Moii! Kysy mitä vaan some/IG influenceriltä. :)
Tunnistukseen johtaviin kyssäreihin en vastaa. Olen some influencer eli Suomeksi vaikuttaja. Kenttänäni toimii lähinnä Instagram ja keskityn fitnessiin ja wellnessiin. 🙂
N21
Kommentit (24)
some/IG influencer == kerjään ilmaisia tavaroita ja palveluita ilman häpeää
AP lienee niitä "instagram-vaikuttajia", jotka saavat "palkkansa" kun käyvät Dubaissa palvelemassa sheikkien perversioita -- ei taida muita Suomesta löytyäkään. :-)
41-vuotias somesta piittaamaton nainen täällä hei.
Miten kehtaatte kommentoida noin rumasti aloittajalle? Mistä tuollainen silmitön viha oikein kumpuaa? Olisin halunnut lukea asiallisia kysymyksiä ja vastauksia niihin, ja näin tutustua itsestäni poikkeavan ihmisen elämäntyyliin. Mutta eihän kukaan viitsi tällaista ketjua pitää edes hengissä, kun se täyttyy sonnalla alta aikayksikön.
Ap, kysymys: oletko kehittänyt toimintaasi tavoitteellisesti vai tuliko sinusta sattumalta "vaikuttaja"? Kuinka kauan siihen meni?
Itse olen kirjoittanut nuo ensimmäiset kysymykset. Ehkä ne vaikuttavat ilkeiltä, mutta nykyään kun näitä "somevaikuttajia" mahtuu kolmetoista tusinaan. Osa näistä "vaikuttajista" kerjää ilmaista tavaraa/hotelliöitä jne. somenäkyvyyttä vastaan. Onhan minullakin sosiaalisen median tilejä. En silti kuvittele (tai edes toivo) olevani mikään "vaikuttaja".
Minua ihan aidosti kiinnostaa somevaikuttajan näkemys siihen, miten hän mielestään vaikuttaa ihmisten elämiin tai ylipäätään yhtään mihinkään. Miten Instagram poseeraukset parantavat kenenkään muun elämänlaatua tai miksi juuri hän on mielestään niin tärkeä, että on oikein vaikuttaja.
Bonuskysymyksenä vielä: Onko jotenkin vaikuttavampaa puhua influenceristä, fitnessistä ja wellnessistä, kuin vaikuttamisesta, kuntoilusta ja hyvinvoinnista?