Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka ovat ylpeitä poikiensa pituudesta

Vierailija
01.11.2019 |

Olenko minä ainoa jonka mielestä tämä on outoa?

Naiset kehuskelevat jatkuvasti sillä kuinka heidän poikansa on jo X iässä Y cm pitkä.

Miltä kuulostaisi jos miehet kehuskelisivat sillä kunka kapea vyötärö tai tiimalasimallinen vartalo tyttärellä on jo nuoressa iässä?

Voisiko poikiakin alkaa jo arvostamaan ihmisinä, eikä vain pitkäksi kasvamisen tai saavutusten kautta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pojasta tulee ikävä kyllä lyhyt, on aina kasvanut -käyrillä.

Kunhan tulee empaattinen ja kunnollinen ihminen niin on juuri sopiva olipa pituus mikä hyvänsä.

Vierailija
42/46 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia, mutta mua jotenkin ärsyttää suunnattomasti se "poikien äidit"-hehkutus. Joku työkaverikin siihen osallistunut ja voi hyvän tähden sitä myötähäpeää. Oikein pitää korostaa että mulla on nyt nimenomaan POIKIA ja olen NIIDEN ÄITI, en minkään TYTTÖJEN vaan nimenomaan POIKIEN.

Ja tottakai ne jutut on sitä luokkaa, että pojat pelaa joukkuepelejä ja kiipeilee puissa. Varmaan olisi suuri pöyristys jos joku poika alkaiskin vaikka ratsastamaan ja harrastamaan balettia.

Poikani hurahti peruskoulussa tekstiilitöihin. Kirjoo, virkkaa, neuloo ja ompelee paremmin kuin minä. Halusi ompelukoneen ja saumurinkin. Suunnittelee ja tekee itse vaatteensa.

Suurin osa kyselee kautta rantain meiltä vanhemmilta, että onko poika seksuaalivähemmistön edustaja kun kerran harrastaa tekstiilitöitä? Olemme vastanneet, ettei hän ole avautunut seksuaalisuudestaan eikä seksuaalisuus kai edes riipu mitenkään harrastuksesta.

On merkillistä, ettei pojan kädentaitoja arvosteta jos poika käyttää ”vääriä” työkaluja! Kavereille ei pojan harrastus ole ongelma ja hän tekee heille korvausta vastaan huppareita ja collegeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, aivan sama kuin kehuisi tyttären nuorena kehittyneille rinnoille. Vientiä varmasti riittää poikien suhteen, mutta silti antaa todella huonon kuvan vanhemmista.

Vierailija
44/46 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri pituus on nefilien jälkeläisistä periytyvää.

Ei siis mitään kehumista. Päin vastoin.

Pituuskasvuhan on kiihtynyt taas ennen lopun aikaa. Niin kuin on Sanassa kirjoitettukin.

Vierailija
45/46 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kauhistelen asiaa. Liialla pituudella on sivuvaikutuksia. Nyt 13v 182 cm, vaikea löytää sopivia vaatteita, tykkäisi nuorten muodista, mutta kaikki aina liian pientä. Miesten muoti ihan erilaista. Samoin kengät nyt 47, yritäpä etsiä kivannäköiset, vaihtoehtoja on monesti vähän. Ei naurata.

Vierailija
46/46 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa, aivan sama kuin kehuisi tyttären nuorena kehittyneille rinnoille. Vientiä varmasti riittää poikien suhteen, mutta silti antaa todella huonon kuvan vanhemmista.

En tajua tätä vertausta. Ehkä munan mitta vs rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän