Menossa hoitamaan 2-vuotiasta lasta viideksi tunniksi, mitä virikettä keksin?
Kyseessä 2-vuotias, hyvin vilkas poika. Hoitopaikan lähellä pieni puisto, mutta siellä ei ole kuin keinut. Ideoita otetaan vastaan?
Kommentit (18)
Anna sille pädi tai älypuhelin käteen niin pysyy hiljaa.
Laita sille kaulapanta ja talutushihna. leikkikää että talutat koiraa. Sitten kaks tuntia jossain ostarilla pyöriskelet.
Ulkoilua niin pitkään kuin jaksaa kiinnostaa. Ruokailu. Luet kirjoja, pikkuautoja, palikkatorneja.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilua niin pitkään kuin jaksaa kiinnostaa. Ruokailu. Luet kirjoja, pikkuautoja, palikkatorneja.
Ai että pojalle ei voi antaa esim. nukkeja vaan pitää olla autoja?
Itse ottaisin läppärin mukaan. Menee aika mukavammin.
Sinccis
Kuule. Minä päätin aikoinani että minun pojistani ei tule mitään stereotyyppisiä autopoikia. Osoittelin puita, kukkia, taloja, eläimiä. Ei ollut autokirjoja, vaatteetkin vaaleanpunaisia. Poika kierähti kuin hylje pulkastaan jo ennen kuin osasi kävellä ja lähti ryömimään jokaisen auton perään. 3-vuotiaana tunnisti kaikki automerkit jostain pölykapselin muodosta.
Että jaxuhali vaan, aina voi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että pojalle ei voi antaa esim. nukkeja vaan pitää olla autoja?
Ei tuossa niin sanottu. turha tulla pätemään.
Lue hänelle. Sitä nykyään ja ilmeisesti jo parikymmentä vuotta sitten kovin harvat vanhemmat tekivät.
Ei sun tartte keksiä mitään virikkeitä, se on 2 vee ja haluaa istua sun sylissä kun luet. Vaikka lukisit silmän anatomiaa tai sopimusoikeutta.
Välillä ruokaa.
Eiköhän se keinuttelu ainakin ole ihan kivaa pienen mielestä, niin kauan kun ilmaisee tylsistyvänsä (vääntelehtii, itkee)
Vierailija kirjoitti:
No lue kanssa satuja. Käykää ostamassa herkkuja kaupasta.
Miksi herkkuja?
2-vuotias löytää ulkoa paljon muutakin kuin ne keinut. Tutkitte kiviä, metsää, autoja, mitä nyt ympäristössä onkin. Tuon ikäinen on ihanan kiinnostunut kaikesta, ei sun tarvi keksiä tekemistä, menet vaan mukaan ja pidät huolen, että on turvallista.
Toki voi vaikka palloa heitellä tai potkia jos on siihen sopiva paikka. Ja sitten sisällä ruokailun jälkeen vaikka lukemista tai taas asioiden ihmettelyä.
Mun tyttö leikki taas prinsessaa kuusivuotiaaksi saakka olipa mitkä vaatteet vaan
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö leikki taas prinsessaa kuusivuotiaaksi saakka olipa mitkä vaatteet vaan
Varo vaan, tällainen on nykyään kiellettyä ja tulee pukeutua vaan harmaaseen kaapuun ettei vahingossakaan tule oletetuksi toiseen sukupuoleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, tällainen on nykyään kiellettyä ja tulee pukeutua vaan harmaaseen kaapuun ettei vahingossakaan tule oletetuksi toiseen sukupuoleen!
Tarkoitit varmaan niitä 5765456 uutta sukupuolta?
Istu lastenhuoneen lattialle, niin kaikki tulee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille kaulapanta ja talutushihna. leikkikää että talutat koiraa. Sitten kaks tuntia jossain ostarilla pyöriskelet.
Älytön kommentti.
Taidat olla lapseton. Ainakin toivon että olet.
No lue kanssa satuja. Käykää ostamassa herkkuja kaupasta.