Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nuo Lauri Ylösen suunnittelemat tasakattoiset puutalot toimivat Suomen talvessa?

Vierailija
01.11.2019 |

Luulisi, että sille on ollut syynsä miksi ennen muinoin rakennuksissa oli jyrkkä katto ja pitkät räystäät.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut yhtäkään ohjelmaa tai perehtynyt näihin Laurin tuotoksiin, mutta ihmetyttää, että kuka tilaisi muusikolta arkkitehdin työn? Jos minä joskus rakennuttaisin talon, sen suunnittelisi kyllä oikea arkkitehti, ei mikään muusikko. Arkkitehti voisi kyllä sitten taas tulla soittamaan juhliimme, jos on taitava harrastelijamuusikko, siihen kun ei tutkintoja tarvita. 

Sama, en ole katsonut yhtään jaksoa, mutta en ymmärrä miksi hänen pitää tunkea itsensä tähän ohjelmaan. Minusta olisi ollut mielenkiintoista katsoa ohjelmaa jossa olisi ollut arkkitehtejä suunnittelemassa taloja. Tykkään muutamista Rasmuksen kappaleista ja Lauri on neutraali henkilö minulle, mutta alkaa kyllästyttää kun jokaiseen ohjelmaan pitää tunkea "julkkiksia". Onko ihmiset niin sopuleita ja yksinkertaisia, että katsovat ohjelmia vain jos niissä on tunnettu henkilö mukana? 

Vierailija
62/63 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut yhtäkään ohjelmaa tai perehtynyt näihin Laurin tuotoksiin, mutta ihmetyttää, että kuka tilaisi muusikolta arkkitehdin työn? Jos minä joskus rakennuttaisin talon, sen suunnittelisi kyllä oikea arkkitehti, ei mikään muusikko. Arkkitehti voisi kyllä sitten taas tulla soittamaan juhliimme, jos on taitava harrastelijamuusikko, siihen kun ei tutkintoja tarvita. 

Sama, en ole katsonut yhtään jaksoa, mutta en ymmärrä miksi hänen pitää tunkea itsensä tähän ohjelmaan. Minusta olisi ollut mielenkiintoista katsoa ohjelmaa jossa olisi ollut arkkitehtejä suunnittelemassa taloja. Tykkään muutamista Rasmuksen kappaleista ja Lauri on neutraali henkilö minulle, mutta alkaa kyllästyttää kun jokaiseen ohjelmaan pitää tunkea "julkkiksia". Onko ihmiset niin sopuleita ja yksinkertaisia, että katsovat ohjelmia vain jos niissä on tunnettu henkilö mukana? 

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko kopioida ulkomailta, koska se on tyylikästä. Ihan sama onko siinä mitään järkeä.