Auttakaa keksimään mistä sairaudesta voi olla kyse!!?? Etenkin terveydestä tietävät!
Eli ikää 20v ja oon jo vuosia kärsinyt oudoista aineenvaihdun kiinni hirttämisistä.
Tämä tosiaan saattaa yhtäkkiä vain alkaa ja kestä parista päivästä useampaan viikkoon.
Yhtäkkiä virtsaamisen tarpeeni vain vähenee eikä tarvetta vessaan menemisille tunnu koko päivänä ollenkaan tai useampaan päivään. Rakkoon kyllä muodostuu virtsaa hieman mutta se on vähäistä tai ainakin niin vähäistä ettei rakko edes supistele virtsaamisen tarvetta...
Olo on usein tuolloin turvonnut ja vaikka yritän juoda lisää niin tuntuu että se auta kuin korkeintaan hieman...
Usein myöskin ruokahaluni ja janontunne katoaa ja olo on kokoajan kylläinen ja turvonnut.
Usein tämä tila menee itsestään ohi ja jossain kohtaa tilanne normalisoituu.
Tätä on jatkunut vuosia ja kuulemma munuaisissa ei ole vikaa.
Ja tämä oireilu onkin kausiluonteista..
Veriarvit kunnossa paitsi eräs kilpirauhasarvo aavistuksen koholla. Lääkäriin mukaa saattoi olla sattumaa tai sitten viittaa alkavaan kilpirauhasen vajaatoimintaan..
Mistä tässä voi olla kyse?!!!
Olen huomannut, että usein tämä omituinentila alkaa kun olen syönyt jtn runsaasti maitoa sisältävää!?
Eli voiko olla jtn maitoyliherkkyyttä??
Ei tämä normaaliakaan voi olla.
Olen tosiaan sukupuoleltani mies.
Kommentit (26)
Veikkaukseni on, että ap:lla on todellakin ruokavalio päin honkia. Syötkö paljon eineksiä, pikaruokaa ja herkkuja? Usein tuollaisessa ruokavaliossa suolansaanti huitelee pilvissä. Kuinka paljon syöt marjoja ja kasviksia päivässä?
Up