V***u! Joulu pilalla!!!
En pääse viettämään joulua muun perheen ja suvun kanssa kun TAAS pitää olla töissä. Taas piti osaston prinesessa saada lomansa juuri jouluviikolle koska hänellä on vaan kaksi lomapäivää. Oma moka kun on kaikki jo käyttänyt.
Kommentit (24)
tasan ei mene nallekarkit kirjoitti:
Mä olisi mielelläni joulun töissä. Ei kiinnosta perhe-/ sukujoulut. Siitä saisi myös tuplaliksan ja pyhälisät, mutta vaitettavasti ei ole tarjottu sellaista mahdollisuutta.
Teillä ei siis tehdä vuorotöitä?
Se on kyllä kumma, että joillekin vuorotyötä tekeville ihmisille tulee yllätyksenä, että juhlapyhät on ihan normaaleja työpäiviä, tosin niistä maksetaan vähän ekstraa. Miten ap teillä esimies ottaa kantaa tuohon? Eikö hän ole sitä mieltä, että pitäisi vuorotella eikä myöntää lomia joulun ajankohtaan sellaiselle, joka on viime joulunkin saanut olla vapaalla? Sinuna minä menisin pomon juttusille asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
tasan ei mene nallekarkit kirjoitti:
Mä olisi mielelläni joulun töissä. Ei kiinnosta perhe-/ sukujoulut. Siitä saisi myös tuplaliksan ja pyhälisät, mutta vaitettavasti ei ole tarjottu sellaista mahdollisuutta.
Teillä ei siis tehdä vuorotöitä?
Ei muuten, paitsi kiireeseen aikaan, joskus joutuu paiskimaan ylitöitä. Mulle käy sekin.