Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mistä voisi tunnistaa pedofiilin? Tietääkö kukaan oikeasti?

Vierailija
25.07.2008 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ja pyytää kotiinsa on tietty merkki siitä.Mutta fyysisesti varmaan vaikea sanoa:että toi tuolla kadulla.

Vierailija
2/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten niitä on joka lähtöön syrjäytyneistä spurguista johtavassa asemassa oleviin perheellisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suklaata täynnä, niin hälytyskellot soi! Sehän kertoi että hänellä oli.

Vierailija
4/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opejen ym kanssa.

Vierailija
5/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jotkut pedot hakeutuu yksinhuoltajien seuraan; ja ovat oikein hurmaavia "varaisiä" kun haluavat viedä lapsia sinne tänne, että äiti saa omaa aikaa, ja jos lapset kiinostaa enemmän kun se äiti

Vierailija
6/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä kun äidit kävi töissä mies hoiti ja teki lapsille pahaa.

En usko että Suomessa onnistuisi näin laajasti.

Esim. jotkut pedot hakeutuu yksinhuoltajien seuraan; ja ovat oikein hurmaavia "varaisiä" kun haluavat viedä lapsia sinne tänne, että äiti saa omaa aikaa, ja jos lapset kiinostaa enemmän kun se äiti

Vierailija
7/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sentään! Voisin naulata ne pusseistaan seinälle. Toivottavasti eivät koskaan pääse pois vapauteen tekemään pahojaan.

Vierailija
8/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies epänormaalin kiinnostunut muista kuin omista lapsistaan. Haluaa olla paljon lapsen kanssa kahdestaan, on yhteisiä salaisuuksia. Lapsi kertoo jotain huolestuttavaa.

Vierailija
9/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutamakin epäilyttävä opettaja, yksi (vain) joutui viraltaan ahdistelun takia. Kannattaa olla tarkkana! Monet hakeutuvat tuollaisiin ammatteihin, joissa voi olla lapsia lähellä!

Vierailija
10/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies epänormaalin kiinnostunut muista kuin omista lapsistaan. Haluaa olla paljon lapsen kanssa kahdestaan, on yhteisiä salaisuuksia. Lapsi kertoo jotain huolestuttavaa.

Vierailija
11/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä lapsesta lähtien asunut täällä ja tietänyt miehen. Koskaan en lapsena osannut aavistaa että miehessä olisi jotain pahaa. Harmiton vanha mies, ei koskaan edes puhunut minulle, muuta kuin tervehtinyt ystävällisesti. Vasta nyt kun asun perheeni kanssa tässä, äitini kertoi minulle, että mies on pedofiili...

Vierailija
12/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyä käänteisesti niin, että lasten seurassa tuntuu olevan jotenkin ahdistunut ja ei oikein pidä niistä (koska ei saa tehdä niille mitään ja itsensä kurissapitäminen voi olla vaikeaa). Ja pedofiilithän tunnetusti ottavat uhreikseen aina ne hyväuskoisimmat lapset joten voivat inhota lapsia jotka eivät usko kaikkia namusetien höpöjuttuja.

Vierailija
13/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyä käänteisesti niin, että lasten seurassa tuntuu olevan jotenkin ahdistunut ja ei oikein pidä niistä (koska ei saa tehdä niille mitään ja itsensä kurissapitäminen voi olla vaikeaa). Ja pedofiilithän tunnetusti ottavat uhreikseen aina ne hyväuskoisimmat lapset joten voivat inhota lapsia jotka eivät usko kaikkia namusetien höpöjuttuja.

Vierailija
14/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella oudosti 5-vuotiasta tyttöä, ällöttävää! Tytön äiti käskikin tytön sitten olla luonaan koko ajan. Mutta miten tuommoiseenkin hämmentävään toimintaan voi puuttua, kun mitään ei "oikeasti" tapahdu. Muistan omalta esiteini-ajaltani saman miehen hokeneen aina tisuroiden kasvamisesti. Hyi helvetti.

Vierailija
15/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos useammasta lähteestä tulee tietoa, että joku tykkää lapsista niin varmasti jotain perää noissa on. (poissulkien katkerat huoltajuustaistot)

Vierailija
16/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä lapsesta lähtien asunut täällä ja tietänyt miehen. Koskaan en lapsena osannut aavistaa että miehessä olisi jotain pahaa. Harmiton vanha mies, ei koskaan edes puhunut minulle, muuta kuin tervehtinyt ystävällisesti. Vasta nyt kun asun perheeni kanssa tässä, äitini kertoi minulle, että mies on pedofiili...

Vierailija
17/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyvät lasten seurassa oudon paljon. Tilittävät heille huoliaan, puhuvat kuin vertaiselleen, jne.

Vierailija
18/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos useammasta lähteestä tulee tietoa, että joku tykkää lapsista niin varmasti jotain perää noissa on. (poissulkien katkerat huoltajuustaistot)

Vierailija
19/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Tilittävät heille huoliaan, puhuvat kuin vertaiselleen, jne.

[/quote]

Vierailija
20/20 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi tuntee ensin olonsa turvalliseksi hänen seurassa ja sitten alkaa kähmintä, vihjailut jne.

Tekijä saattaa sanoa ettei saa kertoa mitään kenellekään.

Harvemmin lapsi itse kertoo asiasta, koska pelkää että vanhemmat suuttuu tms.

Itseäni on vaari kosketellut, laittanut koskemaan itseään.

Äiti oli kotona. Vaari piti sylissä ja kosketti.

Koskaan en ole kertonut, nyt olen harkinnut kun reilu 20 vuotta kulunut.

Pelkäsin ettei uskota, että vanhemmat suuttuu keskenään, eroovat.

Tuntemattomat taas tutustuu pikkuhiljaa lapseen. Ei vie mukanaan heti. Jammu tais olla kaamee poikkeus?

Muistan hyvin ettei vieraitten kyytiin saa mennä, eikä ottaa karkkia jos joku tarjoaa.

Itse aion jauhaa lapsilleni että äidille ja isälle voi aina sanoa. Kyselen vointia ja seuraan harrastuspuuhat sun muut, kavereitten läheisistä kyselen joita tapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän