Mitä on KATEVARAUKSET?
Minulla on yhdellä tilillä rahaa tällä hetkellä 936,82 ja netissä näkyy tilitiedoissa katevaraukset -27,49. Toisella tilillä on 1 798,28 rahaa ja katevaraukset 0,00 euroa. Mitä ihmeitä nämä katevaraukset on????
Kommentit (5)
maksanut kortilla kaupassa ja sun tilitä on varattu ostoksesi verran rahaa.
Nykyään varmennetaa lähes kaikki pankkikorttimaksut, ettei tulisi katteettomia tilinylityksiä.
Tälle tilille missä on katevaraukset miinuksella, minullaon Visa Electron kortti ja siinä ei ole luottoa. Tälle toiselle missä on katevaraukset nollilla, minulla on Master Card ja siinä on luotto. Eli onko se noista korteistakin sitten kiinni?
Vierailija:
maksanut kortilla kaupassa ja sun tilitä on varattu ostoksesi verran rahaa.Nykyään varmennetaa lähes kaikki pankkikorttimaksut, ettei tulisi katteettomia tilinylityksiä.
Vierailija:
Tälle tilille missä on katevaraukset miinuksella, minullaon Visa Electron kortti ja siinä ei ole luottoa. Tälle toiselle missä on katevaraukset nollilla, minulla on Master Card ja siinä on luotto. Eli onko se noista korteistakin sitten kiinni?
Senhän takia visa electron varmentaa ettei tule tilin ylityksiä...
Raha ei ole siis vielä _oikeasti_ lähtenyt tililtäsi vaan lähtee seuraavan ajon mukana..