Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anti age voide joka toimii?

Vierailija
01.11.2019 |

Tai seerumi jolla saisi vähän ihoa kimmoisammaksi ja juonteita matalammiksi.
Joskus Lumenen seerumia käytin ja otsan pystyjuonne katosi täysin! Tosin silloin ikää oli kolmenkympin kieppeillä. En muista seerumin nimeä eikä sitä varmaan edes enää saa.
Nyt 37-vuotiaana jotain tehokasta voidetta kaipaisi.
Enkä mitään taikasauvaa etsi vaan laadukasta hoitotuotetta tai kikkaa. Parikymppisen ihoa en tavoittele mutta vähän fressimpää ilmettä kyllä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden iho on ihan muusta syystä rypytön, kun rasvoilla lotraamisesta. Rahalla saa.

Vierailija
22/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid ja Skinoren. Ovat aknelääkkeitä ja vaativat reseptin, mutta tuskin niiden saamisessa on vaikeutta. Ei voi väärinkäyttää. Varaudu ihoärsytykseen ennen kuin iho tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profhilo-pistokset suoraan ihoon. Nipistää vähän kun laitetaan mutta vaikutus pysyy vuoden. Silottaa ja kosteuttaa. Ei tee kasvoja muodottomiksi kuten monet muut täyteaineet.

terv. 40v

Vierailija
24/40 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.bearel.fi/kauppa/korealainen-kosmetiikka/kasvot/benton-snai…

Tätä käytän yövoiteena (alle seerumeita). Ällistyttävän siloiseksi ja kosteutetuksi tekee ihon. Suosittelen myös Ordinaryn 2% retinoidia, ihon väri tasoittunut huomattavasti.

Minä en uskalla käyttää tuollaisia kotona, käyn kosmetologilla happo ym. hoidoissa.

Vierailija
25/40 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi.

Vierailija
26/40 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoidetta, retinolia, kosteutta, laadukas meikkipohja. Tupakka on ihon pahin vihollinen. Suun kautta sinkkiä ja c-vitamiinia.

Vierailija
27/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden iho on ihan muusta syystä rypytön, kun rasvoilla lotraamisesta. Rahalla saa.

Minulla on ystävä, jolla ikää 55 v. Hän on varakas, siis mies on tänäkin vuonna verotulojen kärjessä. Tiedän, että hän ei ole käynyt missään muissa hoidoissa, ainoastaan ostanut laadukkaita tuotteita. Käyttää esim. Silmänympärysvoidetta kaulaan.

Ja hän ON tosi hyvännäköinen. Siksi minä uskon hyvien voiteiden tehoon.

Vierailija
28/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä, jolla ikää 55 v. Hän on varakas, siis mies on tänäkin vuonna verotulojen kärjessä. Tiedän, että hän ei ole käynyt missään muissa hoidoissa, ainoastaan ostanut laadukkaita tuotteita. Käyttää esim. Silmänympärysvoidetta kaulaan.

Mitkä tuotteen tarkalleen, eli mitkä merkit? Ja miten varmuudella tiedät ettei käytä muuta?

Vierailija
29/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 65-vuotias, olen pitkään käyttänyt L300-sarjaa. Minulla on kuulema ihana iho, ryppyjä ei juurikaan ole. Tyttäreni joku aika sitten kehui miten sileä ja hehkuva iho minulla on, lämmitti.

Tämä lienee kuitenkin eniten perimän ansiota, äidilläni oli kaunis ja sileä iho loppuun asti, vaikka hän sairasti vakavasti kaksi vuotta. Muutoinkin ihoni on vahva, odottaessani lapsiani painoni nousi liki 30 kiloa, ainuttakaan raskausarpea ei tullut ja kaikki palautui imetysvuoden aikana, vatsaan ei jäänyt mitään ylimääräistä.

Hyvät pitkät telomeerit ja iho säilyy nuorekkaana pidempään. Myös estrogeeni suojaa rypyiltä. :)

Millaiset kokemukset sulla on tosta defytime tam818 voiteesta?

Vierailija
30/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.bearel.fi/kauppa/korealainen-kosmetiikka/kasvot/benton-snai…

Tätä käytän yövoiteena (alle seerumeita). Ällistyttävän siloiseksi ja kosteutetuksi tekee ihon. Suosittelen myös Ordinaryn 2% retinoidia, ihon väri tasoittunut huomattavasti.

Minä en uskalla käyttää tuollaisia kotona, käyn kosmetologilla happo ym. hoidoissa.

Siis tuota retinoidia? Se on todella mietoa, itse laitan tuota tällä hetkellä joka ilta. Minkäänlaista ärsytystä ei ollut edes alussa. Iho on tullut tasaisen väriseksi ja joskus ilmestyvät yksittäiset hormoninäppylät parantuvat huippunopeasti. En muuten itse asiassa edes muista milloin niitä olisi viimeksi ollut.

Vierailija
31/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän the ordinaryn hyularoinihapposeerumia. Päälle avitcid-voidetta. Puhdistan itsetehdyllä askorbiinihappokasvovedellä. Iho hyvä. Ikää 46v.

Vierailija
33/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avitcid ja Skinoren. Ovat aknelääkkeitä ja vaativat reseptin, mutta tuskin niiden saamisessa on vaikeutta. Ei voi väärinkäyttää. Varaudu ihoärsytykseen ennen kuin iho tottuu.

Lisäksi differin-geeli.

Vierailija
34/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflamen Novage sarjan tuotteet

Vierailija
35/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuotteen tarkalleen, eli mitkä merkit? Ja miten varmuudella tiedät ettei käytä muuta?

En tietenkään pääse pään sisään, mutta olen nähnyt hänen kaappinsa sisällön. Nyt hän käyttää minulle tuntematonta sarjaa. En muista nimeä, kun en ollut sitä kuullutkaan ennen, mutta en ostanut kun silmänympärysvoide maksaa 69 e. Filorga oli jossain vaiheessa käytössä.

Vierailija
36/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän ihoa vatkaa ja vaivaa, sitä paremmassa kunnossa pysyy.

Itse käyttänyt apteekin A-vitamiinivoidetta, ei kemikaaleja pesuun.

Iho hehkeässä kuosissa, terv. Mummo 62v

Vierailija
37/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään pääse pään sisään, mutta olen nähnyt hänen kaappinsa sisällön. Nyt hän käyttää minulle tuntematonta sarjaa. En muista nimeä, kun en ollut sitä kuullutkaan ennen, mutta en ostanut kun silmänympärysvoide maksaa 69 e. Filorga oli jossain vaiheessa käytössä.

Takaisin vaan kylään ja napsit kännykällä kuvan kaapin sisällöstä.

Vierailija
38/40 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoiteista paras on Louis widmerin voide, suosittelen!

Vierailija
39/40 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 65-vuotias, olen pitkään käyttänyt L300-sarjaa. Minulla on kuulema ihana iho, ryppyjä ei juurikaan ole. Tyttäreni joku aika sitten kehui miten sileä ja hehkuva iho minulla on, lämmitti.

Tämä lienee kuitenkin eniten perimän ansiota, äidilläni oli kaunis ja sileä iho loppuun asti, vaikka hän sairasti vakavasti kaksi vuotta. Muutoinkin ihoni on vahva, odottaessani lapsiani painoni nousi liki 30 kiloa, ainuttakaan raskausarpea ei tullut ja kaikki palautui imetysvuoden aikana, vatsaan ei jäänyt mitään ylimääräistä.

Hyvät pitkät telomeerit ja iho säilyy nuorekkaana pidempään. Myös estrogeeni suojaa rypyiltä. :)

Raskaus lyhentää telomeerejä arviolta 7 vuoden edestä /raskaus. Aiheuttaa siis ennenaikaista vanhenemista, joka on helppoa nähdä pikkulasten äideistä.

Senkin takia lapsettomat naiset näyttävät ikäisiään äityleitä nuoremmalta. 

Vierailija
40/40 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän ihoa vatkaa ja vaivaa, sitä paremmassa kunnossa pysyy.

Itse käyttänyt apteekin A-vitamiinivoidetta, ei kemikaaleja pesuun.

Iho hehkeässä kuosissa, terv. Mummo 62v

Mikä logiikka on vältellä kemikaaleja poishuuhdeltavissa tuotteissa ja silti laittaa niitä pitkä lista kasvoille voiteen muodossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi