Miten kosketan miestä ”vahingossa”?
Antakaa vinkkejä, ei saa olla liian läpinäkyvää.
Kommentit (82)
Jos on molemminpuolista flirttiä niin sit on ok hieman vaivihkaa hipaista 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos on molemminpuolista flirttiä niin sit on ok hieman vaivihkaa hipaista 👍
En kestä, miksi pidän tästä miehestä liikaa? Jotenkin heti hänet nähdessäni tuli sellainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs nainen töissä kosketti kämmenselkääni työn lomassa niin, ettei se mitenkään voinut olla vahinko. Tilanne tuli niin yllättäen, että suorastaan säikähdin, enkä tiennyt mitä siitä olisi pitänyt ajatella. Ei mielestäni oltu edes juttutasolla flirttailtu tai mitään että jotain sellaisia olisi voinut odottaa. Jonkinlainen pohjustus olisi ihan kiva, ennenkuin syöksytte kättä pitelemään.
Mitä sitten tapahtui?
Tää mies ei oo yhtään säikkyvää tyyppiä.
Enkä kyllä tekis mitään noin suoraa...
Nainen kai huomasi millaisena yllätyksenä se minulle tuli ja otti etäisyyttä, koska reaktioni ei kaiketi ollut odotetunlainen ja minä jäin pää täynnä kysymysmerkkejä ihmettelemään, että mitäs ihmettä. Nainen oli muutenkin vain tilapäisesti töissä ja työt loppui jonkin ajan kuluttua, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs nainen töissä kosketti kämmenselkääni työn lomassa niin, ettei se mitenkään voinut olla vahinko. Tilanne tuli niin yllättäen, että suorastaan säikähdin, enkä tiennyt mitä siitä olisi pitänyt ajatella. Ei mielestäni oltu edes juttutasolla flirttailtu tai mitään että jotain sellaisia olisi voinut odottaa. Jonkinlainen pohjustus olisi ihan kiva, ennenkuin syöksytte kättä pitelemään.
Mitä sitten tapahtui?
Enkä kyllä tekis mitään noin suoraa...Nainen kai huomasi millaisena yllätyksenä se minulle tuli ja otti etäisyyttä, koska reaktioni ei kaiketi ollut odotetunlainen ja minä jäin pää täynnä kysymysmerkkejä ihmettelemään, että mitäs ihmettä. Nainen oli muutenkin vain tilapäisesti töissä ja työt loppui jonkin ajan kuluttua, se siitä.
Ehkä se oli sitten hänen tapansa flirttailla? En tiedä.
Ota se egobuustina, ainakin oli luultavasti kiinnostunut.
Minä onnistuin koskemaan viattomasti kolme kertaa vieressä istuvaa miestä. Istuimme nuotiolla ja sieltä sattui lentämään jotain miehen päähän eli sain syyn pörröttää tukkaa. Ilma oli viileä ja miehellä t-paita, ihan ohimennen silitin käsivartta ja kysyin eikö palella. Kerran vielä taputin toverillisesti selkään, kun se erääseen keskusteluun sattumalta sopi.
Levität ruumiinavaukselta näyttävän v*i*ttusi levälleen ja annat löyhkään levitä miehen sieraimiin! ;)
Vierailija kirjoitti:
Levität ruumiinavaukselta näyttävän v*i*ttusi levälleen ja annat löyhkään levitä miehen sieraimiin! ;)
Ruumiinavaukselta näyttävän?
Vierailija kirjoitti:
Minä onnistuin koskemaan viattomasti kolme kertaa vieressä istuvaa miestä. Istuimme nuotiolla ja sieltä sattui lentämään jotain miehen päähän eli sain syyn pörröttää tukkaa. Ilma oli viileä ja miehellä t-paita, ihan ohimennen silitin käsivartta ja kysyin eikö palella. Kerran vielä taputin toverillisesti selkään, kun se erääseen keskusteluun sattumalta sopi.
Heh en kyllä osaa yhtään kuvitella itseäni taputtamassa tuota miestä selkään, ei vaan yhtään sovi.
Miksi se pitäisi tapahtua vahingossa? Nainen saa kyllä vaikka kähmiä ja kouria miestä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi tapahtua vahingossa? Nainen saa kyllä vaikka kähmiä ja kouria miestä jos haluaa.
Ai saa vai?
Välillä tekisi mieli vaan istua hänen syliinsä.
Ehkä pitäisi vaan yrittää rauhoittua... hormonit hyrrää taas.
Jos olet rintava, niin hyvä muistijäljen jättävä vahinkokosketus on tökätä rinnoilla selkään tai olkavarteen jossain sopivassa tilanteessa, vaikkapa ruokalajonossa tai oviaukosta jonoteltaessa läpi. Onnistuu se pienirintaiseltakin, mutta akrobatia kosketuksen naamioimiseksi satunnaiseksi vahingoksi vaatii vähän enemmän.
Voi olla radikaali ehdotus, mutta mitä jos puhuisit kyseiselle miehelle? Jos teillä synkkaa, niin pyydä kahville tjsp. Miksi työpaikalla pitäisi kenenkään olla muka vahingossa koskemassa toisia ihmisiä? Kättely ok ja hyvien tuttujen kesken halaaminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi koskettaa jotakuta "vahingossa"? Huono signaali pervoille
Huono signaali pervolta.
Naisena en pitäisi siitä, että joku koskee "vahingossa". Monella miehellä sama. Tuo "siemenen itämään laittaminen" on ihmisen manipulointia ja siksi ajatuksena melko vastenmielinen. Ehdotan, että lähestyt kyseistä miestä jollakin häntä arvostavalla tavalla. Kuten vaikka juttelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin lääppijä-ahdistelija. #mentoo. Toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta
En mä oo koskenu keneenkään. Sitäpaitsi mies vilkaisi itsekin rintavarustustani.
Tämä tissien katsominen on vahinko!
Siis kuinkahan moni ihminen vihaa mua koska katson vahingossa heidän tissejä.
T. Nainen
Naisen kuuluu tehdä aloite fyysisestä kanssakäymisestä.
Esimerkiksi siten, että miehen istuessa nainen lähestyy edestä tai sivulta kiertäen taakse (kuten eläimet tapaavat tehdä) ja kevyesti ohimennen kämmennellä koskettaa selkää.
Riippuu siitä mitä "vahingossa" tarkoittaa - havaintoja:
Äijä mukaan heti käyttöön - "horjahdus vahingossa" tanssilattialla kaulaan tai etupuolelle tanssimaan kiinni. Tärpää tai sitten kypsähtää illan kymmenenteen törmäilijään tai tottumaton arempi tapaus poistuu takavasemmalle. Arvosteluskaala: 1 = kivulias kaatokännisen tai kiukkupussin törmäys, 10 = uskottava huudahdus, kapsahdus kaulaan sekä perään makuuhuonekatse täydellisten pörröhiusten läpi
Vähemmän suoraviivaisia
-Erottuva ulkonäkö ja ruuhkassa hipaisu ohi kävellessä sekä kädellä hipaisu ja hetkeksi kevyt ote kädestä. Katoaminen hetkeksi voi lisätä uteliaisuutta.
-Nauru jutuille, kosketus kädellä rintakehään ja, jos oikein hyvä vitsi loput naikkosesta siihen kippurassa perään.
-"Kiva paita, jännä kangas, anna mä koitan"
-"onpa kylmä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin lääppijä-ahdistelija. #mentoo. Toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta
En mä oo koskenu keneenkään. Sitäpaitsi mies vilkaisi itsekin rintavarustustani.
Tämä tissien katsominen on vahinko!
Siis kuinkahan moni ihminen vihaa mua koska katson vahingossa heidän tissejä.
T. Nainen
Et olekaan mies... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en pitäisi siitä, että joku koskee "vahingossa". Monella miehellä sama. Tuo "siemenen itämään laittaminen" on ihmisen manipulointia ja siksi ajatuksena melko vastenmielinen. Ehdotan, että lähestyt kyseistä miestä jollakin häntä arvostavalla tavalla. Kuten vaikka juttelemalla.
On se jännä kun naiset tykkää puhua miesten puolesta täällä.
Mitä sitten tapahtui?
Enkä kyllä tekis mitään noin suoraa...