Miksi miehen pituudella on niin paljon väliä?
Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. Olen tyytyväinen pituuksiimme enkä edes salaa toivo, että hän olisi pidempi.
Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa.
En ymmärrä, miksi miehen pituudella on niin paljon väliä, ja osa palstan naisista on väittänyt jopa 180 cm miehen olevan lyhyt!
Tuntuu, että palstalla on ollut tästä lähiaikoina paljon keskustelua, siksi tämä aloitus.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat idiootteja.
Joskus ysärillä ja ennen ulkomaalainen mies oli joku hyväkin juttu. Nykyisin taas ainakin joku afrikan, lähi idän tai latino mies vierellä on lähinnä noloa, ainakin paremmissa piireissä.
Mitkä piirit nää on? Mä luulin liikkuvani paremmissa piireissä mutta ilmeisesti sitten en.
Ei ole pituudella väliä. Kyllä ne on ihan muut asiat jotka ratkaisee.
Ei sillä kaikille olekaan. Itse tykkään eniten kun mies on suunnilleen saman mittainen (olen 165), mutta seurustelukumppanien pituus on vaihdellut välillä 160-198. Pituus ei ole koskaan ollut ratkaiseva tekijä, vaan persoona.
Kunhan on minun kanssa samaa pituutta suunnilleen.
Olen seukannut 10cm lyhyemmän kaa, iso oli varustus mutta mulla niin huono itsetunto että pituus häiritsi. Siis ei miehen pituus vaan omani, tunsin oloni amatsooniksi.
Mutta suhde kariutui miehen aggressiivisuuteen.
T. N 185cm nykyinen 183cm
Olen lyhyt ja kompleksi. Naiset eivät ole voineet olla ilman tuomitsemista minua ensikättelyssä koskaan. Aina joitain vinksahtaneita juttuja. Suomalaiset naiset luulevat itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. -- Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa."
Höpö höpö.
Seksi omanpituisen miehen kanssa onnistuu kyllä paljon paremmin ja on siksi yleensä parempaa kuin pitkän.
Ja pitkän naisen ja pitkän miehen kesken seksi vasta parasta onkin. :)
Suomalaiset naiset ollaan manipuloitu isis sotureiksi.
Olin nuorempana suhteissa itseni mittaisten +-5 cm miesten kanssa ennen kuin edes ymmärsin ajatella pituutta. Miehet kuitenkin ajattelivat senkin edestä; olisi mm. pitänyt valita kengät ja vaatteet sen mukaan, ettei mies vain näytä pienemmältä. Mies kiukutteli ja kuittaili.
Tietysti itseä kookkaampi ja voimakkaampi mies vetoaa alkukantaisiin vaistoihin, tiedosti sitä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen alle 165-senttinen nainen, ja kihlattuni on minua n. senttimetrin lyhyempi. -- Minulla on kaksi ex-miesystävää, toinen oli n. 190 cm ja toinen suunnilleen 180 cm, enkä huomaa mitään käytännön eroa näiden kaikkien miesten pituuksissa."
Höpö höpö.
Seksi omanpituisen miehen kanssa onnistuu kyllä paljon paremmin ja on siksi yleensä parempaa kuin pitkän.
Ja pitkän naisen ja pitkän miehen kesken seksi vasta parasta onkin. :)
Ai? Mietityttää, että mistä sä voisit tämän edes periaatteessa tietää. Jos vertaat niihin kokemuksiin joita sulla oli ennen kuin kasvoit pitkäksi, niin ne saattoi olla huonoja esim. siksi että olit 13.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa miehen pituudella on jokin omituinen erityismerkitys ja syynä on tietenkin se, että lyhyet ja ylipainoiset, mutta myös hevosenpuolikkaan kokoiset naiset tuntisivat itsensä pienemmiksi pitkän miehen rinnalla.
Näinpä. Hollannissa ollessani naiset tuntuivat aluksi todella pitkiltä, mutta ei siellä pituudesta vouhkattu samalla tavalla kuin täällä. Ei ollut mitenkään epätavallista, että jopa päätä pidemmät naiset lähestyivät
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on minun kanssa samaa pituutta suunnilleen.
Olen seukannut 10cm lyhyemmän kaa, iso oli varustus mutta mulla niin huono itsetunto että pituus häiritsi. Siis ei miehen pituus vaan omani, tunsin oloni amatsooniksi.
Mutta suhde kariutui miehen aggressiivisuuteen.
T. N 185cm nykyinen 183cm
En tajua tätä. Ihan yhtä paljon tai vähän olet amatsooni nytkin. Miksi ihmiset miettivät pituusjuttuja niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sillä on väliä. Pitkä mies on komea ja miehekäs.
Hyvin harva pitkäkään mies on komea ja miehekäs. Moni pitkä mies ei löydä koskaan kumppania.
Suomessa naiset etsivät vain turvaa räksyttävistä pitkistä miehistä koska he eivät kestä omaa henkistä rumuutta kuten ei myöskään räksyttävät pitkät miehet. Siinä ne peiton alla kokeavat yhdessä seksistä maapallolle lisää egoa pienestä munasta.
Vierailija kirjoitti:
No eihän lyhyt ole edes MIES
Ei ole myöskään heikosti kouluttautunut, liian lihava tai laiha. Vain harva mies on oikea mies.
Minusta tuntuu, että miehen pituudella on enemmän väliä miehelle itselleen, kuin naisille tai muille miehille.
Olen itse 163 cm ja jokainen max 170-senttinen mies pitää lyhyyttään ongelmana. Hirveä vinkuminen aiheesta, itsensä vähättely ja lyhyyden kompensointi ulkonäöstä huolehtimisella, lihasten treenaamisella ja itsekeskeisyydellä, ylimielisyydellä, besserwisseröinnillä, jne... Väittävät etteivät kelpaa naisille koska ovat niin lyhyitä, vaikka todellisuudessa naiset karkoittaa tuo heidän käytöksensä ja tympeä luonne!
Eihän tuollaisia miehiä jaksa edes kaverina.
Yksi eksäni oli n. 165-senttinen ja isomunainen, hyväkroppainen jne. Ja järkyttävän ulkonäkökeskeinen, lapsellinen, mustasukkainen, kateellinen muille miehille jotka olivat häntä pidempiä, jne. Ei kestänyt kauaa se parisuhde.
Yli 180-senttinen on jo aika pitkä minulle, mutta 180-senttinen on juuri sopiva. Ei ole liian pitkä, mutta ei myöskään pidä omaa pituuttaan ongelmana ja ole sen vuoksi rasittava ihminen. 190-senttiset miehet eivät enää kiinnosta, ovat liian pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies on nysämuna ja luultavasti huonoitsetuntoinen.
Mun ex oli reilun 170 cm pitkä ja todella hyvin varustettu.
Sama juttu, mulla ex 169cm ja hyvinvarusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa miehen pituudella on jokin omituinen erityismerkitys ja syynä on tietenkin se, että lyhyet ja ylipainoiset, mutta myös hevosenpuolikkaan kokoiset naiset tuntisivat itsensä pienemmiksi pitkän miehen rinnalla.
Tämä. Suomalaisilla naisilla on ihmeellinen ruumiinrakenne. Todella isot luut ja kehikko. 70-80kg nainen saattaa olla ihan hemmetin iso. Tyyliin joku uruk hai.
Mun ex oli reilun 170 cm pitkä ja todella hyvin varustettu.