Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kosketan miestä ”vahingossa”?

Vierailija
31.10.2019 |

Antakaa vinkkejä, ei saa olla liian läpinäkyvää.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouset sen työpöydälle seisomaan leveään haara-asentoon, kyykistyt lievästi ja paljastat hälle va*g*i*nasi!

Vierailija
22/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kravatista kiinni, kieli korvaan ja hönkii jotain ranskalta kuulostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt alkaa muka taas analysoimaan, että jokainen naisen kosketus saattaa olla merkki jostain suuremmasta, voi p*rse.

Mitenniin taas?

Vierailija
24/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin lääppijä-ahdistelija. #mentoo. Toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta

En mä oo koskenu keneenkään. Sitäpaitsi mies vilkaisi itsekin rintavarustustani.

Miehellä on itsemääräämisoikeus kehoonsa, sairas pervo.

Jos joku vilkaisee tissejäsi, ei se tarkoita mitään. Sinä olet jo kuitenkin seksuaalisesti ahdistelemassa miestä.

Edelleen, toivottavasti saat syytteen tai potkut, jos olette samassa työpaikassa

Vierailija
25/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies istuu sohvalla tms niin pyydä apua kännykän kanssa johonkin. Siinä pikkuhiljaa nojaat kohti kun seuraat ohjeita ja huomaamatta siirrät käden tai oman perseen miehen reidelle miten vain on luontevinta.

Vierailija
26/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan. Ahdisteluahan se olisi. Et varmaan halua, että naapurin Rauno koskettaisi sua MUKA VAHINGOSSA.

Vierailija
27/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin lääppijä-ahdistelija. #mentoo. Toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta

En mä oo koskenu keneenkään. Sitäpaitsi mies vilkaisi itsekin rintavarustustani.

Jos joku vilkaisee tissejäsi, ei se tarkoita mitään. Sinä olet jo kuitenkin seksuaalisesti ahdistelemassa miestä.

Edelleen, toivottavasti saat syytteen tai potkut, jos olette samassa työpaikassa

Tämä. Mä voin vaikka heittäytyä asfaltille selälleen eteesi ja katsoa hameen alle mitä siellä näkyy. Mulla on oikeus katsoa ja hallita itse kaulani lihaksia.

Vierailija
28/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sut raisknnut vai mikä sua liikuttaa näin kovasti :D

Vierailija
29/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain mitä suomalainen nainen tekee kun tykkää pojasta tai miehestä. Mua on nainen lyönyt, potkinut peppuun ja ottanut lippiksen päästä ja sen jälkeen istunut sen päälle. Tee jotain noista kun et uskalla kertoa tunteista.

LOL

Suomalainen nainen se vaan lyö, potkii ja hakkaa kun tykkää miehestä, oijoi! Selvät sävelet!

Vierailija
30/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan. Ahdisteluahan se olisi. Et varmaan halua, että naapurin Rauno koskettaisi sua MUKA VAHINGOSSA.

On minuakin kosketeltu/hipaistu esim. käsivarsista miesten toimesta ja jos minä haluan tehdä saman niin ootte kauhuissanne ja joudan linnaan? Mitä ihmettä

Vierailija
31/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia haluat koskettaa? Ymmärtäisin lääppimisenkin mutta en pelkkää koskettamista kun paikkakin tuntuu olevan yhdentekevä.

Koska en pysty hillitä ajatuksiani... oikeastaan haluaisin että mies koskettaisi minua mutta ei ole tapahtunut, nyyh.

onko sitten edes vapaa mies kun ei ole koskenut?

Vierailija
32/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielestä miehiä saa ahdistella?

Vuosi sitten kiljuttiin #metoo:ta. 

Mitenkäs se taas menikään?

Vierailija
33/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt alkaa muka taas analysoimaan, että jokainen naisen kosketus saattaa olla merkki jostain suuremmasta, voi p*rse.

Mitenniin taas?

No juuri kun toisessa ketjussa on nakutettu, ettei ne naisten signaalit ja merkit mitään meinaa ja olen alkanut sisäistämään että ne kaikki naisten hiplailut, tuijottelut sun muut voi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
34/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin taas?

No juuri kun toisessa ketjussa on nakutettu, ettei ne naisten signaalit ja merkit mitään meinaa ja olen alkanut sisäistämään että ne kaikki naisten hiplailut, tuijottelut sun muut voi jättää omaan arvoonsa.

Jaa, en ole nähnyt koko ketjua.

Vierailija
35/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen mielestä miehiä saa ahdistella?

Vuosi sitten kiljuttiin #metoo:ta. 

Mitenkäs se taas menikään?

En ole ikinä kiljunut metoota.

Vierailija
36/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tooosassasi muhivasta hiiivasienesdä ja mahlamehun toiveesta sisääsi saamisesta... yuuuuhh ...tylllerö v*itttu! ;)

Vierailija
37/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu oikein naurattaa? Mites se #metoo? 

Vierailija
38/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia haluat koskettaa? Ymmärtäisin lääppimisenkin mutta en pelkkää koskettamista kun paikkakin tuntuu olevan yhdentekevä.

Koska en pysty hillitä ajatuksiani... oikeastaan haluaisin että mies koskettaisi minua mutta ei ole tapahtunut, nyyh.

onko sitten edes vapaa mies kun ei ole koskenut?

En tiedä yhtään. Vibat että ei ole varattu vaikka eihän sitä voi tietää.

Vierailija
39/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu oikein naurattaa? Mites se #metoo? 

Mua ei oo koskaan kiinnostanut metoo. Se että jotkut naiset sitä huutaa tai kokee ahdistelua ei tarkoita että kaikki kokisivat. Älä oleta.

Vierailija
40/82 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nukahda" miehen olkapäälle, kun katsotte leffaa.

Muista olla viltin alla, jotta voit samalla masturboida "unissasi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan