Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut hylättyä arvosanaa yliopiston tentissä?

Vierailija
31.10.2019 |

Masennuitko? Tunsitko itsesi tyhmäksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa! En tuntenut itseäni tyhmäksi, vaan laiskaksi. Nyt olen maisteri.

Vierailija
2/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, perusopinnoissa. Ihmettelin kun mielestäni tentti oli sujunut ihan ok. Kävin tekemässä uudestaan, mielestäni vastaukset ihan samaa tietotasoa kuin ed. kerralla ja sain 4. En tiedä oliko arvioinnissa käynyt ekalla kerralla joku virhe vai mitä. En todellakaan tuntenut itseäni tyhmäksi tai masentunut. Turha tuollaisia on murehtia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen . halusin vain valmistua mahd. nopeasti ja yritin aina mennä tärpeillä tenteistä läpi mahdollisimman vähällä vaivalla. Aina ei onnistunut, ei kysyttykään mitään lukemistani tärpeistä. Sitten kävin tentissä uudestaan, enkä tuntenut mitään kielteistä asiasta. Ihan itse valittu strategia. Ja valmistuin maisteriksi 3 vuodessa, mikä oli tavoitekin. Arvosanoista viis, niitä ei työelämässä kukaan katso.

Vierailija
4/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikoihin, olen kyllä skipannut muutaman kun on ollut semmoinen fiilis ettei tästä tule mitään ja seuraavalla yrityksellä kirkkaasti läpi. 

Vierailija
5/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin :D eikä todellakaan masenna. Monissa tenteissä pyrin säästämään aikaan ja menen tenttiin täysin valmistautumatta, jos menee läpi ajansäästö kannatti :)

Vierailija
6/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran. Ihmismaantieteen teoria ja metodologia. En koskaan uusinut, vaihdoin kurssin toiseen (sivuaine).

Vierailija
7/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, oman pääaineen ekan kurssin tentissä. Olin reilussa 40 asteen kuumeessa kun tein sen. Kaikki muut ekan jakson kurssin meni läpi 3 tai 3- joten laitoksen proffa, joka ko. kurssia veti, totesi mulle sitten suullisessa rästitentissä,  että "selvästikkään hän ei osaa opettaa". Lopputulema oli sitten muistini mukaan 2+.

Vierailija
8/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhden kerran. Tentti oli kirjatentti, tenttijänä yksi kirjan kirjoittajista. Ko. kirja on ehkä surkeiten jäsennelty tietokirja ikinä, viiden tason alaotsikkoineen, ja silti siinä on toistoa vaikka kuinka. Tenttikysymyksinä oli aina yksi tällainen alimman tason otsikko, josta saattoi olla vain puoli palstaa tekstiä. 

t. FT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi