Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anti age voide joka toimii?

Vierailija
01.11.2019 |

Tai seerumi jolla saisi vähän ihoa kimmoisammaksi ja juonteita matalammiksi.
Joskus Lumenen seerumia käytin ja otsan pystyjuonne katosi täysin! Tosin silloin ikää oli kolmenkympin kieppeillä. En muista seerumin nimeä eikä sitä varmaan edes enää saa.
Nyt 37-vuotiaana jotain tehokasta voidetta kaipaisi.
Enkä mitään taikasauvaa etsi vaan laadukasta hoitotuotetta tai kikkaa. Parikymppisen ihoa en tavoittele mutta vähän fressimpää ilmettä kyllä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ne ohjaavat vanhenemisprosessia kokonaan. Käytä aivoja.

Vierailija
2/40 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bearel.fi/kauppa/korealainen-kosmetiikka/kasvot/benton-snai…

Tätä käytän yövoiteena (alle seerumeita). Ällistyttävän siloiseksi ja kosteutetuksi tekee ihon. Suosittelen myös Ordinaryn 2% retinoidia, ihon väri tasoittunut huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohen maito on parasta

Vierailija
5/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset voiteet antavat vain kosmeettisen vaikutuksen, heti kun lopetat käytön niin rypyt palautuu. Ihonhoito on elinikäinen prosessi, ei siihen ole kuin väliaikaisia poppakonsteja saada paremmannäköiseksi. Parhaimpia keinoja säilyttää hyvä iho on välttää aurinkoa, huolehtia nesteytyksestä ja ruokavaliosta, sekä juoda alkoholia maltillisesti.

Vierailija
6/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset voiteet antavat vain kosmeettisen vaikutuksen, heti kun lopetat käytön niin rypyt palautuu.

Niinhän on mm hammastahnatkin, kertavaikutus, heti kun lopetat käytön niin likaiset hampaat again!

Vierailija
7/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n seerumin olen havainnut hyväksi, eikä edes maksa paljon.

Vierailija
8/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioeffect. EGF:ää eli ihmisen ihon omaa solukasvutekijää sisältävä sarja. Madaltaa ryppyjä näkyvästi (oma kokemus on siitä). On toki kallis. Mutta ainoa sarja, joka kosteuttaa ihon hyvin ja vain yhdellä tuotteella. Joko nestemäinen tai geelimäinen päivävoide/seerumi. Kunhan sen nimessä on se EGF, jos ei ole se ei sisällä riittävästi solukasvutekijää.

Vierailija
9/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka väittävät, ettei kosmetiikka vaikuta ihoon, voisivat joskus vilkaista todella varakkaita ihmisiä vähän lähempää. Niistä siloposkista näkee, että kosmetiikka todellakin vaikuttaa.

Lumenen tuotteet on ihan vitsi. Jos haluaa todella tehokasta kosmetiikkaa, voi kokeilla Filorgan tuotteita. Ja kannattaa myös puhdistaa iho hyvin ennen tuotteiden levittämistä.

Vierailija
10/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologin kautta.

Ja tuo, mitä sanotaan auringon välttelystä, on totisinta totta.

Olen aina tullut huovointiseksi auringossa ja saanut myös kuulla siitä, "miten et oo ruskettunu, kato kuin ruskee mä oon".

Ollaan nyt vuosikymmenten jälkeen vähän eri ikäsen näkösiä noiden itseään paistaneiden kanssa.

Vierailija
11/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka väittävät, ettei kosmetiikka vaikuta ihoon, voisivat joskus vilkaista todella varakkaita ihmisiä vähän lähempää. Niistä siloposkista näkee, että kosmetiikka todellakin vaikuttaa.

Lumenen tuotteet on ihan vitsi. Jos haluaa todella tehokasta kosmetiikkaa, voi kokeilla Filorgan tuotteita. Ja kannattaa myös puhdistaa iho hyvin ennen tuotteiden levittämistä.

Varakkailla on pakkelit naamassa sekä iho kiristettynä.

Vierailija
12/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65-vuotias, olen pitkään käyttänyt L300-sarjaa. Minulla on kuulema ihana iho, ryppyjä ei juurikaan ole. Tyttäreni joku aika sitten kehui miten sileä ja hehkuva iho minulla on, lämmitti.

Tämä lienee kuitenkin eniten perimän ansiota, äidilläni oli kaunis ja sileä iho loppuun asti, vaikka hän sairasti vakavasti kaksi vuotta. Muutoinkin ihoni on vahva, odottaessani lapsiani painoni nousi liki 30 kiloa, ainuttakaan raskausarpea ei tullut ja kaikki palautui imetysvuoden aikana, vatsaan ei jäänyt mitään ylimääräistä.

Vierailija
13/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65-vuotias, olen pitkään käyttänyt L300-sarjaa. Minulla on kuulema ihana iho, ryppyjä ei juurikaan ole. Tyttäreni joku aika sitten kehui miten sileä ja hehkuva iho minulla on, lämmitti.

Tämä lienee kuitenkin eniten perimän ansiota, äidilläni oli kaunis ja sileä iho loppuun asti, vaikka hän sairasti vakavasti kaksi vuotta. Muutoinkin ihoni on vahva, odottaessani lapsiani painoni nousi liki 30 kiloa, ainuttakaan raskausarpea ei tullut ja kaikki palautui imetysvuoden aikana, vatsaan ei jäänyt mitään ylimääräistä.

Hyvät pitkät telomeerit ja iho säilyy nuorekkaana pidempään. Myös estrogeeni suojaa rypyiltä. :)

Vierailija
14/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja plastikkakirurgia&pistokset+ laitehoidot ovat ainoita jotka vaikuttavat.

Vierailija
15/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti helokkiöljykapseleita, ja laulamista.

Katsokaa laulajien kasvoja, ei roiku.

Vierailija
16/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kosmetiikkateollisuuden tuotteet ovat erittäin tehokkaita. Hyväuskoiset naiset ostavat niitä ja kuvittelevat, että kaunistuvat ja nuortuvat aivan mainoskuvien naisten kaltaisiksi. Tehokkaasti naiset tuhlaavat rahansa turhuuteen ja valmista nauraa pirullisesti ja käärää liiveihinsa mahtavat voito.

Vierailija
17/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli/retinoidi toimii tutkitusti. Sitä sisältämiä voiteita määrää jopa lääkärit reseptillä. Aiemminkin mainitulla the ordinarylla on hyviä tuotteita. Käyttö kannattaa aloittaa varovasti, esim. vain parina iltana viikossa.

Kosteus on tärkeää, jottei kuivuus korosta juonteita. Hyaluronihappoa sisältävät kasvovedet ja seerumit ovat hyviä. Niitä löytyykin sitten vaikka siltä Lumenelta, kuten se niiden oranssi pipettipullo...

Vierailija
18/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään voide vaan lotion. Siis anti age lotion.

Vierailija
19/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paljon(joka ei ole piljon) botuliinitoksiinia lopettaa ikääntymisen lopulliseti.

Vierailija
20/40 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ei ole varakas, mutta on todella siloposkinen. Moni työkaveri hämmästyi kun jäi eläkkeelle, olivat luulleet noin 50-vuotiaaksi. Syy lienee paitsi geeneissä, myös siinä että äiti ei ota koskaan aurinkoa (palaa herkästi ja käyttää AINA aurinkosuojaa ulos mennessään), ei ole koskaan tupakoinut, ei juuri käytä alkoholia (lasi viiniä lauantaisin ruuan kanssa, jouluna jopa kaksi) ja syö terveellisesti. Ihonhoitona vesipesu, apteekin joku peruskasvovoide ja se aurinkosuoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä