Muistakaa tilata joululahjat hyvissä ajoin Aliexpressistä
Pakettien tulo kestää aika kauan. Suosittelisin kyllä tilausta jo ihan viikonloppuna, niin ei sitten tule suru puseroon aattoiltana.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo ole jotain kiinalaista tavaraa?
Nii! Saan orkun vaan kun ostan sen saman tavaran kymmenkertaiseisella hinnalla stökmänniltä.
Parempi tilata kaikki nykyään ulkomailta. Aivan sairasta olisi suomalaisen duunarin ostaa jotain suomalaisesta firmasta joka polkee palkkoja, ulkoistaa vuokrafirmoille ja osa-aikaistaa henkilökuntansa. Voitot jaetaan Börssi Clubilla ahneitten veronkiertäjien hyvävelikerhossa.
On se niin kiva löytää omasta paketista esim myrkyltä haisevia rihkamakoruja, kun itse olet ostanut laatutavaraa ajatuksella..
Laatu on nykyään sellaista paskaa ettei sieltä voi tilata mitään.. Ennen sieltä sai ihan ok tuotteita.
On täällä näköjään kohteliastakin porukkaa, kun huolehtii toisten joulusta. Kiitos ap ja hyvät joulut.
Ps. Uppoudun Alin sivuille laatuaikaa viettämään, kiitos.
Näin se ilmasto puhdistuu, kun paskamaasta tilaa paskatavaraa.
Pakko tilata, koska edes oikeita lisenssituotteita ei välttämättä tuoda Suomeen. -_-' Niinpä tilaan siis Kiinasta piraatteja. 99% ovat olleet paitsi edullisia, mutta myös riittävän hyvälaatuisia.
t. eri videopelien fanituotteita keräilevän äiti
Minulla on 17 pakettia tulossa Kiinasta:)
Ovat matkalla:)
Vielä on paljon tilattavaa. Tilaan kaikkea hyödyllistä käyttötavaraa. En mitään turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Myös Amazon.de on hyvä
En ole koskaan päässyt tilaamaan Amazonilta. Ehkä tilaan niin erilaista tavaraa. Esim. en tilaa vaatteita.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17 pakettia tulossa Kiinasta:)
Ovat matkalla:)
Vielä on paljon tilattavaa. Tilaan kaikkea hyödyllistä käyttötavaraa. En mitään turhaa.
Wauu!
Minulla on vielä paljon opittavaa.
ap.
Mutta ehtiikö perille? Postilla on se kahden viikon lakko tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehtiikö perille? Postilla on se kahden viikon lakko tulossa.
"Talo elää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan".
Postin lakot ei Aliexpress veteraania hetkauta. Elämä on laiffii ja ihmisen parasta aikaa.
Muistakaa myös kertoa ettette aio vähentää kulutusta ennen kuin Kiinakin vähentää päästöjään. Se, että ne teidän tilaamienne, Kiinassa valmistettujen tuotteiden päästöt kasvattavat Kiinan päästöjä ei ole mitenkään kytköksissä teidän kulutustapohinne.
Kiitos muistutuksesta. Taidankin tilata saman tien jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilaatte
Kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kaikkia mitä tarvitsen.
On todella halpa harrastus.
Aina parempi jos ei keksi mitään mitä tilaisi, vaan jos on joku puute niin tilaa sitten sitä.
Eikö nuo ole jotain kiinalaista tavaraa?