Miten kosketan miestä ”vahingossa”?
Antakaa vinkkejä, ei saa olla liian läpinäkyvää.
Kommentit (82)
Kravatista kiinni, kieli korvaan ja hönkii jotain ranskalta kuulostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt alkaa muka taas analysoimaan, että jokainen naisen kosketus saattaa olla merkki jostain suuremmasta, voi p*rse.
Mitenniin taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin lääppijä-ahdistelija. #mentoo. Toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta
En mä oo koskenu keneenkään. Sitäpaitsi mies vilkaisi itsekin rintavarustustani.
Miehellä on itsemääräämisoikeus kehoonsa, sairas pervo.
Jos joku vilkaisee tissejäsi, ei se tarkoita mitään. Sinä olet jo kuitenkin seksuaalisesti ahdistelemassa miestä.
Edelleen, toivottavasti saat syytteen tai potkut, jos olette samassa työpaikassa
Kun mies istuu sohvalla tms niin pyydä apua kännykän kanssa johonkin. Siinä pikkuhiljaa nojaat kohti kun seuraat ohjeita ja huomaamatta siirrät käden tai oman perseen miehen reidelle miten vain on luontevinta.
Älä vaan. Ahdisteluahan se olisi. Et varmaan halua, että naapurin Rauno koskettaisi sua MUKA VAHINGOSSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin lääppijä-ahdistelija. #mentoo. Toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta
En mä oo koskenu keneenkään. Sitäpaitsi mies vilkaisi itsekin rintavarustustani.
Jos joku vilkaisee tissejäsi, ei se tarkoita mitään. Sinä olet jo kuitenkin seksuaalisesti ahdistelemassa miestä.
Edelleen, toivottavasti saat syytteen tai potkut, jos olette samassa työpaikassa
Tämä. Mä voin vaikka heittäytyä asfaltille selälleen eteesi ja katsoa hameen alle mitä siellä näkyy. Mulla on oikeus katsoa ja hallita itse kaulani lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sut raisknnut vai mikä sua liikuttaa näin kovasti :D
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain mitä suomalainen nainen tekee kun tykkää pojasta tai miehestä. Mua on nainen lyönyt, potkinut peppuun ja ottanut lippiksen päästä ja sen jälkeen istunut sen päälle. Tee jotain noista kun et uskalla kertoa tunteista.
LOL
Suomalainen nainen se vaan lyö, potkii ja hakkaa kun tykkää miehestä, oijoi! Selvät sävelet!
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan. Ahdisteluahan se olisi. Et varmaan halua, että naapurin Rauno koskettaisi sua MUKA VAHINGOSSA.
On minuakin kosketeltu/hipaistu esim. käsivarsista miesten toimesta ja jos minä haluan tehdä saman niin ootte kauhuissanne ja joudan linnaan? Mitä ihmettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia haluat koskettaa? Ymmärtäisin lääppimisenkin mutta en pelkkää koskettamista kun paikkakin tuntuu olevan yhdentekevä.
Koska en pysty hillitä ajatuksiani... oikeastaan haluaisin että mies koskettaisi minua mutta ei ole tapahtunut, nyyh.
onko sitten edes vapaa mies kun ei ole koskenut?
Mammojen mielestä miehiä saa ahdistella?
Vuosi sitten kiljuttiin #metoo:ta.
Mitenkäs se taas menikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt alkaa muka taas analysoimaan, että jokainen naisen kosketus saattaa olla merkki jostain suuremmasta, voi p*rse.
Mitenniin taas?
No juuri kun toisessa ketjussa on nakutettu, ettei ne naisten signaalit ja merkit mitään meinaa ja olen alkanut sisäistämään että ne kaikki naisten hiplailut, tuijottelut sun muut voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin taas?
No juuri kun toisessa ketjussa on nakutettu, ettei ne naisten signaalit ja merkit mitään meinaa ja olen alkanut sisäistämään että ne kaikki naisten hiplailut, tuijottelut sun muut voi jättää omaan arvoonsa.
Jaa, en ole nähnyt koko ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mielestä miehiä saa ahdistella?
Vuosi sitten kiljuttiin #metoo:ta.
Mitenkäs se taas menikään?
En ole ikinä kiljunut metoota.
Kerro tooosassasi muhivasta hiiivasienesdä ja mahlamehun toiveesta sisääsi saamisesta... yuuuuhh ...tylllerö v*itttu! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu oikein naurattaa? Mites se #metoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia haluat koskettaa? Ymmärtäisin lääppimisenkin mutta en pelkkää koskettamista kun paikkakin tuntuu olevan yhdentekevä.
Koska en pysty hillitä ajatuksiani... oikeastaan haluaisin että mies koskettaisi minua mutta ei ole tapahtunut, nyyh.
onko sitten edes vapaa mies kun ei ole koskenut?
En tiedä yhtään. Vibat että ei ole varattu vaikka eihän sitä voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu oikein naurattaa? Mites se #metoo?
Mua ei oo koskaan kiinnostanut metoo. Se että jotkut naiset sitä huutaa tai kokee ahdistelua ei tarkoita että kaikki kokisivat. Älä oleta.
"Nukahda" miehen olkapäälle, kun katsotte leffaa.
Muista olla viltin alla, jotta voit samalla masturboida "unissasi".
Nouset sen työpöydälle seisomaan leveään haara-asentoon, kyykistyt lievästi ja paljastat hälle va*g*i*nasi!