Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Joulun Lapsi paketteihin neuloa itse?

Vierailija
30.10.2019 |

Kun kaiken pitää olla uutta, niin se tarkoittaa varmaan sitä että pitää olla hintalappu kiinni todisteena. Itse neulotussa ei ole lappuja. Poistetaanko ne sitten paketeista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jouluavun saaja; olen työssäkäyvä ihminen. En ole myöskään uusavuton; osaan neuloa pitsiä, palmikoita ja vaikka mitä.

Mutta minulla on kolme lasta ja koko ajan kerta kaikkiaan liian kiire sukkien tekoon. Joten vaikka 8-v. poikani pyytelee toistuvasti minua neulomaan itselleen villasukat, joudun ostamaan sukat valmiina tässä nykyisessä elämäntilanteessa. Arvostaisimme kovasti, jos joku läheinen neuloisi lapsillemme sukkia. Lasten isoäiti on neulonut joskus, mutta hänellä eivät kädet kestä enää.

Tämä siis tiedoksi kaikille niille, jotka väittävät että a) lapsille eivät kelpaa itse tehdyt sukat ja b) on jotenkin hienompaa ostaa lankaa ja tulostaa ohje kuin käyttää omaa aikaansa ja tehdä sukat lahjaksi.

Vierailija
22/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse neulotut villasukat kelpaavat hyvin. Monellakaan lapsella Romanian ja Moldovan slummeissa ei ole minkäänlaisia sukkia jaloissa. Katselkaa netistä näitä videoita kun lapsille annetaan paketteja. Ovat äärettömän onnellisia ja iloisia kaikesta mitä joulupaketista löytyy. Olen parikymmentä vuotta näitä paketteja tehnyt. Teen aina 20 pakettia. Kerään koko vuoden niihin tavaraa aina kun vaan jotain löytyy halvalla. Itelle tulee hyvä mieli kun katselee näiden lapsien iloisia kasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänäkin vuonna moni slummin lapsi saa joulupaketin.

Vierailija
24/29 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette laittaneet isojen lasten ”leluiksi” noihin paketteihin? Taskulamppu on hyvä idea, mikä muu sopisi?

Vierailija
25/29 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette laittaneet isojen lasten ”leluiksi” noihin paketteihin? Taskulamppu on hyvä idea, mikä muu sopisi?

*esim pieni "jalkapallo", läpimitta noin 10 cm

*jokin kiva/hauska pehmolelu

Vierailija
26/29 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettien keräysaika onkin jo käsillä. Täytyypä viedä paketti keräyspisteeseen.

Vierailija
27/29 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus saa, eiköhän noissa olosuhteissa se lämpimät villasukat, tumput ja pipot ole ne parhaat lahjat. Noissa vaatteissa ottaisin jotain laadukasta, joka kestää käyttöä, vaikka Metsolat merkkiä, väittäisin mitään muovileluja, koska ne harvemmin kestää leikkejä, tuo jalkapallo hyvä, urheiluliikkeestä, ei mitään markettien lelupalloja, mollamaija, kotimaisia puuleluja tai pehmoleluja....

Vierailija
28/29 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että se lahja on todennäköisesti ainoa jonka se lapsi saa koko vuonna, joten laita lahjapakettiin tytöille tyttöjen juttuja ja pojille poikien, koska kuitenkin 99% tykkää oman sukupuolensa jutuista. 

Vierailija
29/29 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt viime jouluina laittanut ukrainakaisille joille Trumpkaanbei liekehti lupaa hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi