Eikö nää 8 aamut ikinä lopu
En jaksa herätä ja nousta sängystä. Tarviin 11 tuntia unta eli pitäs joka ilta olla unessa 19.30! En saa ikinä tuohon aikaa unta enkä kyllä kerkeiskään koska kuitenkin samalla yhteiskunta järjestää tuohon aikaan esim. harrastuksia. Kiva mennä aikasin töihin nii jää illasta aikaa? Ei. En jaksa tehä yhtään mitään töiden jälkeen. Oon vihanen kana siihen asti että pääsen sänkyy ja tiiän jo siinä vaiheessa että huomenna sama juttu.
Kommentit (7)
Miksi juuri 11 tuntia? 10 Tuntiakin on jo paljon.
Ihme ulisija, on ammatinvalinta kysymys tämä. Ota mieluummin vuorotyö jossa vaihtelee työ ajat, kaikki ei ole aamuvirkkuja, joillekkin sopii paremmin toisenlaiset rytmit.
Mitäs muuta Jonnella mielessä?
Ei oo enää normaali mittaset unet. Toi on lähes puolet kun kolmasosa on normaali. Sinuna kävisin lääkärissä. Aattele jos vika löytyy niin saat monta tuntia vuorokauteen lisää.
Itse vaihdoin päiväpuolelta (8-16) vuorotyöhön ja olen enemmän, kuin tyytyväinen. Minusta tuo 8-16 on kammottava, koska pitää aamulla lähteä aikaisin, mutta klo 16 jälkeen on jo myöhä eikä siinä ihan kovin montaa tuntia ole iltaa jäljellä tehdä mitään muuta...
Sama ongelma täällä. Ei millään jaksaisi kuluttaa leijonanosaa päivästä puutumalla tunkkaisessa toimistossa. Itsekin nukun 11-12 tuntia päivässä, joten tuntuu, että elämässä ei jää aikaa mihinkään muuhun kuin siihen ainaiseen työntekoon. Jos koskaan jään työttömäksi, niin en mene enää koskaan töihin.
Panosta vk loppuihin.
Sinccis
Mut ite olen huomannut, että mitä enempi liikkuu, niin enempi jaksaa liikkua.
Mutta jossain kohtaa pitää vain pakottaa itsensä alkuun. On niin helppo laiskistua. Onneksi koiran kanssa se ei ole mahdollista ..