Onko 11cm penis erektiossa mikropenis? Löysänä 7
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, minun mielestäni pienehkö muutenkin on parempi kuin liian suuri.
Noin, korjasin tekstisi.
Vierailija kirjoitti:
Pienin muna jonka oon nähnyt aikuisella miehellä oli varmaan 4 cm. siis käsittämättömän pieni. erektiossa ehkä 10
Pienin muna minkä mä oon nähnyt on ollut sen 4 cm erektiossa. Noita 9-11 cm tapauksia on tullut vastaan pari. Itselleni riittää hyvin joku 14-15 cm tapaus, jos ei ole kovin ohut, mutta kieltämättä noi pienemmät ei hirveästi säväyttäneet.
Muslimimiehiä on syntynyt epämuodostumia myös kaksi mikropenistä vierekkäin.
Wikipedia intersukupuoliset. Sukuelinten kehitys häiriö . Hormoni häiriö.
Ei ole kuin 1,5cm lyhyempi kuin keskivertokalu. Ei se nyt reilusta sentistä kiinni ole vaan siitä, miten sitä käyttää.
Mikropenis on max. 7cm erektiossa, se on lääketieteellinen termi eikä vauvapalstan huutoäänestyksen perusteella mitattava.
Tosin vauvapalstalla keskivertokalu on 25cm, joten jokainen alle 15cm on täällä mikropenis.
Miten kukaan voi edes puhua jostain lepomitasta. Minulla ainakin lepomitta on voi olla ihan mitä vaan 0-10cm väliltä lämpötilan ja verenkierron mukaan. Jos käyn 20 asteen pakkasessa trikoissa ratsastamassa niin mitta on 0cm, kun koko vehje on rusinana ihon alla enkä edes ole lihava.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielipidekysymys. Mikropenis on termi, jolle on määritelmä.
Pieni se kyllä on.
Mikropenis on silloin, kun penis on täydessä erektiossa korkeintaan 7 cm pitkä. Olen tavannut tällaisen miehen, joten tiedän. En halunnut jatkaa seksisuhdetta hänen kanssaan, mutta siihen vaikutti myös miehen sikailu. Hän iski parhaan ystävänsä naisen ja menetti lopulta molemmat.
Pienin muna jonka oon nähnyt aikuisella miehellä oli varmaan 4 cm. siis käsittämättömän pieni. erektiossa ehkä 10