Siivosin vessanpöntön
Kommentit (27)
Kakkatahrat saa viivottua kätevästi ohjaamalla ureasuihkun suoraan tahraan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä toi nyt suurempia tunteita herätä. Mitä pesuainetta käytit?
WV puhdistaja ocean näytti lukevan kyljessä
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mulla onnistu. liekkö liian pieni paine
ap
Vierailija kirjoitti:
Viivottua? Onko raidallinen kakka hauskempi pytyssä?
Tama oli niin harvinainen tapahtuma etta paatit aloittaa siita ihan ketjun? Postasitko someen kanssa :D
treffit kirjoitti:
Tama oli niin harvinainen tapahtuma etta paatit aloittaa siita ihan ketjun? Postasitko someen kanssa :D
Laitoin. Eivät kyllä uskoneet näin tapahtuneen. Onneksi täällä olevat on uskossa vahvempia
ap
Oho. Että oikein sitte.
Nyt lippu salkoon.
Vierailija kirjoitti:
Muistitko pyyhkiä myös renkaan?
No en. Kiitos kun nyt romahdutit hyvän olon tunteeni..
ap
Kerro nyt lisää siitä vessastas. Joo, mulla on harvinaisen tylsää. Aika piristävä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt lisää siitä vessastas. Joo, mulla on harvinaisen tylsää. Aika piristävä ketju.
On kylpyhuoneen lattialla kalkkitahrojakin. Kiinnostaisiko tulla hinkkaamaan ne pois? Ilta olisi aikaa seurata opetustasi?!
ap
Aloin laittamaan ruokaakin. Keitettyjä perunoita paistan pannulla. Lisukkeena lohta ja paistettuja tomaatteja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloin laittamaan ruokaakin. Keitettyjä perunoita paistan pannulla. Lisukkeena lohta ja paistettuja tomaatteja.
ap
Ootko sä nyt omasta mielestäsi unelmien mies? Uskotko vakaasti että toi on mitä nainen haluaa? Puhdas vessa ja paistinpottuja? Perjantai iltana. No et oo mun makuun, mutta makuja on monia. Sanoi ajokoira kun vehjettään nuoli.
Joko naisesi kertoi että pesit sen väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ootko sä nyt omasta mielestäsi unelmien mies? Uskotko vakaasti että toi on mitä nainen haluaa? Puhdas vessa ja paistinpottuja? Perjantai iltana. No et oo mun makuun, mutta makuja on monia. Sanoi ajokoira kun vehjettään nuoli.
:-) no en todellakaan ja miksi pitäisi?
ap
Siis loppuviikosta imurointi ja nyt tämä.
Mitä tähän enää osaa sanoa.
Hienoa, että on mies, joka osaa siivota pönttönsä ralliraidat perseen räjähdettyä sinne.
Eipä toi nyt suurempia tunteita herätä. Mitä pesuainetta käytit?