Onko 11cm penis erektiossa mikropenis? Löysänä 7
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikropenis, mutta tosi pieni kyllä. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Kumpikohan herättää enemmän myötähäpeää?
a. 11 cm penis
b. Nimimerkin takaa v*ttuilu vauva-lehden palstalla toisen peniksen koosta?
Eipä mulla ollut nimimerkkiä enkä edes v.ttuillut, kerroin faktan. 11-senttinen on pieni, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a. 11 cm penis
Eipä mulla ollut nimimerkkiä enkä edes v.ttuillut, kerroin faktan. 11-senttinen on pieni, sori nyt vaan.
Eikö sanan myötähäpeä käyttäminen tässä yhdeydessä ole mielestäsi v*ttuilua? Joo onhan 11-senttinen pieni, mutta hittoako sitä tuollaisia sanamuotoja tarvitsee käyttää? Ihan kuin tämä olisi joku yläasteikäisten lasten temmellyskenttä, jotka eivät tiedä seksistä muuta kuin sen mitä ovat netistä nähneet.
Vähän yksinkertaiselta vaikutat. Muhun et tekisi vaikutusta, vaikka peniksesi olisi 22-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a. 11 cm penis
Eikö sanan myötähäpeä käyttäminen tässä yhdeydessä ole mielestäsi v*ttuilua? Joo onhan 11-senttinen pieni, mutta hittoako sitä tuollaisia sanamuotoja tarvitsee käyttää? Ihan kuin tämä olisi joku yläasteikäisten lasten temmellyskenttä, jotka eivät tiedä seksistä muuta kuin sen mitä ovat netistä nähneet.
Vähän yksinkertaiselta vaikutat. Muhun et tekisi vaikutusta, vaikka peniksesi olisi 22-senttinen.
Hämmästyisin suuresti jos olisi. Olen näet nainen 😂 Joten eipä kiinnosta tehdä suhun vaikutusta. Kiukuttele rauhassa, ei ole multa pois.
Mikro tai ei niin ihan sopiva on. Olisipa puolisollanikin. Nam
11cm >> munkkiluostariin, ei sellasella mitään tee. Yleiseen saunaankaan kehtaa tuolla mennä👍
Olispa edes tuollainen. Pienemmällä tässä saa pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
11cm >> munkkiluostariin, ei sellasella mitään tee. Yleiseen saunaankaan kehtaa tuolla mennä👍
Ei sitä kehtaa yleensäkään stondiksessa mennä.
Itselläni on levossa n. 5 cm. Onko se sitten mikropenis? On se ainakin sen verran pieni, että en enää julkisissa suihkutiloissa käy tai osallistu mihinkään saunailtoihin, saati sitten sekasaunomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on levossa n. 5 cm. Onko se sitten mikropenis? On se ainakin sen verran pieni, että en enää julkisissa suihkutiloissa käy tai osallistu mihinkään saunailtoihin, saati sitten sekasaunomiseen.
Jos on alle 7.5cm erektiossa, niin on mikro.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän ukon jolla oli korkeintaan se 10cm erektiossa ja levossa ehkä se muutama sentti. Joutuu käymään kusella istuen. Ukko on itse noin 190cm pitkä ja ainakin 120kg. Pieni on ei muuksi muutu.
Kyllä se tuossa tapauksessa voi muuttua. Jos tuo ylipaino on läskiä. Tutkitusti jokainen pudotettu 10kg lisää peniksen (ulkona olevaa)pituutta noin 1cm. Jos mies pudottaisi painoaan vaikka 30kg, niin penishän olisi jo ihan keskimittainen.
Enempi merkitystä varmaan paksuudella kuin pituudella paitsi jos on liian pitkä. Emätin on 6-12cm.
Mullakin on isompi ja oon 11
:D
Mikropeniss lollll
panomän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle 7.5cm erektiossa, niin on mikro.
Niin, kyllähän se tuosta viidestä sentistä kasvaa, mutta mieluummin kyllä ottaisin peniksen, joka olisi levossa vaikka sen 11 cm ja kasvaisi vain muutaman sentin kuin 5 cm levossa ja 14 cm kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vähän lyhyehkö, mutta älä huoli, on myös naisia, joilla on lyhyt vagina (lyhyemmällä naisella todennäköisemmin). Ja suurimmalla osalla naisista tuo kyllä täyttää tuntoherkimmän osan. Olettaen, että emätinyhdyntä kiinnostaa, homojen mieltymyksistä en tiedä. Ei ole liian pieni + kokonaisuus ratkaisee eli oletko muuten hyvä match sängyssä.
Osalla naisista herkimmät osat ovat emättimen pohjassa. Eli osa naisista haluaa ihan että sinne asti penis yltää. Itse olen lyhyt nainen ja tarvitsen kuitenkin penikseen pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Enempi merkitystä varmaan paksuudella kuin pituudella paitsi jos on liian pitkä. Emätin on 6-12cm.
Niin lepopituus 6-12. Se kasvaa siinä missä penis.
Miten voi olla löysänä 7 cm? Minulla on 11 cm, joka on löysänä varmaan 2 cm peukalonpään kokoinen kurttukasa. Silti siitä tulee erektiossa lähes vessapaperihylsyn paksuinen. Oon aina ihmetelly, että miten se on mahdollista. Missä se kaikki piilevä tavara on siinä peukalonpää-koossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä lepomitassa määritellä. Mikropenis = alle 7 cm seisokissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle kyllä 12 cm penis riitä. Kyllähän se emätin kiihottuessa antaa myöten ja tekee hyvä, kun aivan pohjakin saa hierontaa. Liian paksu ei taas saa minulle olla.
Kauhee! Sittenhän kokonaismitta on 40cm.