Onko 11cm penis erektiossa mikropenis? Löysänä 7
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mihen muilla taidoilla, niillä on väliä.
Tottakai niilläkin on väliä, kuten naisenkin taidoilla. Ei seksi ole sitä, että mies tekee kaikki mahdolliset ja mahdottomat temput, ja nainen vaan röhnöttää paikallaan.
Mutta yhdynnässä pieni pippeli ja väljä pillu on surkein mahdollinen yhdistelmä.
Minun ex miehellä oli todella pieni ja minä sain aina tyydytyksen vain käsin ja suulla. Voin sanoa että aika puulle se rupee tuntumaan pitemmän päälle. Kaipasin kyllä välillä kunnon panoakin. En jaksanu loppu vaiheessa antaa edes nuolla kun meni mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex miehellä oli todella pieni ja minä sain aina tyydytyksen vain käsin ja suulla. Voin sanoa että aika puulle se rupee tuntumaan pitemmän päälle. Kaipasin kyllä välillä kunnon panoakin. En jaksanu loppu vaiheessa antaa edes nuolla kun meni mielenkiinto.
Käyttikö miehesi myös kättä fistaukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormetti vaan ja nuoli. Hyvältä sekin tuntui mutta ei sitä kovin kauaa pelkästään jaksa
Pikkupenis on söpö. Ei mikään hevosen rötkäle,mikä tekee pahaa jo nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädessä on vähän eri tuntohermot kuin pippelissä. Sellainen seksi, jossa vuorotellen vaan käsin/suulla annetaan toiselle jotain on eri asia kuin yhdyntä tai vaikkapa 69.
Se, että mies astuu naisen tuntuu ihan erilaiselta kuin fistaus, jonka jälkeen nainen kahdella sormella vemputtaa mikropenistä.
Vierailija kirjoitti:
Karttaa ja tilastoa aiheesta.
Filippiinit, Korea, Sri Lanka, Vietnam, Laos, Myanmar, Nepal, Kampodza ja Thaimaa 11 cm tai alle on keskiarvo.
Suomessa keskiarvo on kartan mukaan 13,59 cm.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country
Millähän perusteella joku tuotakin alapeukuttaa? Joku kateellinen riisinsyöjä varmaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädessä on vähän eri tuntohermot kuin pippelissä. Sellainen seksi, jossa vuorotellen vaan käsin/suulla annetaan toiselle jotain on eri asia kuin yhdyntä tai vaikkapa 69.
Se, että mies astuu naisen tuntuu ihan erilaiselta kuin fistaus, jonka jälkeen nainen kahdella sormella vemputtaa mikropenistä.
Se on just näin... Ei ne sormet tuntunut munalta yhtään ja ei siinä ollut sellaista läheisyyttä ja syvyyttä... Se oli kylmää. Seksiin kuuluu yhdyntä edes sillontällön. Ja se vemputtaminen ei tunnu edes runkkaukselle kun oli semmone nysä. Anteeks vaan😔
Parhaat kyydit olen saanut tuollaisen omistajalla, oli taitava monella tavalla💓