Naiset jotka ovat ylpeitä poikiensa pituudesta
Olenko minä ainoa jonka mielestä tämä on outoa?
Naiset kehuskelevat jatkuvasti sillä kuinka heidän poikansa on jo X iässä Y cm pitkä.
Miltä kuulostaisi jos miehet kehuskelisivat sillä kunka kapea vyötärö tai tiimalasimallinen vartalo tyttärellä on jo nuoressa iässä?
Voisiko poikiakin alkaa jo arvostamaan ihmisinä, eikä vain pitkäksi kasvamisen tai saavutusten kautta?
Kommentit (46)
Minä arvostan kahta pojistani siksi että he ovat pitkiä. Yhtä pojistani arvosta siksi että hän on komea. Tytärtäni arvostan siksi että hän on kaunis.
Minusta on ihan sama mitä he saavuttavat tai millaisia ovat ihmisinä. Minulla tärkeitä ovat nämä asiat.
Meidän pojasta tulee ikävä kyllä lyhyt, on aina kasvanut -käyrillä.
Yksi yh-äiti kerskaili kuinka hänen poikansa on yli 190cm. Ja kuullessaan että mieheni 193cm alkoi raivoamaan että on väärin kuinka lyhyet naiset vievät pitkät miehet pitkiltä naisilta! Olen lyhyt mutta minulle ei miehen pituus yhtä tärkeää. Ja minulla on poikalapsia jotka kasvakoon omilla kasvukäyrillään rauhassa. Jos heidän aikuisiän pituus ei joitain naisia miellytä niin sellaiset naiset muutenkin parempi jättää omaan arvoonsa
Tässä näkee nyt miten pinnallisia naiset ovat.
Ja sitten kehtaavat vielä jauhata päälle jotain "mieheni on 193cm mutta pituus ei ole minulle tärkeetä"
En tiedä minkä pituinen tai painoinen olen. Miksi pitäisi tietää? Olen terve ja kuntoni on kohtuullisen hyvä, se riittää.
Siitä puhe, mistä (itsellä) puute. Harva oikeasti pitkä nainen tällaisia keskusteluja avaa.
Samoin jos nainen alkaa brassailemaan miehensä koulutuksella, kertoo tämä naisen omasta alhaisesta koulutuksesta ja heikosta itsetunnosta.
Itse pyrin arvottamaan sekä miehessä että pojassamme aivan eri asioita. Ja totta puhuen en edes tiedä kuinka pitkä poikamme on.
T. Pitkä, itsenäinen & akateeminen nainen
Totta kai olen ylpeä siitä, pojista on tulossa yhtä pitkiä kuin isänsä. Eli 190cm+.
Mä toivon ettei mun poikani kasva paljoa yli 175 senttiseksi. Saa naisen joka rakastaa, eikä jotain pinnallista pimatsua. Itse olen lyhyempien miesten perään ja tiedän tämän siksi.
Kyllähän äiti saa olla ylpeä lapsestaan, syystä mistä hyvänsä. Lyhyen miehen elämä voi olla ennakkoasenteiden vuoksi haastavampaa ja tutkimusten mukaan pituus korreloi jopa palkkaan miehillä. Itse olen tyytyväinen, että poikani kasvoi 15 cm isäänsä pitemmäksi. Pituusgeenit tulevat minun puoleltani.
Pojan pituudella ei oo mitään väliä, mutta sen pituudella on. Sitten voi kehua, kun yli 16cm löytyy lahkeesta.
Onhan se hyvä jostain asiasta olla ylpeä lapsessaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi yh-äiti kerskaili kuinka hänen poikansa on yli 190cm. Ja kuullessaan että mieheni 193cm alkoi raivoamaan että on väärin kuinka lyhyet naiset vievät pitkät miehet pitkiltä naisilta! Olen lyhyt mutta minulle ei miehen pituus yhtä tärkeää. Ja minulla on poikalapsia jotka kasvakoon omilla kasvukäyrillään rauhassa. Jos heidän aikuisiän pituus ei joitain naisia miellytä niin sellaiset naiset muutenkin parempi jättää omaan arvoonsa
Olisikin se niin yksinkertaista. Lyhyys on helvetillistä miehelle. Onneksesi ja eritoten poikiesi onneksi eivät he lyhyiksi jää.
Vierailija kirjoitti:
Se on hirveä kohtalo. En kaunistele asiaa. kiusaaminen, vähättely, mieheyden kieltäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hirveä kohtalo. En kaunistele asiaa. kiusaaminen, vähättely, mieheyden kieltäminen.
Kiusaaminen on aina hirveä kohtalo :(
Mutta ei kaikkia poikia ole kiusattu lyhyydestä, miksi ei?
Pojat voivat olla pitkiä, mutta heillä on riesanaan poikien pituudesta ylpeiden alle 160 senttiseen äitiensä lyhyet geenit, jotka voivat tulla seuraavassa polvessa esiin. Sitten pitää isoäitien hävetä isäänsä lyhyempiä lapsenlapsipoikia,
Mistäs se kikuli periytyy? Jos isillä pieni, niin onko pojallakin?
No minä aika usein tulen päivitelleeksi jotain poikani pituudesta, koska hän on aina ollut todella pitkä ja kasvanut jäätävää tahtia, joten minulle joka hankin lasten vaatteet ja kengät, hänen pituutensa on jatkuvasti salientti asia. En kyllä kehu asialla, ei ole tullut mieleen että joku voisi ottaa sen niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen on aina hirveä kohtalo :(
Mutta ei kaikkia poikia ole kiusattu lyhyydestä, miksi ei?
No on taatusti. Viimeistään netistä saa lukea, että ei kelpaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Pojan pituudella ei oo mitään väliä, mutta sen pituudella on. Sitten voi kehua, kun yli 16cm löytyy lahkeesta.
17 cm
Ei voi