Tiedätkö jotain miestä joka on oikeasti onnistunut parantamaan ulkonäköänsä ei komea -> komea?
Ja miten hän sen teki? Punttis, leukaimplantti tms?
Kommentit (102)
Iän myötä tullut itseluottamus ja luja työnteko harrastuksessani on tehnyt minusta ultimaattisen panokoneen.
*Saattaa sisältää liioittelua*
😎😘🕺🤸♂️✌❤🐱🐈⚽️⚾️🥎🏀🏐🏈
Mun yksi exa pukeutui tosi rumasti (mallia 80-luvun toppatakki ja -kengat) ja hiuksia ei ollut parturoitu varmaan moneen vuoteen. Tapasin hanet Helsingin yoelamassa ja "pintaa syvemmalle" kun katsoin, nain hanessa paljon potentiaalia myos ulkonaollisesti.
Ostin hanelle uusia vaatteita seurustelun edetessa ja kaskin (kylla, kaskin) parturiin ja evastin viela etta minkalainen kampaus pitaa leikata.
No, komeahan miehesta tuli. Muutkin alkoivat huomata. Ja lopulta suhde loppui, kun han petti minua 19-vuotiaan kanssa.
Tarinan opetus?
Ala ota kusipaata poikaystavaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pankkitili mitään naisrintamalla auta. Itselläni on nykyisin 7 numeroinen omaisuus ja kaikki tyypillinen paska joka tulee sen mukana eli 100m2 kämppä hyvällä paikalla, mersu (ei mikään karvalakki sellainen) ja merkkivaatteet. Ei mitään eroa naismenestyksessä. Eli kuten ennenkin, aika huono menestys muttei ihan nolla. Sanoisin ehkä jopa huonompi nykyisin kun 30v+ naiset eivät minua kiinnosta.
182cm pitkä olen aina ollut. Paino sama kuin nuorempana. Tukkakin jäljellä.
Ulkomailla tosin ihan ok menestys. Välillä jopa 18-25v kauniit tytöt kiinnostuvat.
Itselläni vähän sama juttu. Tosin itselläni menestys naisten kanssa tasan nolla, mutta sekin tod.näk. johtuu siitä etten tee minkäänlaisia aloitteita, sekä naiset eivät edes tiedä kuinka paljon hilloa pankkitililläni on. Komeaksi on useamman kerran kehuttu.
Luuletko että kauniit nuoret naiset juoksevat Suomessa miesten perässä? Jo se, että sinua on kehuttu komeaksi naisten puolelta voidaan laskea, että sinua kohtaan on osoitettu kiinnostusta ja sinulla on ollut jotain menestystä.
Ei edes amerikkalaisissa filmeissä kuvata hyvännäköisille miehille kymmeniä naisia perässä juoksemassa.
Tuo sadat kiinnostuneet perässä juoksevat nuoret naiset ovat todelllisuutta vain miespuolisille teinipoppareille.
Mitä tarkoitat ei komealla? Rumasta komeaksi muuttuminen ei taida oikein olla mahdollista. Jos mies on jotenkin "lähes komea", niin voi ehkä muuttua komeaksi. Eipä ihmisen ulkonäköä pysty paljoa muuttamaan. Suurin mahdollinen muutos taitaa olla lihavasta laihaksi muuttuminen. Ja tietysti vanhentuminen, mutta se harvoin tekee komeammaksi.
Joo! Kun 20 vuotias poju on saavuttanut nelikymppisyyden niin komeus on kasvanut 100%. True dat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii tämä näinkin päin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006196332.htmlNoinpäin se kyllä toimii helposti juu.
Janne Kataja on komea vaikka voissa paistaisi.
Eipäs vaan tavallinen keski-ikäinen läskipulliainen, joka saa muutettua itsensä vielä kauheammaksi.
Aggressiivisuus, muiden hyväksikäyttö ja ylimielisyys ovat vastenmielisiä piirteitä kaikissa miehissä. Ne miehet, jotka menestyvät noista ominaisuuksista huolimatta ovat miesten omassa sisäisessä hierarkiassa korkealla. Joitakin naisia (psykopaatit ja narsistit) viehättää valta ja raha ja tällainen miestyyppi vetää puoleensa nimenomaan vallan, rahan ja statuksen takia. Näitä naisia sitten kiltit miehet haluavat ja ovat katkeria, kun eivät kelpaa heille?
SaaTehdäPerässä kirjoitti:
Iän myötä tullut itseluottamus ja luja työnteko harrastuksessani on tehnyt minusta ultimaattisen panokoneen.
*Saattaa sisältää liioittelua*
😎😘🕺🤸♂️✌❤🐱🐈⚽️⚾️🥎🏀🏐🏈
Tässä on tietty totuuden siemen. Itseluottamus on kiinnostavaa samoin kuin se että on kiinnostunut elämässään monenlaisista asioista ja valmis näkemään niiden eteen vaivaa. Harvaa naista kuitenkaan viehättää esim. Pleikan tai tietokonepelien hakkaamiseen keskittyminen tai av-palstalla ulina.
En tiedä. Olen aina ollut enemmänkin kaunis ja vuosikymmeniä nuorekas näköinen.
Se yleensä on riittänyt naisille, jotka eivät voi innostua komeista miehistä.
Kaunis mies on sellainen mies että naiset tuntee kateutta kun olen mies ja kaunis sellainen.
Monet kokevat minut uhkana, myös miehet kokevat uhkana, mutta miehen voi haastaa painiin ja alistaa sitä kautta jos käyvät kiusaamaan. Muutama on yrittänyt lyödäkin, mutta kun lyömään lähdetään niin nyrkkeilytaustasta on paljon hyötyä. Toistaiseksi ei ole tätä kaunista naamaa murjottu toosaksi. Pitää aina katsoa ettei lyö liian kovaa heh
Muuten voi irrota hammas ja tulla maksettavaa ;)
Mun mielestä ei voi tulla komeaksi tai kauniiksi. Sitä on tai ei ole eikä se ole kenenkään vika jos ei ole. Tai tietysti vanhempien vikahan se on, mutta vanhempia pitää kunnioittaa.
T: Kaunis mies 44v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pankkitili mitään naisrintamalla auta. Itselläni on nykyisin 7 numeroinen omaisuus ja kaikki tyypillinen paska joka tulee sen mukana eli 100m2 kämppä hyvällä paikalla, mersu (ei mikään karvalakki sellainen) ja merkkivaatteet. Ei mitään eroa naismenestyksessä. Eli kuten ennenkin, aika huono menestys muttei ihan nolla. Sanoisin ehkä jopa huonompi nykyisin kun 30v+ naiset eivät minua kiinnosta.
182cm pitkä olen aina ollut. Paino sama kuin nuorempana. Tukkakin jäljellä.
Ulkomailla tosin ihan ok menestys. Välillä jopa 18-25v kauniit tytöt kiinnostuvat.
Kusipäinen luonteesi ei tule vieraalla kielellä niin selkeästi esiin?
Jaa, olen sitten kusi pää koska 30v+ naiset eivät minua kiinnosta?
Ei vaan yleinen asenteesi on kuvottava.
Mikä vitun yleinen asenne? Ole nyt hiljaa trolli.
Se sivistymättömyys mikä ihan itse kirjoittamistasi viesteistä ohjaa.
Mikä niissä oli sivistömätöntä?
Kunhan hankit sitä sivistystä ja kehität luonnettasi ymmärrät sen ihan itsekkin.
Minuakin kiinnostaisi, että mihin viittaat kuspäisyydellä, kuvottavuudella ja sivistymättömyydellä.
Mieheni laittoi kerran kuvan illanvietostaan kavereiden kanssa. Yksi hänen kavereistaan pukeutuu vanhanaikaisesti, myös silmälasit lienee ostettu jo 80-luvulla, on totinen olemukseltaan. En meinannut tunnistaa kuvasta kun hiukset oli saunan jäljiltä kammattu siististi, ei ollut silmälaseja, iloinen ilme ja oli joutunut lainaamaan toisen kaverin paidan. Hän on Tinderissä mutta ei paljon matcheja ole tullut. Mietinkin, että kehtaanko sanoa että laitappa tuo kuva, niin varmasti tulee :) Kyllä joskus pelkällä tyylin ja olemuksen muutoksella voi tehdä ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden joka sai kasvupyrähdyksen tosi myöhään. Muuten ovat olleet osastoa ruma -> koominen kun naama ja kroppa eri paria
Surullinen vinkki sinänsä: mies, kasva pidemmäksi! ja saat naisen.
Totta, mutta surullista. Sillä saa naista, mitä ei voi kontrolloida. Joskushan aikanaan miehet kuvitteli että roikkumalla voi venyä pidemmäksi. Kunpa se olisikin totta.
Näytä minulle suomalainen tutkimustilasto, jonka mukaan vain pitkät miehet ovat parisuhteessa. Muussa tapauksessa ilmoitan viestisi asiattomaksi trollaamisen perusteella.
En ole tuo jolle kohdistat, mutta ihan turhaa on saivarrella tästä asiasta.
Lihavalle löytyy kumppani, samoin kehitysvammaiselle, laihalle, eri tavalla sairaalle, ihan varmasti jokaiselle jotain, jos ei mahdottomia vaadi.
Mutta kyllä se nyt vaan on niin, että pitkä ja raamikas, eli harteikas ja lihaksikas, on upea, seksikäs ja naisten mieleen enemmän kuin lyhyt., vaikka tämä olisi kuinka komea naamastaan.
Kysyttiin, kuinka joku mies on muuttunut edukseen. Kerran oli jonkun laittamassa linkissä näitä julkkisten muutoksia, ja mieleeni jäi Tom Cruise, joka oli laitattanut hampaansa. Nousi ihan uudelle tasolle, vaikka lyhyt onkin. Komeaksikin haukuttu. Pojankoltiaisena ei ollut minkään näköinen.
Olen aina saanut "hätistellä" naisia pitkän (ei kuitenkaan kuin 190cm) mieheni ympäriltä, noin niin kuin kuvaannollisesti, eli turhan kiinnostuneita on aina ollut. Eikä ole mikään miljonääri, suht hyvät ansiot tosin. Ja useat ovat sanoneet, että on sulla komea mies, PITKÄ ja aivan ihana. Millä sä tuon pyydystit.
Ja eipä paljon nähdä lyhyitä miehiä catwalkeilla tai mainoksissa, missä pitää olla hyvännäköinen. Esim. Leena Harkimo on exäänsä, Hjallista, päätä pitempi, mutta ehkä Hjalliksen suosioon naisten suhteen on ihan muita syitä kuin tuo pituus...
Toinen saalistuksen kohde Sedu Koskinenkin näyttäis pärjäävän tällä saralla hyvin.
Itse tykkään Esa Mäkelästä, eli Ressu Redfordista. Miellyttää silmää ja se ääni :)
Ei nähdä catwalkeilla ja mainoksissa myöskään lyhyitä naisia, vammaisia miehiä ja naisia jne. Malliksi on tietyt vaatimukset. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö olisi komea / kaunis, vaikka ei sinusta olekaan malliksi. ohis
Kyllä tunnen. Kiva kavari, mutta ulkomuoto kuin 60 v papan. Pyöreä kuunaama, jolla kaikki oli löysää, oli löysä ryhti, löysä maha ja löysät vaatteet. Hiukset eivät olleet löysät vaan naurettava 9 mm siili kolmikymppisellä miehellä, koska oli niin "käytännöllinen". Innostui urheilusta ja salista, ja puolen vuoden sisällä pudotti 20 kg painostaan. Naama kaventui ja muutenkin ulkomuoto parani huomattavasti. Joutui ostamaan uusia vaatteita ja oli siihen motivoitunutkin, koska oli itse onnessaan laihtumisestaan.
Antoi hiusten kasvaa ja kävi sitten oikeasti hyvällä parturilla leikkauttamassa kunnollisen mallin eikä vaan "lyhentämässä". Hoidatti hampaansa ja kävi valkaisuttamassa ne. Ja kyllä, tyttöystävä löytyi muutoksen jälkeen helposti, kaverilla oli itsetunto kohentunut ja löysi salilta tyttiksen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä havainnoillistava esimerkki:
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/02/nintchdbpict0003848…
Miehellä on hyvät geenit (hyvä kasvojen luusto, intensiiviset silömät, täydellinen hiusraja), mutta ylipaino tekee kasvoista pyöreät ja tyyli on huono. Painoa pois ja tyyli uusiksi = komea mies.
https://dazedimg-dazedgroup.netdna-ssl.com/768/azure/dazed-prod/1270/1/…
Ei geneettisesti komean miehen mahdollisuuksia kuvastaa tämä.
Eikö tuo alemman linkin kuvamanipulaation pretty boy ole malli Francisco Lachowski.
Hän ei ole tarvinnut mitään maskuliinistamis-operaatioita, vaan on tienannut elantonsa alkuvuodet poikamaisella lookilla (vaimokin löytyi jo vuosia sitten).
Pitkä, sopusuhtainen ja kaunis hän on toki, joten töitä riittää muotialalla vielä pitkään.
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enFI856FI856&q=francisco+lach…:
Mun mies; oli parikymppisenä todella ruma,nyt parikyt vuotta myöhemmin komea.eli aikaa vain tarvitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni laittoi kerran kuvan illanvietostaan kavereiden kanssa. Yksi hänen kavereistaan pukeutuu vanhanaikaisesti, myös silmälasit lienee ostettu jo 80-luvulla, on totinen olemukseltaan. En meinannut tunnistaa kuvasta kun hiukset oli saunan jäljiltä kammattu siististi, ei ollut silmälaseja, iloinen ilme ja oli joutunut lainaamaan toisen kaverin paidan. Hän on Tinderissä mutta ei paljon matcheja ole tullut. Mietinkin, että kehtaanko sanoa että laitappa tuo kuva, niin varmasti tulee :) Kyllä joskus pelkällä tyylin ja olemuksen muutoksella voi tehdä ihmeitä.
Itse tapasin kerran kaveriporukassa miehen, joka muistutti David Gandyä,
mutta hänellä ei itsellään varmasti ole asiasta mitään tietoa.
Hiukset olivat ylikasvaneet (näytti siltä, että leikattu edellisen kerran 4 kk sitten) ja päässä oli kulahtanut haalistunut lippis.
Vaatteet ehjät, mutta hieman nuorekkaampi tyyli olisi sopinut hänelle.
Parisuhdetilanteestaan en osaa sanoa.
Siinä oli henkilö, jolle tein hiljaa mielessäni uuden lookin leikkaamalla hiukset ja vaihtamalla vaatteet uusiin paremmin istuviin.
:)
treffit kirjoitti:
Mun yksi exa pukeutui tosi rumasti (mallia 80-luvun toppatakki ja -kengat) ja hiuksia ei ollut parturoitu varmaan moneen vuoteen. Tapasin hanet Helsingin yoelamassa ja "pintaa syvemmalle" kun katsoin, nain hanessa paljon potentiaalia myos ulkonaollisesti.
Ostin hanelle uusia vaatteita seurustelun edetessa ja kaskin (kylla, kaskin) parturiin ja evastin viela etta minkalainen kampaus pitaa leikata.
No, komeahan miehesta tuli. Muutkin alkoivat huomata. Ja lopulta suhde loppui, kun han petti minua 19-vuotiaan kanssa.
Tarinan opetus?
Ala ota kusipaata poikaystavaksi. :D
Samantyyppinen tarina.
Susi voi olla lampaan vaatteissa.
Nuori billgatesnörtti-look muuttui sekä käsittelyni, että vuosien ansiosta miehekkääksi moderniksi viikingiksi.
Petti minua opiskelukaverinsa kanssa.
Minun leikkaamissa hiuksissa ja parrassa, takkia ja sukkia lukuun ottamatta minun ostamat vaatteet päällään, minun pesemät vaatteet päällään, minun ostamaa miesten kosmetiikkaa käytettäneenä, minun ostamalle hajuvedelle tuoksuen... petti minua toisen naisen kanssa.
No, opin sen, että vastaavaa komistamisoperaatiota ei kannata tehdä,
ei kannata ostaa miehelle mitään, eikä etenkään kannata ostaa hänelle tuoksuja.
En enää voi sietää niitä (ennen ihania) tuoksuja, mitä ostin hänelle, koska niistä tulee tämä epäihminen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan piilarit, tyylin päivitys, hiusten optimaalinen parturointi mikä sopii tyyliin, rasvaprosentin alentaminen että kasvosta lähtee rasvaa ja näyttää heti komeammalta, vähän olkapäät rinta ja kädet pulleammaksi salilla niin onhan se kuin eri ihminen jos tekee kaikki nämä.
Siis tunnetko ketään miestä joka on tehnyt kaiken tuon vai onko tää nyt näitä mammojen hypoteettisiä skenaarioita?
- ap
Miksi pitäisi tuntea joku mies, joka on tehnyt kaiken tuon? Naiset laihduttavat, treenaavat salilla kokonaisvaltaisesti ja erityisesti sitä kehonosaa joka naisvartalossa on kulloinkin muodissa, muokkaavat kehoaan korsetein, ostavat uusia trendeihin ja vartalotyyppiinsä sopivia vaatteita, ostavat ihotyypille sopivia ihonhoitotuotteita ja hiustyypille sopivia hiustenhoitotuotteita, meikkaavat, opiskelevat meikkivinkkejä, leikkauttavat ja värjäävät hiuksia ja laitattavat hiuslisäkkeitä, ripsenpidennyksiä ja geelikynsiä ja huollattavat näitä, äärimmäisissä tapauksissa turvautuvat plastiikkakirurgiaan, ollakseen yhteiskunnan silmissä kauniimpia.
Kysyit, mitä mies voi tehdä ollakseen komeampi, joten miksi tuo osta uusia vaatteita, käy salilla ja parturissa on kommentistasi päätellen jotenkin ihan pöyristyttävä neuvo? -eri
Kuinka moni tuntemasi nainen treenaa kunnolla salilla, käyttää korsettia ja on turvautunut plastiikkakirurgiaan?
Yleisin perustoivomus numero 1 naisille on normaalipainoisuus. Noin puolet naisista ei täytä edes sitä.
Tiedän. Kaikki riippui tyylistä. Aluksi melko nörtti ja epävarma. Sai itsevarmuutta uusien kavereiden myötä, hankki piilarit pyöreiden rillien tilalle, rupesi laittamaan hiuksia ja hankki siistejä uusia vaatteita roikkuvien huppareiden ja liian lyhyiden housujen tilalle. Komistui silmissä
Niin, huvinsa kullakin.