Suurin säästö minkä olet tehnyt tilaamalla tuotteen netistä kivijalkakaupasta ostamisen sijaan?
Säästö joko iso prosenteissa tai euroissa.
Tuotteen tarkkaa tieto ja nettikauppa kehiin.
Kommentit (36)
Auton hajonneet etupenkin kääntimet (vivut, kun ei takaovia) olis maksanu tarvikeliikkeessä noin 100ekpl. Tilasin ebaysta ja sain molemmat yhteishintaan 20e.
Aika. Olen kiertänyt kymmeniä pikkukauppoja etdimässä milloin mitäkin. Sit loppu hermot kun 20tavarasta löyty 3 2-3h kiertelyn jälkeen. Netistä parilla klikkauksella tavara alle viikossa kotiovella.
Eipä tuolta Amazonista näytä saavan mitään säästöä esim. kahville. Montana tummakahvi 4.paahtoaste maksaa 21€ kg siellä, Lidlissä Suomes 8€ kg. Missä niitä halpoja kahveja, pähkinöitä tms. netis oikein on???
Aika huono toi fiksuruoka. Muutaman tuotteen saa sentillä mutta vain 1kpl. Muut tuotteet eivät sitten ole mitenkään erikoisen halpoja.
Muutenkin olisi aika epäilyttävää jos ruokaa kannattaisi postittaa kun se on suhteellisen halpaa per kilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuruoka, hinta 0 senttiä, alennus 100 %. Tuote vaihtelee. En muista, onko näitä Smartmatilla, tilailen niistä vuorotellen.
Mitä ruokaa yleensä tilailet tuolta? Käyn joskus tsekkaamassa niiden tarjontaa, mutta en koskaan löydä sieltä mitään järkevää ostettavaa. Eli pitäiskö käydä useammin vai onko siellä valikoima aina niitä muroja, suklaataa ja valmiskeittoja?
Esim Pavut ja linssit yleensä tosi edullisia
"Lähtöhinnat" ovat pilvissä. Esim Pavut ja linssit ovat liitissä normaalihinnoilla halvempia kuin hävikkikaupoissa alennettuina.
I7 mikrokokoinen äänetön tehokas "pöytäkone" Alilta 200 eurolla. Ei edes saa yrmykaupasta.
Puhelimen suojakuoria useita. Apaut 1 eur/kpl. Yrmylässä apaut 15 eur/kpl.
Amazon uk, pyörän valo 20 eur, ei saa yrmylästä, tai ainakaan alle 100 eur.
Tietsikan kaapeleita eurolla Alilta. Yrmylässä 10 eur (alk.)
Renaultin rengaspaine anturit. Merkkiliikkeestä 89 euroa/kpl. Tilasin ne ebaysta täsmälleen sama alkuperäisosa 4 kpl postikuluineen yhteensä 40 euroa
Asuntoautoon led-polttimot sisävalaistukseen. Motonetissä 12 eur/kpl.
Alilta 4 eur/4kpl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuruoka, hinta 0 senttiä, alennus 100 %. Tuote vaihtelee. En muista, onko näitä Smartmatilla, tilailen niistä vuorotellen.
Mitä ruokaa yleensä tilailet tuolta? Käyn joskus tsekkaamassa niiden tarjontaa, mutta en koskaan löydä sieltä mitään järkevää ostettavaa. Eli pitäiskö käydä useammin vai onko siellä valikoima aina niitä muroja, suklaataa ja valmiskeittoja?
ei näissä kyllä mitään säästä,ei ne ole ruokaa,pelkkää tehdashöttöä
Vierailija kirjoitti:
Britti-Amazonista tilatessa olen tehnyt suurimmat säästöt, mistään Aliexpressistä tmv krääsäpaikasta en tilaa mitään. Laitan hinnat, jotka maksoin euroissa. Esim. laskettelukypärä 35€ (kivijalkakaupassa 200€), Billabongin lasketteluhousut 30€ (kaupassa 120€), Billabongin laskettelutakki 50€ (kaupassa 130€), Hunterin kumisaappaat 50€ (kaupassa jotain 190-200€), useat El Naturalistan kengät 30-40€ (kaupassa 120-150€), Oral B sähköhammasharja 60€ (kaupassa 160-170€), Berghausin päivävaellusreppu 50€ (kaupassa 120-130€). Nuo kaikki tavarat olen tilannut tarjouksista ja aleista (Black Friday-, välipäivä-, ja kesäalet), ja tavarat on tulleet Amazonilta itseltään, joten ovat taatusti aitoja.
Tosi hyviä löytöjä olen tehnyt myös mandmdirect.comista (brittikauppa, joka myy edellisten kausien valmistajille/kauppiaille käsiin jääneitä vaatteita, kenkiä ja muuta. Ovat myös aitoja merkkitavaroita.) Parhaisiin löytöihin lukeutuu mm. Hunterin kumisaappaat 25€ (kaupassa 120€), Adidaksen juoksulenkkarit 25€ (kaupassa ovh noin 160€, kun ostin nuo niin kaupassa ne maksoi 120€.)
Nuoreni tilaa kanssa ulkomailta suoraan. Paremman näköisiä ja laatutavaraa. EI mitään sittarin räpellyksiä kalliilla
XXL:stä onnistuin joskus takavuosina nappaamaan Garmontin vaelluskengät jostakin tarjouksesta 50€:lla (XXL:n normihinta + hinta muualla 200€.)
Kyllä, olen hyvä ja rutinoitunut tarjoushaukka :)
Vierailija kirjoitti:
I7 mikrokokoinen äänetön tehokas "pöytäkone" Alilta 200 eurolla. Ei edes saa yrmykaupasta.
Et kyllä tuolla hinnalla taida saada aitoa i7 prossua vaan sitä u tai y sarjaa mikä on kaikkea muuta kuin tehokas.
Muistan kun teknikmaganizet veloitti 30e s8 panssarilasista ja sitten se paska ei edes pysynyt kunnolla kiinni. Oli kuulemma premium laatua, joo. Vitttu mitä mulkkuja, ei yhtään mitään häpeää.
Netistä sitten 4kpl pakkaus 5eurolla. Ja kyllä niitä sitten tarvitseekin kun muutamassa viikossa noihin tulee säröjä. Onneksi on helppo laittaa.
Kännykän suojakuoria ja panssarilaseja Ebaysta. Maksoin laseista 60 snt/kpl (Suomessa yleensä tarjous lasi + asennus 20 €), (Suomessasuojakuoret alkaen 20 €), itse ostin useammat yht. 10 €.