Kummalla puolella takkia heijastin pitää kaupungissa olla?
Kaikki nuo ohjeet puhuu jos kävelee autotiellä kuten maaseudulla, mutta kaupungissa on kevyenliikenteenväylät. Kumpaan hihaan/helmaan laitan sen?
Kommentit (26)
Kerran käveli mies vastaan, jolla oli takki täynnä heijastimia. Ihan turhan kanssa, autoilijat selaavat puhelimia eikä siitä jalankulkijan taposta saa kuin sakot. Onpahan yksi köyhä vähemmän.
Ainakin persuilla molemmilla puolilla koska ei voi etukäteen tietää miten perin takki on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaupungissa mitään heijastimia tarvii. Täällä on katuvalot, myös kevyenliikenteenväylillä.
En oo tähän ikään mennessä 45v mitään heijastimia käyttänyt ja hengissä oon edelleen vaikka liikun pimeällä jalan.Mutta jos sulla heijastin on pakko laittaa, niin hanki turvaliivit. Eipä tarvii miettii mihin pistät sen killuttimen roikkumaan.
On ne heijastimet hyviä taajamissa ainakin. Kuka urpo nyt jotkut turvaliivit päällä menee joka päivä toimistolle töihin.
Tämä pyöräilevä urpo - myös päivänvalossa sillä liiveissä on myös huomioväri.
No onhan tuo melkoinen haitta. Käy repimässä myös muidenkin työmiesten huomioliivit ja hohtavat vaatteet pois jos ja kun valoisaan aikaan pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Kerran käveli mies vastaan, jolla oli takki täynnä heijastimia. Ihan turhan kanssa, autoilijat selaavat puhelimia eikä siitä jalankulkijan taposta saa kuin sakot. Onpahan yksi köyhä vähemmän.
Yhdeksänkymmentä kiloa läskiä - puhun siis itsestäni - konepellillä ja tuulilasilla vastaanotettuna viidenkymmenen kilometrin tuntinopeudella aiheuttaa varmaankin ihan kivat vauriot autoon.
Ostin juuri heijastinhanskat ja -huivin. Pitäis näkyä ihan hyvin kaikkiin suuntiin.
Mulla on joka takissa 2, ainakin. Osaan (urheilu) olen ommellut ja osassa vaan roikkuu normaalisti. Myös laukussa ja repussa on heijastin. Mieluummin niin että näkyy joka puolelta.