasapainoisia, niin lyhyeellä kuin pitkällä, sama veri määrä.

Pitkän kuuluukin olla hoikka ihanteellisessa maailmassa.

Tosin ei se ole miinusta jos lyhytkin on hoikka, veri vain kiertää dynaamisemmin kuin pitkällä.

Vierailija
51/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Yksi kaverini tokaisi joskus että haluaisi pitkän miehen kanssa tyttölapsen josta voisi tulla malli (?!). Ihan kuin missejä ja huippumalleja tulisi suvun jatkeeksi saada

Vierailija
52/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ihan rehellisesti pidän siitä, että mies on minua pidempi. On kiva halailla ja olla sylissä jotain paljon isompaa ja painavampaa vasten. Seksin aikana kiihottaa ajatus, että on jonkun itseä voimakkaamman ja isomman "armoilla" ja että miehellä olisi periaatteessa kyky estää minua liikkumasta. Vaikka sinänsä ihan tasapuolisesti ollaan aktiivisia seksissä ja konkreettisia BDSM-fantasioita löytyy lähinnä mieheltä.

Tosin ei miehen tarvitse älyttömän pitkä olla. Myös leveä ruumiinrakenne on miellyttävä ja kiihottaa samoista syistä. Joskus haaveilen myös lihavista miehistä, luultavasti samoista syistä. Pienen miehen panemisessakin on ajatuksena jotakin kiihottavaa, mutta parisuhteeseen haluaisin itseäni isomman.

En pidä mieltymyksiäni liioiteltuina tai järjettöminä. Kaikki saavat pitää ihan millaista kriteerilistaa haluavat, vaikka oman kriteerilistan mukaista henkilöä ei voi vaatia tupsahtamaan omaan elämään. En itsekään vaadi, vaan olen sitten ilman jos itseäni miellyttävää henkilöä ei ole saavutettavissa. Se on minulle ihan okei. En tiedä miksi tällainen mieltymys olisi jotenkin väärä tai nolo.

Vierailija
53/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mukava tuntea itsensä pieneksi

Pienillä miehillä on komplekseja, räyhäävät

Pitkä on menestyjä

On olemassa tutkimuksia, joiden mukaan pitkät lapset kiusaavat enemmän koulussa. Näin on myös yöelämässä, että pitkät miehet yrittävät kiusata muita käyttäen pituuttaan alistamiseen. 

Yksikään lyhyt mies ei ole koskaan laittanut pituuttaan ansioluetteloaan tai kiusannut ketään oman pituutensa avulla. On toki olemassa lyhyitä miehiä, joiden kehitys vääristyy esim.koulukiusaamisen takia tai jos kasvuympäristö on ollut sellainen, että ei ole saanut kunnon ravintoa tai hoitoa ja pituus jäänyt sen takia vähäisemmäksi, jolloin myös aivojen kehityksessä on tapahtunut takapakkia. 

Sympatiat on kyllä enemmän näiden lyhyiden kiusaajien puolella, kun heillä on sentään oikeasti rankkoja kokemuksia taustalla, kun taas nämä pitkät ovat saaneet takapuolen nuolentaa lapsesta asti eivätkä silti osaa olla ihmisiksi. 

Vierailija
54/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. -- Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa."

Höpö höpö.

Seksi omanpituisen miehen kanssa onnistuu kyllä paljon paremmin ja on siksi yleensä parempaa kuin pitkän.

Ai? Mietityttää, että mistä sä voisit tämän edes periaatteessa tietää. Jos vertaat niihin kokemuksiin joita sulla oli ennen kuin kasvoit pitkäksi, niin ne saattoi olla huonoja esim. siksi että olit 13.

Älä turhia kuvittele. Jokainen tietää, että kahden lyhyen seksi on kömpelöä puuhaa:

No mä ainakaan en tiedä? Eikä mullakaan omakohtaista kokemusta ole, mutta en keksi miksi noin olisi. Enemmän kai se vaikuttaa että ollaan samanpituiset, kuin että ollaanko pitkiä, lyhyitä vai jotain siitä väliltä.

Vierailija
55/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Lyhyet ovat dynaamisempia ja kestävempiä kuin pitkät ellei pitkä egoile. Jos lyhyt egoilee niin pitkän pitkät tikut taittuu ja kaikki romahtaa ales, lyhyt jää katon alle selvissä.

Jos on voimakas lyhyt niin se voi pitää kattoa pystyssä pitkälle.

Pää asia että katto ei romahda ja molemmat saa pillua.

Vierailija
56/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
57/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkiss kirjoitti:

Joskus selitin tämän hyvin lyhyenä ja ketju taisi kadota tai en tätä tulevaa mutta se oli toinen tarina. Melko aikaa pakoilevaa on jos kaikki sensuuriin piikkiin on vain De Facto. Lyhyet miehet käyttävät aikaa paremmin työssä kuin pitkät miehet.

Tämä on niin totta kuin vain voi olla.

Eräässä työpaikassa oli pitkä mies ja minä lyhyenä paiskin hommia ja hänen oli pakko tulla viereeni ylistämään siinä tilanteessa oikeaoppisesti ja myönteisesti niin että ei perkele kyllä sinä hommaat osaat.

Että eräässä työpaikassa kävi näin?

Vierailija
58/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat idiootteja.

Joskus ysärillä ja ennen ulkomaalainen mies oli joku hyväkin juttu. Nykyisin taas ainakin joku afrikan, lähi idän tai latino mies vierellä on lähinnä noloa, ainakin paremmissa piireissä.

Totta. Omassa piirissä eräs nainen on lämässä lähi-itään, mutta kuulemma kehtaa alottaa mitään kun leimataan heti ja tuijotellaan ja on noloa.

Kyllähän se onkin noloa, jos ei ihastu persoonaan ja yksilöön, vaan kansallisuuteen tai etniseen taustaan. Ihan aiheesta häntä nolottaa. Itselläni on yksi ex persialaistaustainen, mutta ihastuin häneen viehättävän persoonan vuoksi ihan samoin kuin suomalaisiinkin miehiin olen ihastunut.

Vierailija
59/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

No mä ainakaan en tiedä? Eikä mullakaan omakohtaista kokemusta ole, mutta en keksi miksi noin olisi. Enemmän kai se vaikuttaa että ollaan samanpituiset, kuin että ollaanko pitkiä, lyhyitä vai jotain siitä väliltä.

Usko pois, kyllä se totta on. ;)

Älä ota tätä palstaa niin vakavasti.

Vierailija
60/68 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus periytyy enemmän äidin puolelta. Eli pitäisi olla niin päin, että näitä puolitoistametrisiä naisia vältettäisiin kuin ruttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme