Mies otti kumin pois ilman lupaa!
Tapailin mukavalta vaikuttavaa miestä pari viikkoa. Päädyimme sitten sänkyyn ja kaiken toiminnan keskellä kyseinen mies otti kondomin pois ilman lupaani. Ahdistuin, niin etten saanut tilanteessa mitään sanotuksi.
Myöhemmin kerroin miehelle, että tilanne suututtaa, enkä tahdo tavata häntä enää. Nyt odotan sukupuolitautitestin tuloksia ja elämäni pyörii tapahtuman ympärillä. Tilanne on alkanut masentamaan ja olen miettinyt ottavani sairaslomaa. Syytän itseäni, että luotin koko tyyppiin.
Kommentit (27)
Mielestäni ei voi syyttää raiskauksesta koska ap huomasi miehen ottavan kumin pois eikä ilmaissut eleelläkään, että haluaisi miehen laittavan uuden kumin vaan ilmaisi edelleen haluavansa seksiä kumittomuudesta huolimatta.
Jos ap olisi sanonut, ettei halua jatkaa tai tehnyt sen muuten selväksi ja mies olisi pakottanut ap:n harrastamaan seksiä kanssaan, olisi kyseessä ollut r*iskaus.
Tai joku voi pitää r*iskauksena myös kumin pois ottamista niin, ettei mies varmista, että ap haluaa harrastaa seksiä ilman kumia. Ap olisi silloin suostunut yhdyntään vain kumin kanssa ja mies olisi huijannut häntä, eli ainakin jonkinlaisen valehtelu-syytöksen alle tuo menisi.
Mutta kun ap ilmaisi, että "ok, mennään ilman kumia tällä kertaa" niin eihän tuo ole r*iskaus kun mies ei tiennyt ap:n olevan sisimmässään haluton jatkamaan.
Kyseessä on enemmänkin ap:n morkkis siitä kun ei yrittänyt pitää puoliaan. Ei ole pakko jatkaa tapailua tietenkään, toivottavasti ei tullut tauteja.
Mutta r*iskaus tuo ei missään mielessä ollut jos kerran mies ei tajunnut, ettet sittenkään halua harrastaa seksiä hänen kanssaan eikä hänen voinut olettaa tajuavankaan kun annoit ymmärtää, että halusit seksiä ilman kumiakin.
Ensi kerralla teet sitten selväksi, ettet halua harrastaa seksiä ilman kondomia ja jos mies yrittää niin sitten poistut paikalta.
Ja 5/5
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuo on raiskaus. Altisti sinut taudeille ja ei-toivotulle raskaudelle. Tee rikosilmoitus!
No jopas, on näköjään raiskauksen määritelmä muuttunut kovasti.
Kiitos niille, jotka eivät tuominneet minua. Tämä "mies" voisi olla jonkun teistä poika. Kun huomasin, että kumi oli otettu pois, niin lopetimme homman. Sanoin etten käytä ehkäisyä ja kumi pitää olla. Keskustelu on käyty sukupuolitaudeista. En kuitenkaan luottaisi sokeasti.
Missä vaiheessa olen sanonut, että se on ok. Tyyppi otti takaapäin sen pois ja huomasin kun vaihdettiin asentoa. Keskustelimme ennen tätä, että kondomi on ehdoton. Minua huijattiin. Kiva kun sinulla oli aikaa analysoida tätä..
Vaimo kävi vieraissa vuosia sitten. Homma oli ollut kännistä sähläystä. Kun itse asiaan oli päästy, kondomin laittamisen jälkeen miehellä ei ollut seissyt. Hommasta oli luovutti ja he kävivät nukkumaan. Muutaman tunnin päästä vaimo oli herännyt siihen kun mies oli ruvennut sitä. Se oli ollut hyvä herätys kunnes hän tajusi että mies panee paljaalla. Vaimo antoi kuitenkin panna loppuun asti paljaalla. Kun asia paljastui sanoin vaimolle että hänet on raiskattu. Vaimo sanoi että olisi antanut joka tapauksessa mutta kumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kävi vieraissa vuosia sitten. Homma oli ollut kännistä sähläystä. Kun itse asiaan oli päästy, kondomin laittamisen jälkeen miehellä ei ollut seissyt. Hommasta oli luovutti ja he kävivät nukkumaan. Muutaman tunnin päästä vaimo oli herännyt siihen kun mies oli ruvennut sitä. Se oli ollut hyvä herätys kunnes hän tajusi että mies panee paljaalla. Vaimo antoi kuitenkin panna loppuun asti paljaalla. Kun asia paljastui sanoin vaimolle että hänet on raiskattu. Vaimo sanoi että olisi antanut joka tapauksessa mutta kumilla.
Ehkä vaimosi puheisiin ei kannata uskoa puoliakaan.
HH UORRA!