Suurin säästö minkä olet tehnyt tilaamalla tuotteen netistä kivijalkakaupasta ostamisen sijaan?
Säästö joko iso prosenteissa tai euroissa.
Tuotteen tarkkaa tieto ja nettikauppa kehiin.
Kommentit (36)
Fiksuruoka, hinta 0 senttiä, alennus 100 %. Tuote vaihtelee. En muista, onko näitä Smartmatilla, tilailen niistä vuorotellen.
180€ Veho, 12€ Aliexpress. Jäähdytinnesteen säiliö autoon.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuruoka, hinta 0 senttiä, alennus 100 %. Tuote vaihtelee. En muista, onko näitä Smartmatilla, tilailen niistä vuorotellen.
Miksi joku toimittaisi sinulle ruoan ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Muut maksaa silmälaseistaan 500-700 euroa täällä, itse tilasin naapurimaasta alle 150 eurolla ja ihan yhtä pätevät.
Nettikaupan nimeä et sitten voinut mainita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa yleensä tilailet tuolta? Käyn joskus tsekkaamassa niiden tarjontaa, mutta en koskaan löydä sieltä mitään järkevää ostettavaa. Eli pitäiskö käydä useammin vai onko siellä valikoima aina niitä muroja, suklaataa ja valmiskeittoja?
Kun kivijalkakaupasta ei tuotetta saa. Ei ole koskaan saanut, syystä ettei kannata pitää hyllyssä koska menekki on niin vähäinen.
Kun taas jos menee Aliexpressiin sivuille niin ollaan yhteydessä niihin tahoihin jotka valmistavat mitä ikinä valmistetaankaan.
Että tälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut maksaa silmälaseistaan 500-700 euroa täällä, itse tilasin naapurimaasta alle 150 eurolla ja ihan yhtä pätevät.
Nettikaupan nimeä et sitten voinut mainita.
Favoptic lienee nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Samaiseen autoon muuten etuvaloumpiot 170€/kpl + postit (ja nouto postista) vs. 85€/kpl kotiovelle tuotuna. Autodoc piste jotakin.
onko mitään korjaamoa joka tilaa noi osat kiinasta halvimpaan hintaan? Tai, noh korjaamot tuntien tilaavat tietenkin kiinasta 10 egellä ja veloittavat asiakkaalta sen 200e siitä.
Britti-Amazonista tilatessa olen tehnyt suurimmat säästöt, mistään Aliexpressistä tmv krääsäpaikasta en tilaa mitään. Laitan hinnat, jotka maksoin euroissa. Esim. laskettelukypärä 35€ (kivijalkakaupassa 200€), Billabongin lasketteluhousut 30€ (kaupassa 120€), Billabongin laskettelutakki 50€ (kaupassa 130€), Hunterin kumisaappaat 50€ (kaupassa jotain 190-200€), useat El Naturalistan kengät 30-40€ (kaupassa 120-150€), Oral B sähköhammasharja 60€ (kaupassa 160-170€), Berghausin päivävaellusreppu 50€ (kaupassa 120-130€). Nuo kaikki tavarat olen tilannut tarjouksista ja aleista (Black Friday-, välipäivä-, ja kesäalet), ja tavarat on tulleet Amazonilta itseltään, joten ovat taatusti aitoja.
Tosi hyviä löytöjä olen tehnyt myös mandmdirect.comista (brittikauppa, joka myy edellisten kausien valmistajille/kauppiaille käsiin jääneitä vaatteita, kenkiä ja muuta. Ovat myös aitoja merkkitavaroita.) Parhaisiin löytöihin lukeutuu mm. Hunterin kumisaappaat 25€ (kaupassa 120€), Adidaksen juoksulenkkarit 25€ (kaupassa ovh noin 160€, kun ostin nuo niin kaupassa ne maksoi 120€.)
XXL:stä onnistuin joskus takavuosina nappaamaan Garmontin vaelluskengät jostakin tarjouksesta 50€:lla (XXL:n normihinta + hinta muualla 200€.)
Kyllä, olen hyvä ja rutinoitunut tarjoushaukka :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa yleensä tilailet tuolta? Käyn joskus tsekkaamassa niiden tarjontaa, mutta en koskaan löydä sieltä mitään järkevää ostettavaa. Eli pitäiskö käydä useammin vai onko siellä valikoima aina niitä muroja, suklaataa ja valmiskeittoja?
Esim Pavut ja linssit yleensä tosi edullisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuruoasta ei kokemusta, mutta ainakin Matsmartilla kannattaa käydä katselemassa usein. Itse olen tilannut sieltä halvalla ruokatarvikkeita, mm. tonnikalaa ja muita säilykkeitä, leipää, erilaisia kastikkeita, mausteita, granolaa ja kasvispihviaineksia. Nuo kaikki on sellaisia, mitä muutenkin ostan ja syön.
Auton kojetauluun pieniä ledlamppuja. Kivijalka lähemmäs 10e kappale. Kiinalaisilta 25snt kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaiseen autoon muuten etuvaloumpiot 170€/kpl + postit (ja nouto postista) vs. 85€/kpl kotiovelle tuotuna. Autodoc piste jotakin.
Mulla myös autodocista hyviä kokemuksia. Jarrulevyt ja palat melkein puoleen hintaan kotiovelle kannettuna.
Peruselektroniikkakomponentit (vastukset, konkat, transistorit jne jne) maksaa ebaysta <10% verrattuna suomihintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin viimeksi kikherneitä, tomaattipyrettä, palsternakkasosetta, chilitahnaa, kuivamarinadia, deodoranttia ja keittiön- ja kylppärinpesuainetta. Edelliskerralla tattaripastaa. - eri
Tapetit tuli tilattua englannista. Suomen hinta n. 129€/rll, nettikaupasta 88€/rll. Wallpaperdirect.com.
Gps-laite. XXL:ssä ko. Laite oli 99€, josta tämän ylipäätään bongasin.
Vartin surffailulla XXL:n viereisessä kahvilassa tilasin eforchina.comista saman laitteen ilman brändimerkkiä, hintaa huikeat 17€ (+2€ kahvista)
Toiminut kuutisen vuotta tähän mennessä. Käytössä joka toinen viikonloppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin viimeksi kikherneitä, tomaattipyrettä, palsternakkasosetta, chilitahnaa, kuivamarinadia, deodoranttia ja keittiön- ja kylppärinpesuainetta. Edelliskerralla tattaripastaa. - eri
Niin ja melatoniinia, unohdin.