Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moii! Kysy mitä vaan some/IG influenceriltä. :)

Vierailija
31.10.2019 |

Tunnistukseen johtaviin kyssäreihin en vastaa. Olen some influencer eli Suomeksi vaikuttaja. Kenttänäni toimii lähinnä Instagram ja keskityn fitnessiin ja wellnessiin. 🙂

N21

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit täällä kertoo kaiken, millaisia ihmisiä täällä pyörii. Vihataan kaikkea ja kaikkia, mikä on erilaista kuin oma surkea elämä, jolle halutaan pönkitystä. Siksi kommentit on tätä luokkaa, huh huh.

Aloittaja varmaan katosi jo linjoilta tän "ihastuttavan" palautteen myötä. Mulla ois silti OIKEA kysymys! Miten olet hankkinut seuraajasi? Käytköp tykkäämässä ja seuraat jotta seurataan takaisin. Entä miten suhtaudut siihen että osa seuraa ja kun seuraat takaisin, lopettavat heti oman seuraamisensa?

PS. kaikki katkerat voi peukuttaa tän munkin kommentin alas mut mäpä en välitä, koska mä katson ylöspäin ihan toisenlaisia ihmisiä kuin täällä negatiivisesti ilkeilijöitä. Sellaiset saa multa osakseen vaan säälinaurua ja myötähäpeää.

Itse olen kirjoittanut nuo ensimmäiset kysymykset. Ehkä ne vaikuttavat ilkeiltä, mutta nykyään kun näitä "somevaikuttajia" mahtuu kolmetoista tusinaan. Osa näistä "vaikuttajista" kerjää ilmaista tavaraa/hotelliöitä jne. somenäkyvyyttä vastaan. Onhan minullakin sosiaalisen median tilejä. En silti kuvittele (tai edes toivo) olevani mikään "vaikuttaja". 

Minua ihan aidosti kiinnostaa somevaikuttajan näkemys siihen, miten hän mielestään vaikuttaa ihmisten elämiin tai ylipäätään yhtään mihinkään. Miten Instagram poseeraukset parantavat kenenkään muun elämänlaatua tai miksi juuri hän on mielestään niin tärkeä, että on oikein vaikuttaja.

Bonuskysymyksenä vielä: Onko jotenkin vaikuttavampaa puhua influenceristä, fitnessistä ja wellnessistä, kuin vaikuttamisesta, kuntoilusta ja hyvinvoinnista?

Vierailija
22/24 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

some/IG influencer == kerjään ilmaisia tavaroita ja palveluita ilman häpeää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lienee niitä "instagram-vaikuttajia", jotka saavat "palkkansa" kun käyvät Dubaissa palvelemassa sheikkien perversioita -- ei taida muita Suomesta löytyäkään. :-)

Vierailija
24/24 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias somesta piittaamaton nainen täällä hei.

Miten kehtaatte kommentoida noin rumasti aloittajalle? Mistä tuollainen silmitön viha oikein kumpuaa? Olisin halunnut lukea asiallisia kysymyksiä ja vastauksia niihin, ja näin tutustua itsestäni poikkeavan ihmisen elämäntyyliin. Mutta eihän kukaan viitsi tällaista ketjua pitää edes hengissä, kun se täyttyy sonnalla alta aikayksikön.

Ap, kysymys: oletko kehittänyt toimintaasi tavoitteellisesti vai tuliko sinusta sattumalta "vaikuttaja"? Kuinka kauan siihen meni?