Voi apua kohta syömään lähtö sukulaisten kanssa ja minua pelottaa! Ei niinkään ravintola vaan seura
Mukaan lähtee useampi eniten ahdistaa siskoni kohtaaminen. Emme olle nähneet vuosiin ja hän on aina arvostellut ja lytännyt minua.
En pysty olemaan rennosti.
Tosiaan olen saanut kuulla ihan kaikesta ulkonäöstäni tekemisiini...
Hän on minua vielä 5 vuotta nuorempi. Minä 30v ja hän 25v.
Mitenhän selviän tästä. Ruokahaluni on kadonnut ja olen kokoajan ihan kauhusta kankeana.
About 20-30 min kulutta heidän pitäisi tulla hakemaan minua.
Olisin toki voinut luistaa tästä mutta ei siitäkään jäisi hyvämieli. Myös muita sukulaisia tulossa.
Auttakaa miten saan itseni rentoutumaan? Mitään lääkitystä minulla ei ole enkä alkoa halua ottaa eikä mulla kyllä olekkaan kotona tällä hetkellä
Kommentit (9)
Hengitysharjoitus? Näitä löytyy pikaisellakin googlettamisella paljon.
Olet aivan yhtä hyvä, kuin siskosi. Sinulla on oma elämäsi, eivätkä hänen mielipiteensä saa sinua murtumaan. Ole vahva! Pystyt siihen!
Tosi vaikea neuvoa. Ulos parvekkeelle tai avaa ikkuna. Hengitä sisään raitista ilmaa hetken silmät kiinni. Mua se auttaa, jos panikoi jotain.
Valikoi paikkasi tarkoin, mahdollisemman kaukana istut siskostasi.
Noh, eihän ihmisellä itsellään ole mieli ja elämä ja han tasapainossa, jos pitää toisen elämää ja valintoja ääneen kommentoida.
Hymyile! Vaikka kuinka ahistaisi, keskity mietimään, että höpö-höpö tiukkapipo, tämä on minun elämäni, olemme molemmat aikuisia ja hyvin erilaisia, koitapa keskittyä omaan elämääsi! Et tietenkään sano tätä. Tai "höpsis" voit huikata vaikka ilosesti ääneen jollekin typerimmälle kommentille.
Siskosi voit tehdä hulluksi hymyilemällä ikäänkuin ajatuksissasi koko päivällisen ajan, kuin sinulla olisi suuri riemastuttava salaisuus. Siinähän miettii!
Vedä kunnon kännit ja sitten flirttaat frekisti siskosi äijälle ja footsya pidät pöydän alla. Sisko saa nenilleen ja sinä ehkä hyvän panon.
Valmistaudu siihen, että lähdet kesken kaiken pois.
Pelottaa? Oma sisko. No just joo taas. Olet jo kuitenkin aikuinen.
Noniin nyt pääsin kotiin ja ihan kohtuu hyvin meni :). Vähän olin ehkä jännittynyt mutta huomasin hieman muidenkin olevan..
Onneksi kuitenkin menin :).
T. Ap
Up